hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bilderedigeringsprogram?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Bilderedigeringsprogram?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 03/08/2006 :  21:30:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Har så lyst til å lage en sånn colage eller hva det heter av hesten min, men hvordan bruke? og hvor finner jeg en sånn gratis prøve versjon?

Torpedo

Norway

Skrevet - 03/08/2006 :  21:38:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Du må laste ned adobe photoshop! Det er det beste du kan bruke. Tror det er 30 dagers prøvetid på www.download.com
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 03/08/2006 :  22:14:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
photo filtre er kjempebra synes jeg.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 03/08/2006 :  22:19:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
liker psp7 jeg, men bruker litt adobe også, men psp er noe lettere..
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

belinda1982

» VIP

Skrevet - 03/08/2006 :  23:39:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidebelinda1982  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressebelinda1982  Svar med kopi av melding
Bruk PhotoImpact! Råbra!
30 dager gratis(men går visst å oppdatere på en eller annen måte etter 30 dager...)

Edit for å legge inn bilde..

http://www.belinda1982.piczo.com
Redigert av - belinda1982 den 03/08/2006 23:42:42 Gå til toppen av siden

MagicHoneyEye

» VIP

Skrevet - 03/08/2006 :  23:55:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
adobe photoshop <3
camilla & Honey <3
vip.hestemarked.no/vip.asp?id=53
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 03/08/2006 :  23:58:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
adobe photoshop er slemt!!!!
eller så er jeg blond.....

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 04/08/2006 :  00:15:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
adobe photoshop er slemt!!!!
eller så er jeg blond.....

Opprinnelig postet av carambee

Enig!!

Gå til toppen av siden

MagicHoneyEye

» VIP

Skrevet - 04/08/2006 :  00:17:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
slemt? d kan sikkert være litt forvirrene i starten, men gud for et fantastisk program ;) hihi
vet om en sånn side med hjelp..mn nå kommer jeg ikke på den...

camilla & Honey <3
vip.hestemarked.no/vip.asp?id=53
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 04/08/2006 :  00:23:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen som vet hvor man får tak i Phototshop Elements?? (det er sånn lett versjon til sånne som Carambee og jeg :)

Kan den fåes i test version?? for jeg får ikke til å laste den ned og nå har jeg sletta hele limewire pga idiotiske problemer..
Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 04/08/2006 :  00:36:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
prøv GIMP! helt gratis (og til og med lovlig).
søk på gimp på google. masse bra tekst-effekter, blant annet. tar en liten stund å finne ut av de bra tingene, og mangler sef noen av tingene photoshop har, men mange ting er også bedre enn photoshop..

(hvis man skal være lovlig OG billig, er det best synes jeg)

www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 04/08/2006 :  00:53:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Skjønte fint lite av adobe photoshop? Noen som vil forklare?
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 04/08/2006 :  01:01:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Jeg vil anbefale Paint Shop Pro 10. Har lenge vært fast tilhenger av PSP. Prøvd Photoshop en gang, men jeg ga fort opp.
På PSP 10 fulgte det med en side på nett, pluss direkte hjelpere i programmet som gjorde at poff, så kunne Ragnhild redigere bilder!
*like PSP10!*
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 05/08/2006 :  04:00:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Sverger til Photoshop jeg! Absolutt ALT med bilder er mulig der, om man bare kan det Digger det programmet og nå etter et år med PS nesten hver dag (skolen) finner jeg stadig ut av nye ting. T.o.m folk som jobber i bransjen og bruker PS proft, sier at det er nesten umulig å kunne alt, det er så sinnsykt mye...;)
Så jeg anbefaler virkelig folk som er interesserte i bildered. å sette seg inn i PS, hehe
Prøve og feile, det skal godt gjøres å gjøre noe galt, så lenge man arbeider med en kopi av bildet (for sikkerhets skyld) , er det bare å leke seg frem med de ulike verktøyene!
Gå til toppen av siden

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 05/08/2006 :  21:03:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
PSP! Syntes det er best, men det er jo det eneste programet jeg har prøvd også da. Adobe er også ganske bra, men en smule vanskligere (syntes jeg da).

Sometimes I just wanna hide cause it's you I miss </3
Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 05/08/2006 :  21:19:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Mamme er grafisk Designer og lager reklamer med adobe photoshop (mac), men progr er det samme for mac og PC. Hun har lært meg alt som er å lære av photoshop, og det er ikke så vanskelig når man først kan det grunnleggende, Skal du lage bilde som Belinda laget, er det ingen problem, det er ingenting i forhold til hva man kan få til. Det er utrolig mye man kan gjøre med photoshop, du kan gjøre så å si alt!! Har du en idè - fikser photoshop det garantert!
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.69 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.