hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Online sprangspill NYTT
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Online sprangspill NYTT
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  02:03:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Får vel legge ut link her også, det øverste er et nylangsert spill ser det ut som (har vertfall ikke vært borti det før) Dog litt sånn wannabe stalljenta-men mye bedre!

Si ifra om noen klarer level 3, ganske nære på at jeg klarte den-1.13 var det nærmeste, må ha under 1.10 var det vel? Er dog litt hakkete hos meg fra lev 3 så ser ikke avstanden like bra, sikkert grt. lengre bane etc

http://www.1001spill.no/sport/sprangridning

Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen.

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  03:36:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Var jo helt stalljenta dette:P
-Marte Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  03:41:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Bare den ene vel? Den som er øverst på siden-det også? Ser at det er samme det går i, lik jente osv-men har vertfall ikke sett den banen tidligere, dog kun den ene.
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  03:56:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
fikk bare opp den andre linken. syns den var helt klisslik:P
-Marte Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  09:29:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Begge minnet meg endel om stalljenta, men det var et helt ok spill.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 27/07/2006 :  11:02:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Aner ikke hva stalljenta er, men det der sprangspillet irriterer meg. Det er dritvanskelig, og umulig å klare level 3. Og herregud for noen svinger.
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  11:58:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
man kan jo ikke klare level 3 på den tiden!
banen er jo sikkelig lang og man river jo i kombinasjonene og starten fordi man ikke får fart!
Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  12:21:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Ja same problemet, red på tid 1.13 - et riv mindre hadde jeg klart det Men er UTROLIG vanskelig, nei får ta en liten pause nå
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  12:52:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Etter en evighet kom jeg meg til level 3, men den er jo helt umulig =P
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  13:38:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Klarte ikke level 3 jeg heller:( Er jo umulig!
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  14:00:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Jeg har klart level tre;) nå stresser jeg bare med å komme inn på higscorelisten:P Det spillet der har vel vært ute en ukes tid nå:)

http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  14:01:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ligner veldig på stalljenta. Hater det spillet, takler det ikke Syns level en er vanskelig også jeg

Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  14:02:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
man kan jo ikke klare level 3 på den tiden!
banen er jo sikkelig lang og man river jo i kombinasjonene og starten fordi man ikke får fart!

Opprinnelig postet av Tigull the best 4 life

I kombinasjonen er det lurt å gå ut til venstre og så for hvert hopp trykke litt med høyre musepil. Dere må hoppe, og imens dere er i luften, trykke ned space, for å så slippe den(altså hoppe) nesten med en gang dere lander;)

Edit for å si at jeg har klart banen på 47 sekunder;) Så da klarer dere det under 1.10;)

Edit IGJEN:P Nå reiv jeg tre hindre men allikevel kom jeg under 1.10..:P 1.07 faktisk:P Har dere prøvd å kutte svingene?

http://www.home.no/krailien
Redigert av - JiviDream den 27/07/2006 14:19:09 Gå til toppen av siden

Hanniball

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  15:44:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
Næmmen...Jeg kunne spille det i sta,men nå går det plutselig ikke lenger=S =S =S
www.svenvonhannawald.piczo.com
www.linnta.piczo.com
Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  16:14:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Ikke her hell, er sikkert åpe å kjører snart. Men andre sider som har lagt ut spillet-funket ikke der hell..

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  16:22:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
funker hos meg..

Edit for å si at det gjorde ikke det allikevel..:P

http://www.home.no/krailien
Redigert av - JiviDream den 27/07/2006 16:24:22 Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.