hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Jeg HATER Lucky!! (veldig usakelig emne)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Jeg HATER Lucky!! (veldig usakelig emne)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Sassy69

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  18:58:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSassy69  Svar med kopi av melding

Må bare få sagt det: JEG HATER FØLLET VÅRT!!!

hehe, hørtes vel litt fælt ut, men nå er han dårlig, IGJEN!!!

Føler for å bare skriiiiiiiiiiiikkkeee det høyt!!!

I dag var jeg så lei, at jeg stod lenge å vurderte seriøst om jeg skulle ringe slaktebilen eller veterinæren.. Endte opp med veterinæren! (pjuh)

Nå blir det nye døgn med operasjon, overvåkning (søvnløse netter) og 100 nye år med bandasjeskifting, og i tillegg til dette så har jeg bekkenløsning
*gråter*

Flokus

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  19:00:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Stakkar lille gutt, da! Han kan vel ingenting for at han har det slik? Dakaaj!..
Men jeg forstår deg jo en smule, da..

Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  19:16:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Hva er det som feiler han da?
~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  19:31:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Jeg kan forstå deg, men må jo tenke posetivt på det da! Jeg hadde vært så glad i føllet at søvnløse netter osv ikke hadde betydd mye bare han ble bra igjen. Men man blir jo selfølgelig frustrert, det er jo stress. Men hest er stress til tider!
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Angela_Dunjar

» VIP

Skrevet - 01/08/2006 :  19:36:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
uff forstår frustrasjonen din.. blir jo veldig oppgitt da når ting hender igjen og igjen, og man nesten ikke vet hva som er best utvei, men tror du valgte riktig:) lykketil med småen da, og håpe han kommer seg raskt...

Man skal ikke tro man er noe, man skal vite ;p Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  20:42:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Off, endå meir? Stakkar deg, og stakkar følet. Dette blir vel ikkje billig til slutt kan eg tenkje meg, ikkje at pengar alltid er så viktig. Du får berre halde ut, og tenke framover på dei herlege åra du får med han etter føl-tida (sjølv om det skal vere den beste tida)..
Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

Stirnirogannie

» VIP

Skrevet - 01/08/2006 :  21:34:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg kan forstå deg, men må jo tenke posetivt på det da! Jeg hadde vært så glad i føllet at søvnløse netter osv ikke hadde betydd mye bare han ble bra igjen. Men man blir jo selfølgelig frustrert, det er jo stress. Men hest er stress til tider!

Ja Ida, du gjør ALT for hestene<3 Så bildene av Tornado, de var kjempefine

jaja, litt OT dette her

og ja, stakkars lille føll, han kan ikke noe for at han er syk, jeg synes sånne tilfeller bringer oss nærmere dyrene våre<3 Nettopp fordi vi kan være grunnen til at dyrene ikke gir opp, har selv opplevd noe som kunne endt i den tragedie med min hest, og det har absolutt forsterket vennskapet vårt<3

her kan de som er interessert lese om ulykken. Det er noe som ikke burde skje, men som veldig lett kan skje i alle staller med automatisk drikke kar

http://www.piczo.com/stirnir?g=2887611&cr=4
Gå til toppen av siden

Sassy69

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  21:52:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSassy69  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Åssmo

Jo, selvfølgelig er jeg veldig veldig glad i ham, ellers hadde jeg ikke brukt mange 1000 kroner og hele min tid på å få ham frisk.
Men når han har vert syk helt siden det sekundet han kom ut av magen til hoppa, og stadig skader seg/blir syk på ny, så blir man passe dritt lei etter noen mnd ja..

Denne gangen er det det samme leddet (haseleddet) som han hadde en bakteriell infeksjon i tidligere.
Ser ut som om hele greia har blusset opp igjen, og er dobbelt så stort som forrige gang.
Foten er på elefant størrelse, og det ser ut som om huden skal sprekke når som helst.
Dyrlegen kommer i morgentidlig og skal operere..

bah

Elsker jo den lille tassen,det er jo tross alt en grunn til at jeg faktisk gidder alt dette. Men blir så utrolig sliten av det at jeg til tider bare kunne ********* ham!

Redigert av - Sassy69 den 01/08/2006 21:54:00 Gå til toppen av siden

Fröya

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  09:12:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideFröya  Svar med kopi av melding
Forstår deg godt og føler med deg. Siden du har bekkenløsning regner jeg med du er gravid? Det i seg selv er jo temmelig slitsomt. I tillegg blir man jo mye mer følsom. Hormonene raser og humøret svinger. Man griner for den minste ting og har egentlig nok med seg selv. Er det ingen som kan hjelpe deg med føllet da? Du må ikke glemme å ta vare på deg selv også. Tross alt er du og barnet det viktigste. Det gagner ingen om du sliter deg ut. Gå til toppen av siden

Sassy69

» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  14:19:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSassy69  Svar med kopi av melding

Ja jeg er gravid.
Samboeren min strekker seg så langt han kan for å hjelpe, men med en krevende jobb i tillegg, så er det ikke alt han heller klarer.

Men nå er det ikke stort mye som kan gjøres..
Dyrlegen var nettop her, hun trodde at en indre infeksjon har "spist opp" deler av leddet hans, og det beste vil være å bare la ham slippe mer.
Det er vondt å vite at det ikke er mer som kan gjøres.
Tårene triller.
Det eneste håpet, er resultatene av rønkenbildene som kommer seinere i dag. De KAN vise at hun tar feil, men det er lite sansynlig.

Orker ikke tenke på det..

Når man har bestemt seg for å kjempe, men vet at man har tapt..Det er vondere en å bestemme "tapet" selv..

~Finn årsaken, Da har du løsningen~ Gå til toppen av siden

monaco_image
» VIP

Skrevet - 02/08/2006 :  14:37:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Åå, så leit.. =( Du får oppdatere oss når du vet noe mere... Lykke til! Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  15:59:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Uff.. Det er liksom noen som får ALT på en gang

Som monaco sier, oppdater oss når du vet noe mer, og lykke til!
Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  16:07:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Huff, syns du hadde vært gjennom nok nå...
Lykke til!
Og ikke glem og ta vare på deg selv midt oppi det hele.

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  16:53:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Off! Stakkars.. Utrulig synd at det skal vere sånn..
Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

pre-arab

» VIP

Norway

Skrevet - 04/08/2006 :  13:02:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidepre-arab  Svar med kopi av melding
Huff triste greier!

Sitter selv i samme situasjon med en meget skadet hest som har under 50% sjangs for å overleve! Mandag kommer dyrlegen å gir dommen!

Føler med deg!

Liker du sorte arabere og P.R.E hester - ta en titt på min hjemmeside:
http://www.home.no/pre-arab/
Gå til toppen av siden

Wendy-J

» VIP

Norway

Skrevet - 04/08/2006 :  17:37:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWendy-J  Svar med kopi av melding
Jeg vet godt hvordan dette er... Først ble hun lille her syk og klødde av seg hud og hår. Når hu endelig ble frisk så ble moren skadet og skal opereres i bakbeinet på tirdag og fjerne en beinsplint... Dette koster mange tusen kroner og er ingen garanti for at hun blir helt bra...

Så jeg føler virkelig med deg
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.