hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Jeg HATER Lucky!! (veldig usakelig emne)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Jeg HATER Lucky!! (veldig usakelig emne)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Sassy69

» VIP

Norway

Skrevet - 04/08/2006 :  18:28:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSassy69  Svar med kopi av melding
Rønkenbildene viste at dyrlegen TOK FEIL!
Kjennte en utrolig lettelse.
Infeksjonen sitter bare veldig dypt, men har ikke skadet leddet på noen som helst måte. Trenger "kun" behandling med en kraftig antibiotikakur, så bør alt bli 100% i orden..
Puhh.. Lettet ja..

Trist å høre om hesten din pre-arab, hva er det som feiler den?

-------
Skrivefeil

Redigert av - Sassy69 den 04/08/2006 18:30:29 Gå til toppen av siden

Wendy-J

» VIP

Norway

Skrevet - 04/08/2006 :  19:29:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWendy-J  Svar med kopi av melding
Så bra at dyrlegen tok feil da:D. Men kraftig antibiotikakue er jo ikke bare bare det heller for en så liten en. Gå til toppen av siden

Sassy69

» VIP

Norway

Skrevet - 04/08/2006 :  22:51:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSassy69  Svar med kopi av melding

Nei, det var derfor jeg skreiv; "Trenger "kun" behandling".
Men det er jo selvfølgelig mye bedre enn å måtte avlive uansett!
Gå til toppen av siden

Alvanesen

» VIP

Norway

Skrevet - 04/08/2006 :  23:02:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlvanesen  Svar med kopi av melding
Håper det går bra med den lille:)
Det er ikke størrelsen det kommer ann på...!
www.piczo.com/alvanesen
Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 05/08/2006 :  00:35:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Uff.. Nå igjen? Nå må det virkelig begynne og rette seg for dere! Sender masse lykkeønskninger fra oss til dere!
Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 05/08/2006 :  00:45:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Nå igjen, trist og høre.. Gla dyrlegen tok feil.. Ønsker dere lykke til:)
Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

xxxoooxxx

Norway

Skrevet - 05/08/2006 :  23:19:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressexxxoooxxx  Svar med kopi av melding
Ville bare tipse deg om Probiotika til føllet ditt jeg. Antibiotika tar veldig på en sånn liten en, særlig magen. Probiotika fåes bl.a kjøpt av en som heter Lene. Sjekk www.curly.no Gå til toppen av siden

Wendy-J

» VIP

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  10:43:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWendy-J  Svar med kopi av melding
Nå begynner jeg også å bli frustrert... Sitter her med en halt hest som skal opereres på bjerke på tirsdag, og nå når jeg våknet fikk jeg mld av stalleier om at hesten hadde blitt verre. Dette er jo ei hoppe med føll som må stå inne hele dagene, får ikke komme ut å bevege seg eller noe, så jeg håper hun kan opereres på tirsdag uansett... Men på 2 mnd var først føllet sykt. Når hun ble friskt ble mora sparka.. Gå til toppen av siden

Kristine og Sabina

» VIP

Skrevet - 06/08/2006 :  19:12:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine og Sabina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine og Sabina  Svar med kopi av melding
Føll er føll sånn er det bare!
Jeg hadde ogaå en vanvittig gæren føll..hoppa over boksdøre som er kanskje 1,30 høy! Hoppa ut av vinduet! Sånn er det bare føll er føll! Akkurat som barn er barn.

Sabina 4-ever In My Heart<33 Gå til toppen av siden

pre-arab

» VIP

Norway

Skrevet - 09/08/2006 :  12:22:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidepre-arab  Svar med kopi av melding
Skjært opp den ene bakbeinet med en ståltråd! Har eget emne om dette:
http://mix.hestemarked.no/topic.asp?TOPIC_ID=15409

Liker du sorte arabere og P.R.E hester - ta en titt på min hjemmeside:
http://www.home.no/pre-arab/
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.59 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.