hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - det var ingen som tok tlf..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Kjøp og salg
 Dine erfaringer!
 det var ingen som tok tlf..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

horsefan92
» VIP

Skrevet - 01/08/2006 :  15:25:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg skulle og se på en hest som var på grensa til svergie. Vi måtte kjøre langt får vi bor i røyken. Siden vi skulle så lankt ut kjørte vi til sverige får og handle samtidig, vi hadde avtalt med hun som eide hesten at vi skulle ringe. Vi gjorde det men det var ingen som tok tlf vi prøvde alle nr vi hadde fått men det var ingen som tok den. vi måtte bare kjøre hjem uten og se på hest. vi prøvde og ringe når vi kom hjem å men måtte gi opp.
Noen som har opplevd det samme..

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  17:26:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Uff, så frekt :(

Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  20:57:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Det var trist. Men kan jo være hva som helst er grunnen-men burde jo sagt ifra ved første mulighet, men dersom hun ikke tar tlf. di nermeste dagene - nei dritt i dem da!
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

Hanniball

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  22:29:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
Høres ikke ut som mye serriøse mennesker nei...
www.svenvonhannawald.piczo.com
www.linnta.piczo.com
Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 12/08/2006 :  06:58:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
uff da.ikke visste noe om adresse eller noe sånnt fra før heller??hadde blitt skikkelig forbanna selv i hvert fall..
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 12/08/2006 :  10:58:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg har en venninde som etter to timer i bilen tok tlf som avtalt, og fikk "Nei, nå er ikke vi hjemme. Vi er på besøk hos noen". Men de fikk prøve hesten likevel.. Heldigvis var hesten fullstendig uinteressant også, ellers hadde vel valget blitt vanskelig. Men at ikke eier stiller opp ved salg, og får noen småjenter til å sale opp hesten, kan man jo også stille seg spørsmålstegn til. Alle er ikke født selgere, men jeg ville tro at de fleste hadde en viss oppfattelse og en viss ide om litt grunnleggende håndtering på dette området. Dessverre ikke Man kan jo heller riste på hode selv.. Kjedelig med bomturer, men hester finnes det mange av.
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

utstyrselges
» VIP

Skrevet - 12/08/2006 :  13:49:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg hadde nettopp samme erfaring, skulle i veg og se en hest (nå var dette i samme by da) som jeg hadde god følelse før. 1 time før avtalt tid får jeg en sms fra selger (voksen dame) om ikke vi kunne utsette det fordi hesten var så tjukk etter beite. Hvis jeg på død og liv måtte komme nå så fikk jeg høre med noen stalljenter om de kunne vise meg hesten.
Selger bor 2 minutter fra stallen. Ingen person jeg ønsker å gjøre hestehandel med for å si det sånn.
Gå til toppen av siden

Wiindy

» VIP

Norway

Skrevet - 12/08/2006 :  15:12:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWiindy  Svar med kopi av melding
Æææ, jeg bor å i Røyken. Hvem er du xD?
Savner deg Windy<'3<33 Gå til toppen av siden

horsefan92
» VIP

Skrevet - 21/08/2006 :  20:47:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Helene heter jeg.... ( til du som også bodde i røyken).. du heter a?? Gå til toppen av siden

Wiindy

» VIP

Norway

Skrevet - 01/09/2006 :  20:38:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWiindy  Svar med kopi av melding
Eer det du som har Pacha på for eller noe?? Hvor gammel er du? jeg heter Lotte..:)
Savner deg Windy<'3<33 Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 02/09/2006 :  19:30:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
hvor har dere hestene deres? dere fra røyken.

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 05/09/2006 :  22:23:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
useriøse selgere finns det nok av... møtt noen av dem med andre ord
Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 06/09/2006 :  10:25:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
ååå så irriterende!!!
Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.