hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvem slanker seg?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hvem slanker seg?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 8

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 31/07/2006 :  22:53:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Har tatt meg i nakken selv i går og begynt å spise sunnere og trene.
Vil ned noen kilo og satse skikkelig på ridningen igjen.
Tørr ikke veie meg, så jeg aner ikke hva jeg veier nå, men mye vet jeg der er for jeg har aldri vært så tykk som nå, nesten ingen bukser passer av det som er i skapet. Så NÅ måtte jeg bare begynne.

Er det flere som skal ned noen kilo her inne? Så kan vi lage en tråd og motivere hverandre!
For dette er fader meg ikke lett!

Begynner dagen min med å trene 10min foran tv'en til en treningsvideo. Dette FØR jeg spiser for å få i gang forbrenningen.

Så i tillegg trener jeg 2-3 hester hver dag + hunden.
Er ikke så veldig flink i matveien enda, men prøver. Har holdt meg unna brus, sjokolade og is de to siste dagene, og det er veldig bra til meg å være som er avhengig!

Regner med jeg har ca 30kilo som skal av... Så jeg har en LAAAANG vei foran meg.
Har forsøkt så mange ganger før men ikke klart det, og lovet meg selv at denne gangen får jeg det til. Men har gått ned noen kilo, men gått opp igjen og lagt på enda noen kilo etter sluttet kur.

Så denne gangen velger jeg ikke akkurat å kalle det slanking selvom det er det, det er.
Vil prøve å komme i form igjen og orke litt mer.

Ble skikkelig inspirert etter jeg var å prøvde en dressurhest.

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 31/07/2006 :  23:00:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
30 kg?? Er du gal, jente? Du kommer til å bli ett skjelett...!

Skal ned fem kg jeg... men gidder ikke stresse med det. Nå er det sommer, sol og ferie :) tar det til høsten :p

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 31/07/2006 :  23:05:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Har aldri slanket meg, tror jeg har veldig høy forbrenning. Spiser alt som ikke er sunt og mye!
Men har planer om å begynne å trene, få litt mere muskler, bedre kondis og bli mer utholden.

Blir å slite hvis jeg ikke starter nå med å trene selv til jeg skal holde hesten i form gjennom vinteren. Starte med å spise sunnere først og fremst. Må bare sage cola flaska vekk fra hånda først :-P

Therese
Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 31/07/2006 :  23:14:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Jeg har slanket meg 20 kilo det siste halve året, jeg. SUNN mat, utenfor store utskeielser, og masse, masse løping. Løping er bedre enn muskeltrening, fordi det forbrenner fett i stedet for å bygge muskler, noe som vil få deg til å føles enda tyngre en periode.

Ikke gå ut for hardt, er mitt råd! De fem første kiloene er de verste, for da føles alt så uendelig. Men det nytter for den standhaftige!=)
Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 31/07/2006 :  23:18:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har vel egentlig ikke slanket meg jeg heller.. Heldig med forbrenninga og alltid trent mye, kjørte aktivt cross før, og har en hest som forbrenner alt jeg ønsker..:)
Ikke verdens sunenste kosthold, kunne vært mye flinkere der.

Men stå på, detta klarer du! ;)

We`re just out of controll Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 31/07/2006 :  23:25:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Kjære deg! Jeg må bare si dette, IKKE tro at du får i gang forbrenningen ved å trene!
Det ENESTE som får i gang forbrenningen er MAT! Spis frokost før du trener, ellers ødelegger du kroppen din!!!
Spis en lett frokost, en banan eller noe. Tren og spis en SKIKKELIG frokost etterpå, med grov brød, grønnsaker og sunt pålegg, gjerne kokt skinke eller leverpostei!

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 31/07/2006 :  23:36:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg har slanket meg 20 kilo det siste halve året, jeg. SUNN mat, utenfor store utskeielser, og masse, masse løping. Løping er bedre enn muskeltrening, fordi det forbrenner fett i stedet for å bygge muskler, noe som vil få deg til å føles enda tyngre en periode.

Ikke gå ut for hardt, er mitt råd! De fem første kiloene er de verste, for da føles alt så uendelig. Men det nytter for den standhaftige!=)

Opprinnelig postet av LisaFi

Seriøst??

Ned 20 kg på 6 mnd er ganske mye.. og tviler på det kan være særlig heldig, om en ikke er ekstremt overvektig..?

Måtte inn på vipen din og kikke.. ikke for å være frekk, men syns du så ganske tynn ut på de to siste bildene..

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

ToneK

» VIP

Skrevet - 31/07/2006 :  23:43:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg driver av. Kalder det vel egnetlig ikke å slanke meg, men ommlegging av livsstilen litt. har nå tatt av ca 15 kg uten å egentlig gjøre så mye.
Det jeg gjorde var å begynne å trene litt, noen dager i uka, kutta ut alt av brus og godterier, og tenkte mer på hva jeg faktisk puttet i meg. Faste måltider hver tredje til fjerde time, ikke ta den ekstra biten når du egentlig er mett.
Den beste motivasjonen jeg har hatt, er det at det rett og slett funker! Samtidig føler jeg at jeg har mer overskudd og føler meg generelt mye mer vel!
Jeg har ikke noe tro på det med kurer. Heller legge en litt langsiktig plan, da er det lettere å holde det. Prøv å skaffe seg litt erfaring om kosthold og ernæring, og ikke sette for høye mål. Ti prosent av kroppsvekten først, så la kroppen stabilisere seg litt før du går videre. Da jeg gikk og tok ernæring, lærte jeg at kroppen alltid vil forsøke å komme opp i maksvekten igjen, så somsagt, en langsiktig plan er mitt heteste tips.
Og sist men ikke minst; ikke bli fanatisk! Når jeg hører "kan ikke spise druer fordi det er så mye kalorier i de", føler jeg at det blir litt feil. Og det er lov å ta en sjokolade og et glass brus en gang i blant, men hold det til en bit og ett glass.
Vil du ikke veie deg, så bare la vær. Ta mål forskjellige steder på kroppen istede, å bruk det som indikasjon istede for vekta =)

Lykke til =)
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 31/07/2006 :  23:44:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har lagt på meg endel siden jeg begynte på videregående og har et mål om å gå ned ti kilo. Prøver og jogge meg noen turer og ikke spise så usunt, men sprekker etter en stund. Men til høsten igjen så skal jeg skjerpe meg og prøve og finne motivasjonen. Har noen olabukser som jeg gjerne vil ha på meg igjen ja...
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 31/07/2006 :  23:45:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Skulle gjerne tatt av 5 kg eller 10,men er vel ingen nødvendighet. Har ikke sånn slanke lyst, men kunne tenkt meg å fått en sunnere livsstil.
Gå til toppen av siden

eva.

» VIP

Norway

Skrevet - 31/07/2006 :  23:50:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideeva.  Svar med kopi av melding
Jeg har hatt planer om å gå ned en 5 kg ett halvt år..
Hehe, skal prøve igjenn til vinteren!

Gå til toppen av siden

Ozzy&Kristina

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  00:19:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOzzy&Kristina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOzzy&Kristina  Svar med kopi av melding
Jeg skal ned 10 kilo. Men så var det den motivasjonen da, og viljestyrken til å klare det... uff, det er enklere sagt enn gjort.
"Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow." Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  00:29:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Hvor mye veier dere som vil ha av fem kilo osv? Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  00:32:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
10 kg her og.. Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  00:45:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Jeg veier 60 eller 65, ligger omtrent der et sted. Men vil bære nøyaktig 60 kg
Gå til toppen av siden

AnnaogTommy

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  01:11:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnnaogTommy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnnaogTommy  Svar med kopi av melding
Vil ned 5 kilo ca jeg også. Men ikke snakk om at jeg orker å gjøre noe med det:P Muligens skal jeg begynne å trene litt for å komme i bedre form + spise litt mindre drit. Men får nå se.
Team Sandnes, jepp. Gå til toppen av siden
Side: av 8 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.62 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.