hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Norgesmestere 2006
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Dressur
 Norgesmestere 2006
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 30/07/2006 :  18:09:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Hvem tror dere blir Norgesmestere i dressur 2006? Eller hvem håper dere blir det? Vi vet jo ikke helt hvem som skal være med, men av de som sannsynligvis skal starte!

Jeg tipper at det blir sånn:
Ponni kat 1: Pernille Markussen / Flying Loke
Ponni kat 2: Charlotte Evensen / Søbyhøjs Fire-Bell
Junior: Andrea Kjønniksen / Bozz
Young Rider: Sofie Olsen / Maneur
Senior: Siril Heljesen / Vemmetoftes Rain-Man

Hva tror dere?

Kenzo&Buster
Diamantene<3

Hanniball

Norway

Skrevet - 30/07/2006 :  20:46:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
Young rider gullet er jo ikke så lite sansynelig nei=P
Flying loke er også ganske sikker...
Kat. 2 ponni aner jeg ikke..
Men jeg håper virkelig Per Waaler vinner for senior...det blir jo tross alt isåfall det 10. gullet,pluss at hesten skal bli pensjonert etter det..Synes det hadde vært moro for de.Selv om det hadde vært moro om noen andre hadde vunnet også da..For EN GANGS SKYLD=P Men 10. NM gull er vel litt spessielt..

www.svenvonhannawald.piczo.com
www.linnta.piczo.com
Gå til toppen av siden

jossa
» VIP

Skrevet - 30/07/2006 :  21:15:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
vi vet hvem som vinner for Young rider ja. Håper også at Per vinner men hadde vært sinnsykt gøy for siril og for hun har tapt så mange ganger for per nå. Men hadde vært gøy vis per tok sitt 10 og siste på den hesten Gå til toppen av siden

ked

Skrevet - 30/07/2006 :  21:20:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hva med Ann Cathrin og Zanko. Har hørt noe om at ho også skal starte NM med funksjons friske i år?? Zanko er utrolig flott, og har ett bra kür program... Gå til toppen av siden

Trude H

» VIP

Skrevet - 30/07/2006 :  22:01:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fortune gikk veldig bra i Inter II på Skauen GP på torsdag så hvis han fortsatt er i form klarer nok Per dette. Tror nok ikke Ann Cathrin klarer å hevde seg såpass for de er ganske ferske på GP-nivå. Det er jo heller ikke Inter I Kür de skal ri i NM. De største utfordrerne til Per er nok Siril og Anett Olsen.

For ponni kat II er det jo også Kokkedals Intempo og Chanell, ellers er jeg ening med Ingvild
Gå til toppen av siden

Kristine-Ibrahim

» VIP

Skrevet - 30/07/2006 :  22:38:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hva med deg da Trude? ;-) Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 30/07/2006 :  23:12:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Tror nok Per stiller rimlig sterkt ja, hvis Fortune går som han gjorde på torsdag, for det var knall bra!! Tror heller ingen av de to andre kan ri en GP kür til godt over 70%.

Jeg tror
ponni 1 : Pernille/Loke
Ponni 2: aner ikke
Junior: Andrea/Bozz, men tror også at både KAtinka og Kristin kan hevde seg, ihvertfall hvis de rir som de gjorde i helgen.
Unge ryttere vet vi jo alle

Og senior: JA der har jeg sagt mitt alt!!!

Et eget sett med regler!!!

"...Never let the fear of striking out, keep you from playing the game..."
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 30/07/2006 :  23:59:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Det er vel litt skummelt å tippe for mye, men man har jo sine håp/favoritter I all hemmelighet..

Jeg kan vel likevel si at jeg unner og håper at det blir gull på Andrea i år (etter uhellet i fjor), samt at det antagelig ikke er helt uventet om Sofie vinner sin klasse, med de stabile prestasjonene hun har vist denne sesongen.

Ellers tror jeg Kokkedals Intempo er min favorittponni etter at jeg så en knall god travøkning med han på Skauen i fjor. Men jeg kjenner ikke de andre godt nok til at jeg kan si noe om den i forhold til de andre, men den er helt rå..

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  15:37:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Jeg har nå lest en del resultatlister fra diverse stevner, og jeg tror nok også at ponni kategori 2 står ganske åpen. Jeg holder fortsatt på Pernille / Flying Loke i kategori 1, men Catharina / Ekras Brilliant Edition og Kine Wold / Gejser er nok de sterkeste konkurrentene.
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Trude H

» VIP

Skrevet - 01/08/2006 :  21:18:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg skal ikke ri NM i år. Jeg debuterte Grand Prix på Skauen i helga og klarte en av kvalifiseringene, men ikke den andre. Men det gjør ingenting for nå vet jeg at det går og da satser vi heller på neste år!! Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  23:36:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Man må ikke stole blindt på resultatlistene Dvs, de vil kanskje gi en pekepinne, men husk at det er f.eks. hester/ponnier som ikke konkurrerer så mye på Østlandet, f.eks. fordi de står på Vestlandet. Den ponnien som kanskje har plukket flest NM-gull av aktuelle ponnier i år, står jo nå i Bergen. Jeg har ikke sett denne ponnien med sin nye rytter, og jeg har fulgt for dårlig med på ponnifronten for å mene noe, men det kan være skummelt å tro at det ikke ligger noen på lur også Og overraskelser kommer alltid..
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Kristine-Ibrahim

» VIP

Skrevet - 01/08/2006 :  23:41:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg skal ikke ri NM i år. Jeg debuterte Grand Prix på Skauen i helga og klarte en av kvalifiseringene, men ikke den andre. Men det gjør ingenting for nå vet jeg at det går og da satser vi heller på neste år!!

Opprinnelig postet av Trude H

Ah, det var jo synd, men en bra debut! Du rir jo veldig godt så jeg gleder meg til å se deg ri GP! Det kommer jo flere NM også, likeså andre stevner. I løpet av neste år kommer du jo til å ha en del mer rutine i Grand Prix også.

Redigert av - Kristine-Ibrahim den 01/08/2006 23:44:12 Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  04:44:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Satser på at Oda Ravnås Waldeland med Stidsbjergs Carolina vinner ponni kat.2. Hun står i "min" stall;) Hadde vært litt gøy om hun hadde vunnet da;)
Ellers har jeg ikke peiling på dressuren og potensielle vinnere:p
Men håper Per vinner sitt 10.gull da, det hadde vært en kjekt!
Gå til toppen av siden

CamillaSE

» VIP

Skrevet - 02/08/2006 :  21:27:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Man må ikke stole blindt på resultatlistene Dvs, de vil kanskje gi en pekepinne, men husk at det er f.eks. hester/ponnier som ikke konkurrerer så mye på Østlandet, f.eks. fordi de står på Vestlandet. Den ponnien som kanskje har plukket flest NM-gull av aktuelle ponnier i år, står jo nå i Bergen. Jeg har ikke sett denne ponnien med sin nye rytter, og jeg har fulgt for dårlig med på ponnifronten for å mene noe, men det kan være skummelt å tro at det ikke ligger noen på lur også Og overraskelser kommer alltid..

Opprinnelig postet av spoff

Sant at overaskelser kommer!!! Er jo sinnsykt åpent blant 1erne hvertfall!!!!! Mange som kan hevde seg..Blir veeldig spennende!! Også spennende blant juniorene, da Andrea's resultater har gått litt opp og ned!!! Mange potensielle vinnere!! Som tidligere nevnt, både Katinka og Kristin red veldig bra forrige helg så Gleder meg til å se resultatene!!!!!!!!! Bare synd jeg ikke kan starte men men..
Gå til toppen av siden

ked

Skrevet - 03/08/2006 :  00:51:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Riktig at Ann Cathrin er fersk i Grand Prix. Men tror ho skal ri kür i grand prix. Men ho har vel snust på grand prix formen en stund sånn utenom konkurranse. Handikapp dressuren går jo i middels, mens ho hele tiden har "klatret" seg oppover...

(jaja så er jeg svak for Zanko da)
Gå til toppen av siden

Campari.

Skrevet - 05/08/2006 :  17:45:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
synes det hadde vært kult hvis Anett med Potifar hadde gjort det bra for seniorer, men Per og Siril fortjener det de å da:D Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.