hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Gir butikken feil informasjon?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Gir butikken feil informasjon?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 30/07/2006 :  17:36:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Kanskje litt dårlig overskrift, men. Satt på nettet og leita etter hodelag med hvite sømmer, og kom til å begynne å tenke litt på hvordan forskjellig utstyr er satt på hestene som er "modeller" for utstyret. Fant etter en stund opp til flere feil, på både hodelag, saler og bitt. Slik som f.eks dette:

Dette bittet er jo altfor langt for hestens munn og henger jo bare å dingler. Ser nesten ut som om det blir holdt på plass kun pga. av den nederste nesereima.

Gir dette feilaktige kunnskaper til hestefolk som ikke kan så mye? Hva om de skal kjøpe et bitt, og ser på bildene i kataloger og på internett hvordan det sitter på?

Jeg mener at de som selger og produserer hesteutstyr, bør tilpasse det ordentlig, selv om det bare er for et bilde. Folk ser, og lærer..

Edit pga tastatur kreft..

Wenche & Amber

Redigert av - Wenche=) den 30/07/2006 18:00:46

carambee

Skrevet - 30/07/2006 :  17:52:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Er forsåvidt enig i den Wenche!
Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 30/07/2006 :  22:46:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
litt enig her. særlig ille er det at i hööks-katalogen, i "bitt-guiden" der, står det at et tredelt bitt "har flere ledd og er derfor litt sterkere enn et vanlig trinsebitt." (husker ikke ordrett, men det var iallfall det de mente.) men et tredelt bitt er jo "snillere"! det er jo en annen debatt, men i mine øyne (og en proff berider fra tyskland jeg kjenner) er det det. tenk på førstegangseiere som skal ha bitt; de tar jo dette for god fisk selvfølgelig. og jeg som trodde at hööks kunne hest, siden de er såpass "store"..
(skal sies at jeg kjøper ting derfra selv)

www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.