hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Ny toppidrettslinje for hest
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Jobb/utdanning
 Ny toppidrettslinje for hest
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Rebekka

» VIP

Norway

Skrevet - 05/08/2006 :  14:06:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRebekka  Svar med kopi av melding
Hehe Melsom er vel dyreste stedet i Vestfold med ridehus nesten. Her på Hesby har vi akkurat det samme med mindre hester og betaler rundt 3200 i måneden.

Men gratulere Linn Therese! Da ses vi nok garantert på stevner/treninger osv. Vi har jo ikke fått det til ennå så. :P Synd at jeg blir altfor gammel for den linjen. Neste år skal jeg nemlig begynne i tredje. :(

www.hestegal.no/forum <--- Flott forum. Gå til toppen av siden

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 10/08/2006 :  12:37:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
En vennine av meg kom også inn på Melsom, men er ikke sikkrt hun drar da, hvis hun ikke får stallplass. Melsom er vel ikke akkurat som NTG? Der må man jo ha plasseringer i 120 og helst 130 tror jeg for å komme inn (?).

Jeg har også tenkt å søke på Melsom, men kan man ikke ha med ponni dit? Hvis den f.eks går 1.10 - 1.20? Så kan du ri den ut året du er 16 og gå over på hest?

Sometimes I just wanna hide cause it's you I miss </3
Gå til toppen av siden

Hanniball

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  13:16:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
tja...det er vel lere som går over til hest det året de begynner på toppidrett.Men jeg har fått oppstallingskontrakten fra melsom nå...det som inngår i disse 4300 kronene,er med for,flis og høy(regner med det er med anlegsleie også..noen som vet?) om man skal ha utslipp er det 500kr ekstra...(hørt rykter om at man ikke rekker det før skolen,desuten må de være inne kl 13.00 for å få mat.de blir IKKE foret ute.og man er jo på skolen i den tiden.også kan man få møkking for 1500kr ekstra...
www.svenvonhannawald.piczo.com
www.linnta.piczo.com
Gå til toppen av siden

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 10/08/2006 :  13:39:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
Ok, venninen min skulle ikke gå der alikevel. Hun sa det kostet 5500kr i stall-leie.
Men får ikke hestene stå ute da?

Sometimes I just wanna hide cause it's you I miss </3
Gå til toppen av siden

Hanniball

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  14:14:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
joda...men de får stå lengst ute å du betaler for det da...for om ikke står de vel ute fra etter skolen til kveldsforet...stallen stenger kl 21.00 i ukedagene og kl 18.00 i helger og på helligdager
www.svenvonhannawald.piczo.com
www.linnta.piczo.com
Gå til toppen av siden

Rebekka

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  14:17:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRebekka  Svar med kopi av melding
De 4300 kronene er med leie for bane og ridehus så vidt jeg har forstått. For dette er hva eieren av forhesten min betaler siden hun ikke har utslipp.
www.hestegal.no/forum <--- Flott forum. Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.