hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Kjenner dere noen kjendiser?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Kjenner dere noen kjendiser?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Mie Ulrika

Skrevet - 01/08/2006 :  10:09:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fra klassen min på barneskolen er det 2(?) kjendiser Jeanette fra tjukkholmen og Tshawe fra Madcon.

Fra ungdomsskolen er det Martin og Stig (tror jeg det var) fra Heia Tufte, også gikk mira Craig noen klasser under meg....

På videregående har jeg gått sammen med Maria fra Idol (i fjor eller forifjor).

Ellers så har jeg jobbet med en fra Bigbrother.

Da jeg jobbet i kiosk på Majorstua var bla. Espen Lind, Ole Klemmetsen, mange skuespillere og den amerikanske ambassadøren innom.

Ellers så har Tony hatt sprangtime på stallen hos oss, og jeg har vært hestepasser for Eric Van der Vleuten i 15 min.... under Oslo Horseshow....

Har også snakket ed Rodrigo Pessoa backstage på scandinavium.... Det varte ikke så lenge akkurat, men vi vekslet noen ord i hvertfall....

Må si at Eric var verdens hygeligste!

A life lived in fear is a life half lived Gå til toppen av siden

Wiindy

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  12:02:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWiindy  Svar med kopi av melding
Morten Harket er onkelen til en i gamleklassen min, asso, paralellklassen min nuxD Også han dere Theodor Kittelsen eller hva han heter, han malern, han er et sted langt vekk å bak i familien xD
Savner deg Windy<'3<33 Gå til toppen av siden

monaco_image
» VIP

Skrevet - 01/08/2006 :  12:32:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
En som gikk i klassa mi i fjord, skal spille hovedrollen(nesten sikker på at det var det hvertfall) i en film som kommer til høsten. Kanskje han blir kjendis da? =) Gleder meg til å se den, for han er veldig flink til å spille! =) Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  13:21:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Får prøve å komme på noen..:
-ei i parallellklassa mi for noen år siden har vært midtsidepike i Vi Menn..
-Eskild Rønningsbakken (han som balanserer i løse luft ved store høyder osv.)
-Return-gutta
-Nils på bonderomantikk
-tidligere statsminister Oddvar Nordli, har vi hatt en del med å gjøre
-samme gjelder Hjalmar Andersen (Hjallis, han på skøyter)
-Geir Arntsen. Han som vant 17 mill på trav for noen år siden.. (svigerfar til broder'n)

Dette er vel de jeg kjenner, også har jeg vel truffet på en hel del.. Rune Rudberg, Christer Sjøgren (på Åmål's travet faktisk av alle steder), Ingrid Espelid Hovig, Arve Tellefsen (traff ham og familien i pølsekø på en bensinstasjon på Haukeli i fjor)

Gå til toppen av siden

Wiindy

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  19:33:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWiindy  Svar med kopi av melding
Også hun som spiller Reka i "Johnny og Johanna" eller hva det het, var jeg på rideleir med og i bursdagen til xD
Savner deg Windy<'3<33 Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  19:34:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
glemte å nevne idoltone da:P
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  19:35:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
glemte å nevne idoltone da:P
så har venninna mi vært på rideleir med åsleik engemark.blandt annet stemmen til timon

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  18:07:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
samboeren til pappaen min var god venn med Elvira Nikolaisen når de var små, og hun kjenner kjempegodt foreldrene til Elvira Nikolaisen
Elsker deg, Felex ! (L) <33 Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.