hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Kjenner dere noen kjendiser?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Kjenner dere noen kjendiser?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Flokus

Norway

Skrevet - 29/07/2006 :  18:35:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har hytte ved siden av avdøde Einar Førde (NRK mannen) :P
Ellers vet jeg ikke så veldig mye, men at broren til venninna mi spiller på Viking ;)

Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 29/07/2006 :  21:16:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Vet at Øystein (eller hva han heter) fra idol var lærer på skolen før (musikklrer). Men det var før jeg flytta hit:P
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 29/07/2006 :  21:31:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Morten Harket?? Har du sett han?? åh, han var min store barndomsdrøm!!

Opprinnelig postet av Åssmo

Hehe, så klart jeg har sett han, bor jo rett borti veien her. Sier hei hver gang han går forbi!! Virker som en veldig hyggelig og blid kar!!

Første gangen han sa hei til meg måtte jeg klø meg litt i hodet og tenke før det gikk opp et lys for meg.. hehe

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 29/07/2006 :  21:47:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Hehe, så klart jeg har sett han, bor jo rett borti veien her. Sier hei hver gang han går forbi!! Virker som en veldig hyggelig og blid kar!!

Første gangen han sa hei til meg måtte jeg klø meg litt i hodet og tenke før det gikk opp et lys for meg.. hehe

Opprinnelig postet av Roxira

åh, den dag jeg blir nabo med Morten Harket, Ja, den dagen er jeg lykkelig!:P

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 29/07/2006 :  23:47:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Bestekompissen min fra barnehagen (som jeg forsåvidt også studerte sammen med på Blindern, samme fag og greier) var med i "Prinsessen og professoren". I fare for å bli googlet opp, setter jeg opp en link

En veldig god studiekamerat var med i Robinson i 2000. Link igjen

Kjenner vel også denne Idol-deltagern, men det er liksom ikke på linje med C-kjendissene over. Han gikk i klasse med broren min, så vi hadde vel hilst på gata iallfall.

Dette er en av kollegaene mine Har vel en bråte kjendisser som kollegaer forsåvidt, men ikke som jeg kjenner og faktisk jobber tett sammen med.

Dette er hyttenaboen. Han er vel ikke vår nærmeste nabo, men vi er hans nærmeste nabo.. Tolk det som du vil

Han her har også hytte samme sted som meg (langt fra nabo, men på samme øy), men "kjenner" han ikke. Har dog ridd tur med han noen ganger, og solgt hvitløkspulver til han. Ehh.. Sammenhengen er sommerjobb, og rideturene var før han var kjediss Han kalte disse plastikkhjelmene med ører for Playmo-hjelmer, og det synes jeg var ganske beskrivende. Husker han også hadde noen morsomme historier om bestemorra som hadde forvekslet en pakke Cho San med en almanakk. Hun skulle kjøpe almanakk i butikken

Ellers har man jo i ulike sammenhenger truffet kjendisser i ulike settinger. Mest stolt av alt er jeg vel fordi jeg faktisk har klappet Raffen Han var helten min da jeg var liten..

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 29/07/2006 :  23:50:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
<klipp>

Jeg var julehjelp i en lekebutikk, og pakket inn hockeyspill og litt annet dill av julegaver til ungene hans. Nja.. Jeg vet ikke om jeg egentlig ville kjent han på nært hold Antagelig er han også menneske på innsiden, men likevel.. Mens andre kunder sa "bruk masse, masse papir, gjerne flere lag, og iallfall masse tape sånn at ungene ikke kan kikke inn i sprekkene", forventet han at du pakket inn et hockeyspill som en lekker konfekt ala det du sikkert kan vente deg å få på flotte kjøpesentre i Paris og London elns.. Ikke at jeg vet at man kan få det, men dere skjønner sikkert..

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 29/07/2006 :  23:59:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har spillt sammen med Ole-Edvard Antonsen flere ganger, kjenner og har spillt med Frank Brodal (han som leder orkesteret i "Skal vi danse" og "Idol"), tatt toget og jabbet med Ådne Søndreål, vært på fyllefest med Halvdan Sivertsen.. som forøvrig er det morsomste, hærligste og mest fantastiske menneske jeg har møtt!!
Drakk øl med Herbjørg Wassmo, elsker Tora-bøkene hennes, på Skarven i Tromsø, brøt håndbak med Anne-Grete Preuss, som har verdens STØRSTE hender (-:, kul dame...
Ellers mye "musiker-kjendiser" som ikke er så kjendiser inne her akkurat he he...

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Norm Rigel

» VIP

Skrevet - 30/07/2006 :  00:37:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg tror ikke jeg kjenner noen kjendiser jeg;)
Ingen ting er ikke så galt at det ikke er godt for noe:)

Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 30/07/2006 :  00:55:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har ingen kjendiser i slekta som jeg kommer på, selv om min far dukker opp i avisen og på tv av og til. Men min kjære har en tendens til å bli kjent med kjendiser i fylla, koster han ingenting å gå rett bort til å de og bli "kompis"! I dag ringte han fra Storåsfestivalen, og der hadde han nettopp snakket med et par D (?) kjendiser; Morten fra BB og en fra Charterfeber.

Ellers kjenner jeg/vi endel halvkjendiser, og byen her er såpass liten, at man stadig møter på både den ene og den andre:) Har blant annet noen kjendiskunder på butikken.

En litt morsom historie er om meg og teatersjefen i Tromsø, som var og hjalp oss med en oppsettning på musikklinjen. Jeg hadde en av hovedrollene, og vi kom ikke helt overens, for å si det slik. Og noen år senere traff jeg onkelbarnet hans som fortalte meg at han enda forteller historien om meg:) Kort sagt går den ut på at jeg var den mest staeste personen han noen gang har møtt, kan ikke skjønne det:D
Kjenner endel folk i musikkmiljøet, blant annet Live Maria Roggen som vant Spelemannsprisen med bandet sitt for et par år siden.

Hege Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 30/07/2006 :  01:44:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kjenner/ kjente mange såkalte kjendiser i hestemiljøet.

Jobbet for Morten Aasen og hans kone Kristin Kloster Aasen i litt over to år og iom at William og Pippa Funnell var deres omgangsvenner ble det noen middager og rødvinsglass med de.
Eddie Bull var Morten`s trener så han har jeg pratet mye med( ble forøvrig tilbudt jobb hos han).
Monica Campbell.
Pratet med Michael Whittaker på tlf ang hans avlshoppe som sto hos oss( spikka practikli velly baaad inlish jai da- ble "litt" vippet av pinnen da jeg hørte hvem som var i andre enden av telefonen)
+ mange andre større og mindre kjendiser i hesteverdenen.

Har også Morten Harket i nabolaget da jeg bor i nærheten av Susanne - blir like hver gang jeg møter på ham jeg( til min kjære`s store forargelse)

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

SuuperTerna

» VIP

Skrevet - 30/07/2006 :  05:20:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er i familie med sigøyner kongen.. donna caroli? Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 30/07/2006 :  06:56:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Hvis film-produsenter, musikkvideo-prod., hjemmeside-pris vinnere osv regnes som kjendiser kjenner jeg en del av dem;) (Norske altså...)

Ellers er onkelen min kjendis, han advokaten til Mullah Krekar og div. andre kjente og litt upopulære saker. Brynjar Meling. Bor sånn 5 min fra meg ca... Vært en del i media og slik, syns jeg ser det fjeset på tv annenhver dag.
Også i slekt med Siri Meling, politiker i Høyre (tror jeg), hun er søskenbarnet til mamma.
Kommer ikke på flere nå

R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 30/07/2006 :  09:30:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Roxira

Hehe, bare å flytte til Sætre det da, er noen leiliheter og et hus ledig borti veien her...

*~Susanne~*

Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 30/07/2006 :  09:30:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Glemte å få med at jeg er i slekt med Aasmund Olavson Vinje.
*~Susanne~*

Gå til toppen av siden

LinnMerethe

Skrevet - 30/07/2006 :  10:25:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg må jo få med at jeg har gått i klasse med hun som var midtsidepike i Vi Menn forrige uke,DET er jo ganske stort
Ride with the wind Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.