hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva bruker man stevnepoengene til?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Konkurranseridning/stevner
 Hva bruker man stevnepoengene til?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  09:05:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
På NRYFs sider nå, har de fått en ny resultatsøkemotor. Morsomt, bortsett fra at jeg selv er registrert med tre ulike lisensnummer, og dukker opp som tre ulike personer. Jaja.. Det er en annen sak.

Men på resultatlistene som dukker opp ser jeg at det deles ut Spng og Cpng. Det er etter hva jeg skjønner henholdsvis stevnepoeng og championatpoeng. Championatpoengene vet jeg hva brukes til, de benyttes jo for å kåre "mestvinnende" rytter i løpet av året. Men hva brukes egentlig stevnepoengene til? Kvalifiserer dette til noe? Siden det benyttes, så antar jeg jo egentlig det.. Noen som vet?

Kap 8 i KR1 beskriver utregning av stevne- og championatpoeng, men sier ikke noe om hva stevnepoengene kvalifiserer til. Så vidt jeg kan se iallfall..

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 28/07/2006 09:08:42

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  10:54:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Tror du må ha så og så mange poeng får og starte elite-stevne, men jeg er ikke sikker:P
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  11:27:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Om du får starte på E-stevne eller ikke kommer ann på prosenten du har oppnådd i minst klassen under det nivået du ønsker å starte. Stevnepoeng og championatpoeng deles ut basert på plassering og at du holder deg til et minstekrav (f.eks. minst 60% i dressur). Du kan altså starte E-stevne uten å ha fått et eneste championat- eller stevnepoeng, da de kun baserer seg på plassering.
dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 28/07/2006 11:29:01 Gå til toppen av siden

_Bekka_

» VIP

Skrevet - 29/07/2006 :  22:41:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har også lurt litt på dette selv, men har heller ikke fått noe svar på det... Mulig å kanskje ta kontakt med rytterforbundet for å få et riktig svar... uansett, venter spent på om noen andre vet hva dette betyr hehe! Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.