hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Nytt norsk hesteblad!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 Nytt norsk hesteblad!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

hestefreek

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  09:25:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehestefreek  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressehestefreek  Svar med kopi av melding
Skulle tatt for seg litt flere temaer og problemstillinger;) Ikke bare stevneresultater. Men noe som faktisk kan gjøre deg bedre, smartere og sikrere ang hest.

Om alt fra hest, til fra befruktning til føl o.l
Hvordan flette man?
Hovpleie clinincs osv.

Abbonnerer på den Danske ridehesten (Som er Dansk varmblods sitt medlemsblad. så det er ikke rart det er mye DV i det)
og NRYF sitt blad.
Anbefaler equipage (dansk) som er veldig bra.

Ikke forvent at ting detter ned i fanget ditt. Hvis du jobber for det vil du bli overrasket over hvilke muligheter du får! Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  20:56:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fikk ikke opp linken, men lurer på om det er det bladet jeg ble spurt om her i vinter.. Var ei dame innom stallen og spurte masse om hva vi ville lese om, hvilket nivå vi red på osv.. Var undersøkelse for et nytt hesteblad som skulle komme hvis det så ut til å være marked for det.. Spennende ;)
We`re just out of controll Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  23:26:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Fikk heller ikke opp linken, men hadde vært artig om det hadde vært et blad som hadde mer fokus på horsmanship/naturlig hestehold, er så lei av å lese om det samme "gamle"..!
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Mie Ulrika

Skrevet - 02/08/2006 :  09:43:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg vet ikke om jeg er helt enige med dere her inne...

Jeg synes nemlig det står alt for mye om stell, fletting, veterinær og avl....
Jeg vil heller ha reportasjer fra ridestevner i Norge, alle grener, med skikkelig stemningsrapport og resultatliste sånn som de har i Svenske Ridsport. Liker også å lese om forskjellige ridesentre, og folk rundt om i landet... og ikke bare topp ryttere.
Det ville vært interesangt med reportasjer fra NNM synes jeg. Har sett at det har stått bilder fra mesterskapene, men det står jo aldri noe om de som vant, annet enn navn og klubb.
Synes Ridehesten var bedre før, synes de er helt like Hestesport nå, bortsett fra Norsk Varmblod sidene, som jeg ikke synes er så interesangt.

Alle har selvsagt forskjellig smak, men jeg håper dette bladet skiller seg godt fra hestesport og ridehesten, ellers er det jo bare bortkastet!

A life lived in fear is a life half lived Gå til toppen av siden

monaco_image
» VIP

Skrevet - 02/08/2006 :  14:06:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Fikk ikke opp linken, men lurer på om det er det bladet jeg ble spurt om her i vinter.. Var ei dame innom stallen og spurte masse om hva vi ville lese om, hvilket nivå vi red på osv.. Var undersøkelse for et nytt hesteblad som skulle komme hvis det så ut til å være marked for det.. Spennende ;)

Opprinnelig postet av picazzo

Akkurat det ble jeg spurt om også! Men det var på OHS for 2 år siden eller noe... Altså har de holdt på med bladet veldig lenge, eller så er det et annet blad?
Gå til toppen av siden

*sofie&lavageitene

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  14:38:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*sofie&lavageitene  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*sofie&lavageitene  Svar med kopi av melding
"Hesteliv for alle
Hesteliv skal tilegnes hesten generelt – uansett gren enten det er arbeidshest, sprang, dressur, feltritt, western, kjøring, trav, monte, avl, galopp eller turridning."

Hesteliv for alle in my ass! ISLANDSHESTEN DA?! Pøh, er vel enda av disse ''Stor-hest-rytterene'' som kun tror isisene kan brukes til å fyke rundt i skauen med! Skam over dem som tror det! Nei, fysj, dette skal boikottes... særlig at jeg greier det:P
Gå til toppen av siden

Kristin_og_Tiril

» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  16:24:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristin_og_Tiril  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristin_og_Tiril  Svar med kopi av melding
wee :D det blir bra..
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=1127

- de som sier at lykke ikke kan kjøpes for penger,har aldri hatt hest
Gå til toppen av siden

absinthe

» VIP

Skrevet - 04/08/2006 :  20:25:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideabsinthe  Svar med kopi av melding
knallbra :)

www.serox1983.piczo.com Gå til toppen av siden

MariaR

» VIP

Norway

Skrevet - 05/08/2006 :  20:57:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMariaR  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMariaR  Svar med kopi av melding
Jeei, høres bra ut!
R.I.P. Mr Pilot!

Vil alltid elske deg gutten min! *Borte gjemt, men aldri glemt*
Gå til toppen av siden

MariaR

» VIP

Norway

Skrevet - 05/08/2006 :  20:57:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMariaR  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMariaR  Svar med kopi av melding
Jeei, høres bra ut!
R.I.P. Mr Pilot!

Vil alltid elske deg gutten min! *Borte gjemt, men aldri glemt*
Gå til toppen av siden

anettex

» VIP

Norway

Skrevet - 14/09/2006 :  09:57:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå kan man tegne abonnement på Hesteliv.
Har gjort det selv, er jo verdt et forsøk.

www.sportmedia.no

Anette Gå til toppen av siden

mammatil1

» VIP

Norway

Skrevet - 20/09/2006 :  18:32:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemammatil1  Svar med kopi av melding
Hei:)
jeg syns det var topp at dette bladet kom, det blir spennende lese:)

Jeg har et lite tips te dere som vil abbonere på det..
Inne på www.blablabla.no så søker du på hest, også kommer bladet hesteliv opp...
¨da kan du abbonere på det på et år for 260/290 kr:)

sjekk siden og let dere fram, jeg abbonerte på det med en gang jeg:)

MVH karina
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.