hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Nytt norsk hesteblad!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 Nytt norsk hesteblad!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

anettex

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  13:57:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
http://www.hest.no/artikkel.html?news.nid=2912

Ja takk til flere norske hesteblader.
Jeg kjøper alt jeg kommer over i Sverige hver gang jeg er der.
Synes vi har for få her til lands...

Anette

Torpedo

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  13:59:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Utrolig flott! Det er ikke så mange hesteblader i Norge nei, er ikke så glad i Wendy og det nye andre lignende bladet, så det blir ekstra få jeg kjøper :-)
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  13:59:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Jippi!
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  14:20:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Skal bli spennende å lese et nytt hesteblad ja
Savner litt mer sånn, hmm, hva skal jeg kalle det, reportasjeblad? Ikke hvor over halve bladet går med på å fortelle hvordan de norske rytterne gjør det ute i den store verden (selvom det også er interessant, men vi har jo allerede et sånt blad ).

Hvorfor gjøre det i dag når du kan utsette det til i morgen ?
Redigert av - missixty den 27/07/2006 14:21:18 Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  14:30:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Det skal jeg kjøpe!
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Stirnirogannie

» VIP

Skrevet - 27/07/2006 :  15:49:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
JIPPI håper de skriver mye om forskjellige ride grener. Har endel intervjuer osv.

Kjøper bare Islandshesten jeg, så et nytt blad i hyllene blir spennede
Gå til toppen av siden

anettex

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  16:09:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Abonerte en stund på Ridehesten, men det ble for mye Dansk varmblod etter mine mening.
Da jeg begynte å abonere på Ridehesten, var det mye stoff også fra Nord-Norge, og mye om distanse som jeg drev med da.
Men til slutt var det ikke noe igjen av disse tingene, og de dekket stort sett samme arrangementer som Hestesport.
Begrenset hvor interessant feks Oslo horseshow er liksom.
Da jeg var med i Norsk araberhestforening fikk jeg NAHF nytt.
Noe interessant, men mye om hester i det store utland, de fleste eid av rike sheiker.

Så da står jeg igjen med Hestesport da, og et og annet svenskt blad jeg får tak i hos Narvesen.

Anette Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  16:17:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Det blir bra.. Vi har jo ikke så mange hesteblad her i Norge..
Gleder meg:D

Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

Molly

» VIP

Skrevet - 27/07/2006 :  21:31:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Enig med anettex Blir mye fra det store utlandet, greit å få med seg men det er ikke det første jeg vil lese! Da syns jeg det er mer interesant å lese om kroppen til hesten, forskjellige temaer som tenner ol. Kunne vært artig å lese hva som skjer nord for polarsirkelen siden jeg bor i nord-norge. Hvem ble nnm i sprang/dressur, hvem vant div æresløp i trav(ikke at det er så mange løp da men...)
Bare si det du sku´

Spring Sprang Snubbla Og Datt
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  22:11:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Joda, fint med et nytt blad. Men her har vi ingen kiosker eller forretninger som selger det, så da må jeg nok få det tilsendt ja.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

marte+quicky

Skrevet - 27/07/2006 :  22:19:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Detta blir bra!!
Du finner meg på ForumHest!

www.hestene.no
Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 30/07/2006 :  00:33:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
Hurra! Dette trengs ja
i en kiosk i frankrike så jeg det PERFEKTE hestebladet, men skjønte bare akkurat nok til å forstå hva artiklene dreide seg om.. *irriterende*
flere norske hesteblader takk

www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 30/07/2006 :  04:22:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Kjekt med nytt blad
Selv syns jeg Hestesport og Ridehesten er bra, men alltid greit med nye ting også;)

R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

prinsesseronja

Skrevet - 30/07/2006 :  12:31:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bra med flere gode hesteblader ja, før fikk jeg alltid tilsendt gode hesteblader bra England..men da var jeg mindre og bestemor synes det var greit å betale for meg.

Mange gode blader i Storbritania
Gå til toppen av siden

Hanniball

Norway

Skrevet - 30/07/2006 :  15:21:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
Ja,flott med nytt blad..Bare redd det kommer til å bli akkurat det samme som ridehesten og hestesport...Hestesport tar jo for seg de fleste nyhetene i hesteverden,det gjør jo i og for seg ridehesten også,men ridehesten har mere repotasjer...Synes egentlig de utfyller hverandre ganske godt...
Desuten er det nok ikke så intresangt for resten av hestenorge hvem som ble NNM mester,fordi om det er morsomt for den som ble det da,å bli skrevet om i et blad som er hele norge rundt.Men sånt blir fort glemt uansett...
Men for all del..Jeg skal ikke ikke stille meg så negativt til det som det jeg gir uttrykk for her,for jeg er heller ikke så veldig negativ=)
Selvfølgelig skal jeg skjekke det ut,så får vi vurdere da=)

www.svenvonhannawald.piczo.com
www.linnta.piczo.com
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 30/07/2006 :  15:45:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mojjoo! :)
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.