hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Rare drømmer?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Rare drømmer?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  04:07:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Drømmer masse rart jeg, om alt og alle! Ganske underholdende:p hehe... Glemmer veldig lett drømmer da, men husker en jeg hadde for ikke så lenge siden. Var på sprangstevne med hesten min inne i en matbutikk. Hadde ikke gått banen, så etter hvert hinder lette jeg rundt etter det neste. Hoppa over frysedisken og slik. En veldig høy og lang en, så vi landet på toppen/midten. Og jeg var så glad, for at hesten min turde hoppe dette skummle hinderet x)
Hehe, ganske sykt, tror den har en sammenheng med at jeg en gang kom for sent til et stevne så jeg rakk ikke gå banen, første gang jeg startet 110, og hesten var litt stoppete. Altså i drømmen også kunne jeg ikke banen, og jeg syns hinderne var store og var redd hesten skulle stoppe x) hehe...
Det er jo det som er interessant med drømmer, de fleste har en betydning=) Jeg syns i alle fall det er interessant å "tyde drømmene" (hva sammenheng de har med livet ditt, følelsene dine, hendelser osv)

Morsomme drømmer dere drømmer foressten

R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  10:08:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
*gliiiise*.. Nei, nå får jeg visst ikke sove heller!

Men O.T; Lopke; når kommer bildene fra Root'sen? :)

Opprinnelig postet av AnneSpotOgGina

dem skal du få når jeg kommer hjem fra DK. Jeg har fått dem på CD, har bare ikke fått tid til å sende videre

en uke..
Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  13:59:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Husker jeg drømte at det kom en kjøttetene hingst til stallen, som måtte stå alene når hestene var ute. Var en stund siden, så hsuker ikke noe mer =/
I natt drømte jeg at tvillingene i klassen min lekte gjemsel et merkelig sted der det var mange gravkister. Så da jeg gikk forbi hoppet hun ene ut av kisten, og skremte livet av meg

Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

Optigbørs Suzett

» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  23:50:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
For å nevne en, drømte jeg at jeg sto på et bussstopp. jeg hadde en 50 lapp i hånda. åsså kom det en mann med en øks å sa . det der er MIN penge! åsså løp han etter meg med øksa. så løp jeg ned en sving, og inn på en nedlagt butikk. Inni den butikken sto det kun en fryser. og jeg tenkte at der nedi var det sikkert så kaldt at jeg kunne gjemme meg å nedi der lå det bare et halshuggd lik! åsså våknet jeg
Har drømt akkurat den drømmen 2 eller 3 ganger

Åsså den rareste jeg kommer på nå i farta er at jeg driver å galopperer rundt på lasso på bana. med en veske i hver hånd. så kommer en sånn reklame stemme å sier: HVilken veske er best å skifte galopp med? så tar jeg et galoppskifte ved å løfte ene veska. så sier jeg : Denne veska å løfter den:P hihi:P dørmmer så mye rart, men kommer ikke på noe nå i farta

Haha, lo av disse drømmene:P

Drømmer mye rart!

En gang drømte jeg at jeg var hjemme i stuen og skulle gå på skolen, og ute på terassen satt det en mann med en bærbar data. Jeg spurte mamma hvorfor han satt der, og fikk ikke svar på det, men det var visst helt normalt. Men så pluttselig hørte vi et skudd, og det var mannen som hadde skutt gjennom vinduet, og det blåste inn på gardinene. Jeg gjemte meg bak sofaen, og mamma og søsteren min gikk ut til mannen:P Så gikk jeg også ut, ikke spør meg hvorfor! Og så siktet han på oss, og mamma sa at vi måtte ta hendene i været og si "ssss". Og så gjorde vi det, og da våkna jeg pluttselig.

Men så sovna jeg igjen, og da drømte jeg at jeg var på ei strand med ei venninde, og jeg fortalte drømmen til henne:P Og pluttselig var mannen der igjen! Vi sprang, og han sprang etter oss lenge! Så kom vi på noe! Haha, høres veldig dumt ut, men mannen var litt tykk, så da måtte han jo være glad i mat. Derfor sprang vi inn i en bod med masse kaker, med han etter oss, og heiv kakene bak oss, så han skulle bli opptatt med kakene. Og så våknet jeg!

Mvh Sofie

-en virkelig god trener lytter når hesten hvisker, og hvisker selv tilbake-
Gå til toppen av siden

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  23:59:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
I natt drømte jeg at jeg hadde et mannlig kjønnsorgan, for å si det pent. Av alle mulige ting å drømme om så drømte jeg altså om det. Så nå kan man nesten si at jeg vet hvordan det er¨å være gutt, på godt og vondt
Hvorfor gjøre det i dag når du kan utsette det til i morgen ? Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 29/07/2006 :  00:01:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen ganger drømmer jeg at jeg er på en trekantet baseballbane, med høøøøye hekker på ei strand. Når stranda er fin og ren, spiller jeg mot to av bestevenninnene mine, men når det er fullt av tang og tare spiller jeg mot to 4-hodede Darth Wadere! =P Rar drøm..
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 29/07/2006 :  01:29:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har også drømt om noen her inne! Og det var en fææl drøm!

Kort fortalt:
Her hjemme på gården var det to staller. Stallene var møkka kjelleren under to fjøs. Den ene stallen var det "bitchene" sine hester som stod og den andre var det hobbyhester.

"Uheldigvis" stod Rosita i den "bitchestallen". En kveld da jeg kom gående kom Mari^_^ ropende om at Rosita var død. jeg tok med meg henne ned i stallen og der var Rosita. Hun hang med hodet og frambeina over en soffa rygg. Hun pusta tungt. Et tegn på at hun levde.

Jeg klarte å løfte henne ned av soffaryggen. Hun reiste seg matt. Leide henne ut av det mørke hullet.

Like ved er den andre stallen. Der kom missy_ løpende bort og sa at jeg kunne komme med Rosita til den stallen. Jeg gjorde det. Og vi ble møtt med hestevrinsk og ren fin stall med fine lyse bokser.

Husker akkurat hvem som var i de forksjellige stallene. Men vil lavære å fortelle det

Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Håper ikke jeg drømmer i natt. Har nettopp hengt opp bilde av Jack sparrow over senga. grr..

Opprinnelig postet av Bustetrollet

Da kan du gjerne telepatere den drømmen over til meg (jeg sitter i DK nå)
Det kunne vært en fiin fiin drøm å hatt i natt.. Jack Sparrow er da nydelig

Opprinnelig postet av Lopke

... Og så telepaterer du den over til meg, Takk! Vil også ha noen lekre mannfolk i drømmene mine, her går det kun i troll og monstre gitt!

Opprinnelig postet av AnneSpotOgGina

Nam nam..

Opprinnelig postet av Lopke

Det er nesten et slikt bilde jeg har Bare mye større! Dekker nesten hele veggen.

Ntååh, han er så skjønn.. Jack Sparrow er mye bedre en Johnny Depp. Mye vakrere.
Jeg skal finne en pirat å gifte meg med

Redigert av - Bustetrollet den 29/07/2006 01:49:27 Gå til toppen av siden

lovise_felex

Norway

Skrevet - 29/07/2006 :  01:46:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelovise_felex  Send %s1% en ICQ meldinglovise_felex  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselovise_felex  Svar med kopi av melding
ei veninna av meg sov på sofaen når me satte barnavakt, åsså sovna hu, å i SØVNE tog hu opp mobben sin, ringte te ein ( men han va full, sa han va litt vekke han og =P ) hun snakkte jo ikke.. elle bare plusseligt spørte ke han jor på :P ... hun har ein fæl tendens te å snakka i søvne og :S hihi ! hu har mange gånge opplevd at plusseligt e d veldi lide penga på korte.. hihi !
<3 Vetle Felex <3 min lille klomp =D Gå til toppen av siden

Stirnirogannie

» VIP

Skrevet - 29/07/2006 :  03:30:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Når vi var på ferie på Sørlandet iår, og noen passet hesten min hjemme, drømte jeg at hesten min hadde rømt og at ingen fikk tak i han, at de jaget han og at han var svært redd, jeg drømte at en mann leiet han ved en bro, og hesten var veldig veldig redd. Jeg prøvde å rope på hesten min at han skulle komme til meg (selvom jeg var på sørlandet og stallen er i bergens område)

Min far fortalte at jeg hadde ropt hesten min sitt navn i søvne, og at det hadde rent tårer nedover kinnene mine. (Han ble vekket av skrikene)

Da jeg kom hjem fra ferien fikk jeg høre noen skrekk historier, og det verste var at de stemte med drømmen min! det var virkelig creepy
Gå til toppen av siden

Blesapiami

» VIP

Skrevet - 31/07/2006 :  02:07:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
drømmer er facinerende!

Har i det siste drømt MYE at jeg flykter... blir jaget... har vært jaget av pirater,ulver,bjørn,mc folk,king kong osv... jeg løper. men det er så innmari tungt og jeg får den følelsen av at føttene bare svikter.... jeg kommer meg liksom ingen plass... men så plutselig så havner jeg i sikkerhet akkurat i det føttene svikter totalt.. helt på nippet!
Noen som hvet om det betyr no?
Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 31/07/2006 :  10:42:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Jeg drømte en gang at jeg syklet ned en mann (bratt nedover i flere kilometer fra der vi bor, får opp god fart..) - mannen døde! Jeg leste mye krim på den tida jeg drømte dette, og det å få gjemt liket var selvf en viktig oppgave. Så jeg dro med meg liket hjem, og begravde det på plena, og gikk og la meg, glad og fornøyd, for nå kom jeg aldri til å bli oppdaget.. Så drømte jeg videre at jeg gikk og la meg, og når jeg da drømte at jeg våknet, så lå hele skjelettet i en haug på trappa, med hodeskallen pent dandert øverst! Bikkja hadde gravd opp liket mitt!

Det tror jeg kanskje er den sykeste drømmen jeg har hatt...
Ellers så har jeg drømt navnet på hestene jeg er oppdretter på, navnene "kom" bare til meg mens jeg sov. Og så har jeg også drømt at hesten min kommer til å gå 39 i prøveløp. Og det får vi jo se på i dag da... Nei, får vel ut og fixe bil og koble på hengeren...

Ha en fin dag!
Gå til toppen av siden

AnnaogTommy

» VIP

Norway

Skrevet - 31/07/2006 :  17:42:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnnaogTommy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnnaogTommy  Svar med kopi av melding
Når jeg først husker drømmen min så er det alltid at jeg kommer for sent til et stevne, og at jeg har glemt å sale på. Har skjedd flere ganger og blir like stresset hver gang. Ellers drømmer jeg at folk følger etter meg. Drømte faktisk at en haug med nonner prøvde å drepe meg en gang, pga de trengte for mange nonner til å passe på meg eller noe sånt. Var skummelt nok uansett.
Team Sandnes, jepp. Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 31/07/2006 :  23:17:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Hesten min GIKK 39,3 i prøveløpet! Slå den! uhuuu! Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  02:01:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
drømmer at jeg kler på meg og sånn før jeg skal på skolen,så våkner jeg og innser at jeg absolut ikke er klar for å gå no sted.
så er jeg sanndrømt,både på godt å ondt:/

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Wiindy

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  12:09:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWiindy  Svar med kopi av melding
Ikke sant, ned til skolen er det en lang skolebakke, med skog på hver side. I den ene skogen var den ene stallen på marits. Og inni der stod Charm-x, Candy, og Blå'n. Så der hvor skolen skulle ha ligget, lå det et vann. Og midt ute i vannet, satt en jente på en stol xD Så etterpå hadde Candy, Charm-x og blån forsvunnet, de var i en luke under jorda, så da fikk jeg en hest som het Gunnar XD Haha

Jeg skulka skolen også tok jeg bussen til sylling. Og der var Nina=| Verste lærer. Også var det så mye vann, så Martine hadde på seg ridesikkerhets vesten, også stod hun å stupte ut i vannet med den, og Kristin og jeg aka på vannet med sånn der brett greier. Også plutselig var jeg hjemme,også skulle jeg legge meg i senga mi, åsså var det ingen hjemme, også stod det en slange ved sengen min, men jeg trodde det var noe plastik greier som mamma hadde satt der, siden den hadde et hode i hver ende=| =/ Også la jeg meg ned på sengen, så bare snudde den et hode til meg=0 Sheet, også skulle jeg låse den inne på rommet å hvise den til mamma, men når hun kom var den borte, og da var den et annet sted i huset=| så da måtte jeg sove hos pappa, men der hadde vinduet stått oppe, så da hadde det kommet masse frosker og salamandere=|

Drømmer så mye rart, at folk tror jeg er helt gal...

Savner deg Windy<'3<33 Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.