hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Rare drømmer?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Rare drømmer?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Mari^_^

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  17:34:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Drømmer mye rart hele tiden jeg.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

monaco_image
» VIP

Skrevet - 27/07/2006 :  17:40:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Nesten hver morgen i skolesemesteret pleier jeg å drømme at en lastebil rygger. Grunnen til det er at vekkeklokka mi har akkurat sånn lyd, og i stedet for å våkne drømmer jeg om lastebiler. Og så drømmer jeg at jeg står opp og ordner meg og er helt klar til å gå på skolen, men så våkner jeg og innser at klokka er altfor mye, og jeg kommer for sent til skolen! Det er så fælt, for jeg tror jo egentlig at jeg er klar til å gå..

Opprinnelig postet av Ingvild og Kenzo

He he he.. Jeg drømmer også ofte at jeg har stått opp.. Kvepper skikkelig når jeg da blir vekket på ordentlig... ;P
Gå til toppen av siden

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  18:58:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Hehe, må jammen meg si jeg lo godt av drømmen din AnneSpotOgGina. Den var jo bare helrå Skulle ønske jeg også hadde noen sånne morsomme drømmer som jeg hadde husket.

Ellers så hender det jeg drømmer om zombier da, ofte at jeg er den eneste gjenlevende mennsket. Kjempespennende altså
Og kan faktisk med hånden på hjertet si at jeg aldri har hatt mareritt

Hvorfor gjøre det i dag når du kan utsette det til i morgen ? Gå til toppen av siden

jossa
» VIP

Skrevet - 27/07/2006 :  23:21:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Drømmer hele tiden neste om at jeg blir spist av løver jeg eller at jeg blir drept. Det er litt creepy. I dag tidlig drømte jeg at noen støvsugde og da jeg vokna var det bare mamma som støsuga etasjen over meg Gå til toppen av siden

**sofie**

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  23:37:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg drømmer mye rart altså..MYE rart:P
å mange skumle
For å nevne en, drømte jeg at jeg sto på et bussstopp. jeg hadde en 50 lapp i hånda. åsså kom det en mann med en øks å sa . det der er MIN penge! åsså løp han etter meg med øksa. så løp jeg ned en sving, og inn på en nedlagt butikk. Inni den butikken sto det kun en fryser. og jeg tenkte at der nedi var det sikkert så kaldt at jeg kunne gjemme meg å nedi der lå det bare et halshuggd lik! åsså våknet jeg
Har drømt akkurat den drømmen 2 eller 3 ganger

Åsså den rareste jeg kommer på nå i farta er at jeg driver å galopperer rundt på lasso på bana. med en veske i hver hånd. så kommer en sånn reklame stemme å sier: HVilken veske er best å skifte galopp med? så tar jeg et galoppskifte ved å løfte ene veska. så sier jeg : Denne veska å løfter den:P hihi:P dørmmer så mye rart, men kommer ikke på noe nå i farta

de som sier lykke ikke kan kjøpes, et ikke hva det vil si å eie en hest=)

www.sofieoglasso.piczo.com
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  23:53:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg drømte om spoff her om dagen.. Hun sprang rundt med et kamera på et stevne..
Ja der kan dere se.. jeg tenker åpnebart på dere medmixere :)
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 27/07/2006 :  23:53:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Håper ikke jeg drømmer i natt. Har nettopp hengt opp bilde av Jack sparrow over senga. grr..

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  00:00:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hehe, må jammen meg si jeg lo godt av drømmen din AnneSpotOgGina. Den var jo bare helrå Skulle ønske jeg også hadde noen sånne morsomme drømmer som jeg hadde husket.

Ellers så hender det jeg drømmer om zombier da, ofte at jeg er den eneste gjenlevende mennsket. Kjempespennende altså
Og kan faktisk med hånden på hjertet si at jeg aldri har hatt mareritt

Opprinnelig postet av missixty

Hehe.. Kan love deg at trynet mitt så ut som et eneste spørsmålstegn den morgenen jeg våkna etter den drømmen! hehe..

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  00:04:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Tviler ikke på det altså
Hvorfor gjøre det i dag når du kan utsette det til i morgen ? Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  00:04:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Håper ikke jeg drømmer i natt. Har nettopp hengt opp bilde av Jack sparrow over senga. grr..

Opprinnelig postet av Bustetrollet

Da kan du gjerne telepatere den drømmen over til meg (jeg sitter i DK nå)
Det kunne vært en fiin fiin drøm å hatt i natt.. Jack Sparrow er da nydelig
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  00:05:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Lopke

... Og så telepaterer du den over til meg, Takk! Vil også ha noen lekre mannfolk i drømmene mine, her går det kun i troll og monstre gitt!

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  00:12:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Lopke

... Og så telepaterer du den over til meg, Takk! Vil også ha noen lekre mannfolk i drømmene mine, her går det kun i troll og monstre gitt!

Opprinnelig postet av AnneSpotOgGina

Nam nam..
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  00:17:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
*lagring pågår*..

Tror du at hvis jeg stirrer på bildet mens jeg er helt sinnforvirret sulten, så vil han til slutt ende opp i drømmene mine mon tro? Han er jo til å spise opp!

Ai ai Captain'!

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  01:01:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
jepp!!
(men hold hendene over dynen i natt da, ellers er du kanskje blind imorgen he he he...)
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  02:42:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
*gliiiise*.. Nei, nå får jeg visst ikke sove heller!

Men O.T; Lopke; når kommer bildene fra Root'sen? :)

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.53 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.