hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Online sprangspill NYTT
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Online sprangspill NYTT
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  22:23:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Tuuusen takk kristine=)

Ser ut som det er lettere å spille på datan din Kan jeg komme å prøve??P:

Opprinnelig postet av MajaPeWs

selfølgelig Bare til å komme, vil du låne en seng i samme slengen og da kanskje?:P

http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  22:30:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
best det kanskje;)

Men klarer det fremdeles ikke!! Skønner ikke hva som er galt

Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  23:55:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Kanskje du satser for seint eller tidlig?

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 29/07/2006 :  00:13:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
har litt problemer med å satse. Men prøver så godt jeg kan og river like ofte med forbeina som bakbeina. Men det går jo alt for treigt uansett. Selvom jeg rir nesten samme runde som deg! Skylder på datan jeg;)

Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 29/07/2006 :  01:01:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Du får gjøre det:P

lovise_felex

Norway

Skrevet - 29/07/2006 :  02:18:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelovise_felex  Send %s1% en ICQ meldinglovise_felex  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselovise_felex  Svar med kopi av melding
hihi :P kom i gjennom de spille øverst, klarte alle levlene :P .. hehe .... ( spilt stall jenta litt for mye :S hehe .. ) =P jaja
<3 Vetle Felex <3 min lille klomp =D
Redigert av - lovise_felex den 29/07/2006 02:19:16 Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 29/07/2006 :  11:32:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
lovise_felex: jeg klarte ikke alle levelene selv om jeg har spilt stalljenta1 hver dag siden det kom på 1001spill, og har det på cd:P

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 29/07/2006 :  13:23:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Hvordan får jeg Adobe Shockwawe Player på dataen? Tror det er det jeg trenger for å få spillt..
Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

min_nordlandshest_lucas

» VIP

Skrevet - 29/07/2006 :  19:56:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
d ene spillet var jo stalljenta... Gå til toppen av siden

Hanniball

Norway

Skrevet - 30/07/2006 :  12:03:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
Men på level 4.Der er det en mongo sving!!Fra rekk til rød liten kombinasjon.Jeg klarer aldri å svinge til det hindret jeg!!og om jeg klarer det så løper den jo bare rett igjennom=S =S
www.svenvonhannawald.piczo.com
www.linnta.piczo.com
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 30/07/2006 :  18:14:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Fikk ikke til level 1 engang jeg... Skjønner ikke åssen dere klarer under 0:42 der...

Er like dårlig til å hoppe på pc'en jeg som jeg er i virkeligheten.. HEHE

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 30/07/2006 :  20:56:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Nå får jeg det til også! Fy f som jeg har slitt med level 3..
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 30/07/2006 :  22:05:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Men på level 4.Der er det en mongo sving!!Fra rekk til rød liten kombinasjon.Jeg klarer aldri å svinge til det hindret jeg!!og om jeg klarer det så løper den jo bare rett igjennom=S =S

Opprinnelig postet av Hanniball

Sats lengst ute til høyre, så svinger du inn til venstre. Ellers klarer ihvertfall ikke jeg det!

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 31/07/2006 :  05:28:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Level 3 er umulig
Uansett river jeg i kombinasjonene... Årrrh!
Beste til nå er vel en tid på 1,36... Mangler "litt" ja x)
*Det er nok PC en min**kremt*

Edit: Nå greide jeg det på 1,30, woow hehe... Greide faktisk noen komb. også, så slipper jeg filleriv ellers kan det jo hende jeg en vakker dag klarer det

Redigert av - Svalgårds-Cheri den 31/07/2006 05:31:27 Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  23:53:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
nå har jeg klart level 3 på 1,19!! klarer ikke slutte å spille litt gøy da.. hehe. men hvilken er den "brune" hesten? det er da ingen brun hest; det er en som er svart, en som er skimmel/brunprikkete og en som er fuks-aktig(hva heter fargen igjen)...

edit for å si: fyy f**n. 1,15!! også sier den "race under 1,15 to unlock level 4". argh. ETT sekund.

edit igjen for å si at jeg klarte det! hurra! men.. level 4 er syyk

www.freewebs.com/hannaoglukas
Redigert av - Hanna & Lukas den 08/08/2006 00:01:35 Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.53 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.