hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Frisyren din!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Frisyren din!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  06:30:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Vel, håret mitt er ganske langt, bølgete (fint bølgete om jeg ikke børster det, men blir det børstet når det ikke er vått hater jeg det)... Gidder ikke gjøre særlig med det egentlig, har bare midtskill og lar det henge rett ned (eller som oftest hestehale i stallen i alle fall)... Brukte rettetangen mye før, men sjeldent jeg rekker det om morgenen nå om dagene (always sent ute)...

Bare håret mitt:

Håret mitt før det har blitt bustete

Jepp, midtskill, også "henger det bare der" med sånne lokker;) DA er det greit...

R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 26/07/2006 :  07:41:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Hvordan spray/gele/paste/skum bruker dere for å få volum i "tynt og slett" hår da?
Haaater å ikke ha volum.. *snufs*

Opprinnelig postet av Eikdokka

... SALTVANNSSPRAY! SUPERGENIALT!

Opprinnelig postet av AnneSpotOgGina

Eller Loreal sprayen de selger hos frisører. Sånn Hvit stor plastflaske med svart skrift på. Det er kjempebra hold i den + at den "oppfører" seg ganske likt saltvannspray når man vil rufse det til.

Min frisyre...
Ser dere ikke den på sida her?
Det er klipt opp, skrå pannelugg som er aaaltfor lang nå. Har ikke vært hos frisøren siden i ehm... februar. Så håret er bare der kan man si..

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 26/07/2006 :  09:25:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Hvordan spray/gele/paste/skum bruker dere for å få volum i "tynt og slett" hår da?
Haaater å ikke ha volum.. *snufs*

Opprinnelig postet av Eikdokka

... SALTVANNSSPRAY! SUPERGENIALT!

Opprinnelig postet av AnneSpotOgGina

Eller Loreal sprayen de selger hos frisører. Sånn Hvit stor plastflaske med svart skrift på. Det er kjempebra hold i den + at den "oppfører" seg ganske likt saltvannspray når man vil rufse det til.
Opprinnelig postet av carambee

Jeg har prøvd Define Thickening foam. Fungerte greit på mitt hår..
Hvis du har fuktig hår, så snu hodet ned og ha på sånn Define på undersiden av håret. Dereter føn håret helt tørt.

Så kan du jo prøve å spraye saltvannsspray eller vanlig spray med litt hold i. Spray det på undersiden av håret og tupper, på undersiden med hårrota..

Og jeg er en klyper å på tuppere hår! Men det sliter litt på håret da.. Pyttsann..

Redigert av - Bustetrollet den 26/07/2006 09:26:59 Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  11:45:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Hvor får man tak i saltvannsspray da? Eller er det noe hjemmelaget heksebrygg?

Hvis jeg har klart å lage litt volm med spray eller skum tar det 30 min. før det ser like flatt å kjedelig ut. Ææææh..

Therese
Gå til toppen av siden

Kristine-Ibrahim

» VIP

Skrevet - 26/07/2006 :  12:09:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har veldig langt mørkt hår med masse fall, og i tillegg er det veldig tykt. Jeg hater at det er så mye fall, så jeg glatter ut håret mitt. Frisyren er skrå pannelugg og oppklipt. Mammaen min er frisør så vi har frisørsalong hjemme. Egentlig ganske så kjekt ;-)

Litt vanskelig å se, men er har du fargen og luggen.

Her har du lengden (og det er enda noen cm. lenger)
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  13:31:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, og så må jo jeg vise min ''frem-til-nå'' frisyre =)

Veldig bustete ettersom jeg har ridd rett før biltet er tatt =P

Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Hunter_B

» VIP

Skrevet - 26/07/2006 :  13:47:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
jepp:) her er hårfrisyren min etter jeg har dysjet, og ikke kammet håret;)

og her er rett etter jeg var til frisøren;)

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  13:50:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding

Sånn ser det ut akkurat nå..

Og sånn ser det ganske ofte ut. Bustete og står til alle kanter. =)

Tror jeg må ta en tur til frisøren snart, håret begynner å bli litt langt =P

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 26/07/2006 :  13:54:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Håret mitt er ikke noe å legge ut her... Mistet jo alt håret mitt i fjor, og nå ser jeg ut som en puddel! Hvorfor var jeg den som måtte få krøller? Argh!!! Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  13:56:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Har håret mitt i hestehale stort sett hele tiden.. Og vennenne mine kaller det bare "p**ehår"! Siden det står rett opp i alle kanter man kan tenke seg.. Så caps er en genial oppfinnelse.. (Den kan også brukes til å kamuflere kuler og blåveiser! :p) hehe
Gå til toppen av siden

Catharina_

» VIP

Skrevet - 26/07/2006 :  14:38:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCatharina_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg har veldig langt mørkt hår med masse fall, og i tillegg er det veldig tykt. Jeg hater at det er så mye fall, så jeg glatter ut håret mitt. Frisyren er skrå pannelugg og oppklipt. Mammaen min er frisør så vi har frisørsalong hjemme. Egentlig ganske så kjekt ;-)

Litt vanskelig å se, men er har du fargen og luggen.

Her har du lengden (og det er enda noen cm. lenger)

Opprinnelig postet av IbrahimK

Du er sinnsykt pen helsikken

Uff, dere vil ikke se min frisyre.. den er ikke fin! hehehe.. pleier alltid og ha håret mitt i hestehale jeg, hater og ha håret ned i fjeset, blæsj..

-Catharina,SuperBlitz&AsgrimSvarten-

Gå til toppen av siden

Kristine-Ibrahim

» VIP

Skrevet - 26/07/2006 :  22:53:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Oh, takk for det. Hehe Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  22:59:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg har langt lyst hår, naturlig blond. Veeldig tykt.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Fröya

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  23:16:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideFröya  Svar med kopi av melding
Synes dere er dritpene alle sammen jeg! Og Anne tror jeg har de peneste øynene jeg har sett. Ja, ja. Dust han dere x'en din i hvertfall.

Har ikke noe bilde av håret mitt nå, men det er blondt, stritt og rekker nesten til skuldrene. Luggen er nesten like lang som resten. Har som regel håret bak ørene og solbriller som "hårbøyle" p.t.
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  00:47:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Synes dere er dritpene alle sammen jeg! Og Anne tror jeg har de peneste øynene jeg har sett. Ja, ja. Dust han dere x'en din i hvertfall.

Har ikke noe bilde av håret mitt nå, men det er blondt, stritt og rekker nesten til skuldrene. Luggen er nesten like lang som resten. Har som regel håret bak ørene og solbriller som "hårbøyle" p.t.

Opprinnelig postet av Fröya

Tusen takk! Du får ta en alvorsprat med han, hvis han skulle dukke opp i Haugesundsområdet en "vakker" dag! :)

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.97 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.