hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Forvirra...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Forvirra...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  14:02:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Ja det var disse guttene da.. Huff og huff..

Har da en litt "god venn" jeg er litt usikker på.. En veldig sjenert type, men dog så grom ;)

Har vært på kino og han har kjørt meg hjem noen ganger, men ellers har det blitt bare msn og meldinger.
Det hår gått fremover kan man si, vi blir bare bedre og bedre kjent.

Men her en helg begybte jeg å lure. Gjør en lang historie kort;
- sendte mld til han og lurte på hvordan det sto til. Ja da satt han på KarlJohan og drakk pils, flott vær var det og. Oki, greit nok. Pratet med ha på msn på kvelden igjen og da satt han og så utover byen.
Dette var på fredag.

På søndag prater jeg igjen med han på msn, mne nå sier han at han har vært hjemme(altså IKKE oslo) siden TORSDAG??? Okey.. På spørsmål om hvorfor han løy sa han bare at han ble litt revet med. Broren han s har spurt han i ettertid om hva han drev med og da sa han bare at han tullet. Jadda, men hva i hulsete var grunnen? Det har jeg ikke fått et tilsfredsstillende svar på enda.

Så nå begynner jeg å tvile, hvis han skal fortsette å ljuge til meg på den måten så ser jeg ikke noe poeng i å fortsette med dette. Men han er jo så søt og grom atte. Utrolig snill gutt som man skal lete lenge etter å finne maken til Ja, jeg er betatt og VELDIG forvirret..

Gir han en sjanse til og ser det an med tiden. Men...

Noen råd? Dere som kanskje har mer erfaring med gutter enn meg..

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them

Bustetrollet

Skrevet - 25/07/2006 :  14:19:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tja, har løyet over melding jeg også, da jeg var full XD

Ellers når folk lyver til meg bryr jeg meg ikke. Er så vandt til gamle "venner" som lyver for å få det best for seg selv. Er herda, vandt

Redigert av - Bustetrollet den 25/07/2006 14:21:05 Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  14:23:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvorfor satse på en som lyver allerede så tidlig? Og om en så teit ting...
Utrolig kjedelig hvis det faktisk er hans forhold til sannheten. (altså at han sier det han føler for der og da) og det er vanskelig for deg å forholde deg til en du må lure på om snakker sant eller ikke.
I begynnelsen når man møter noen har ting lett for å være litt rosa, men det er lettere å komme over det enn om man venter et par år.

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  14:30:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Han er egentlig en dønn ærlig person, tvers igjennom og har aldri sagt noe annet enn sannheten før til meg allefall. derfor ble jeg så innmari overrasket over at han plutselig fikk en slik form for "barnehage-humor".. *klø seg i hue*

Men tro meg, han har fått høre det ja! Såpass mye at jeg tror han angret seg litt ;)

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  15:15:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Han ville vel prøve å være litt tøff da.. Men hadde vel kanskje ikke regna med å bli avslørt..

Men all sannhet kommer for en dag var det noen som sa til meg en gang.. (Men den personen har gått glipp av en hel del kan man si.. *host*

Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  16:56:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Godt vi er flere som er forvirra da Ane :)

Jeg var nesten sammen med en, (el, var vel egentlig det, men ikke sånn offisielt) like før skoleslutt. Han bor på internatet på skolen, og i sommer skulle han bo i Oslo, og vi ble da enige om at det ikke var noen vits i å ha et forhold løpende gjennom sommerferien, siden vi ikke kom til å få sett hverandre omtrent.

Joda, han sa at han var så glad i meg og blablabla, at han ikke hadde noen som helst problemer med å vente til sommerferien var over, så kunne vi fortsette der vi slapp. Vi skulle prøve å møtes en gang i ferien og hele pakka.

Vel, ferein starter. Det har nå gått 4 uker, og jeg har ikke hørt et lite pip fra han en gang.. Jeg har sendt meldinger, uten å få svar, snakket til han på msn, uten å få svar, og prøvd å ringe, uten å få svar. Skuffa? japp.

Så nå sitter jeg her og lurer da. Er jo egentig helt fortapt i gutten, for han er alt det jeg har leita etter i lang lang tid, men nå veit jeg ikke helt hva jeg skal tro, haff. Og Ane, du får se han når du begynner på Valle til høsten, da skjønner du hva jeg mener med at han er fin;)

Og skjønner ditt problem godt også.. Det er forferdelig frustrerende, å ikke vite hva man skal gjøre! Du er sikkert som meg.. Redd for å bli lurt, men samtidig så liker du han så godt at du ikke vil la sjansen gå ifra deg.. Riktig? hehe..

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  20:32:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Hehe, skjønner jeg har noe å glede meg til ja ;)

Gutter klager på at vi jenter er kompliserte, men de er fader meg ikke gode å skjønne seg på de heller! :S

Aner ikke hva jeg skal gjøre, rett og slett. Liker han utrolig godt, har hørt fra folk som kjenner han og broren hans at det "lover godt" osv osv. Broren hans har til og med sagt at han håper at det blir noe mellom oss :) Det varmet, samtidig så burde han jo kjenne bror sin såpass at han vet.. Men dog..

Livredd for å bli lurt av han, hans følelser og ikke minst mine egne følelser. Ja, jeg har følelser for han men aner ikke hva han føler for meg. Vi er begge sjenerte(han mest faktisk) så det er ikke slike ting vi prater om i hytt og pine heller.
Er jeg som har tatt iniativ så langt, men han har nå sagt ja da. Må jo ville det da mener jeg ;)
Er mange tanker som surrer rundt i topplokket om dagen, det er sikkert.

Nå blir det allefall en kinotur igjen snart, så da får jeg pratet skikkelig med han og kanskje hørt litt hvordan han tenker om "saken".
Enda et "problem" er det at han er livredd for å bli ertet av foreldrene sine og brødrene.. Noe som gjør at han blir enda mer tilbakeholden i forholdt til dette med å dra ut på noe.. Yesda..

Nei Wenche, vi får nok bare stå på og si klart ifra om hva vi synes om tiltaket i dessa gutta.. Vi har jo vist mer følelser enn de har, så nå kan de allefall gi et pip om hvor skapet står.

Bah...

Gå til toppen av siden

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  22:00:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Syns dere burde holde dere langt unna gutter som lyver og"forsvinner"i løse lufta.Det kommer nok av sjangser til å bli sviktet;)

Syns det høres HELT rart ut at han er gammel nok til å drikke øl i karl johan,men synes det er flaut å ha kjærste..når man er såpass oppi åra burde man nesten heller være flau om man ikke har:P

Vindur4-ever
Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  22:13:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
20 år.. Burde være gammel nok til å ha et liv da ja, det er jeg helt enig med deg i Lise..
Har visst bare hatt en kjærest før(hehe, alt man får høre av brødre vettu:p) Skikkelig bimbo fikk jeg høre..jaja..

Gå til toppen av siden

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  12:46:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Du får fortelle hvordan det gikk når dere møtes da!:)
Vindur4-ever
Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  13:35:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Skal gjøre det vettu, håper det ikke blir så altfor lenge til ;)

Ikke sett han siden..ee... Ham-Kam - Brann-kampen nå.. Begynner å bli en stund siden :p

Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  23:27:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Japp. De veit akkurat hvor de har oss, så da er vel egentlig neste trekk opp til dem..

Jeg har ihvertfall bestemt meg for å ikke ta kontakt med han neste gang, nå får han jammen meg ta kontakt med meg istedet!

Og Ane, du må si ifra hvordan det gikk, hehe

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Kine og Tassen

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  01:36:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg synes ikke at denne lille avsløringen er noe å lage et problem ut av. Han ville nok bare virke interessant og opptatt, gjøre litt mer inntrykk på deg! Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  11:23:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Hmm, trenger ikke gjøre mer enn å være seg selv for å gjøre inntrykk på meg..hihi ;)

Har latt det skure og gå jeg, gidder ikke mase mer til han om det.

Wenche; go girl! ;)

Synes jommen gutta kan få gjøre litt og, om de tør. =/

Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 30/07/2006 :  19:27:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Du får fortelle hvordan det gikk når dere møtes da!:)

Opprinnelig postet av Vindur og Lise

Hmm, ja nå har jeg møtt han igjen da. Var på fest i går og bad han komme dit.. Noe han også gjorde Festen var bra, humøret var på topp(host-kremt) og kvelden endte med at vi to satt ute i armkroken til hverandre.
Etter festen ble han med meg hjem Ble en koslig sofa-kveld for å si det på en veldig grei måte. Grom gutt detta
Satt der da hele natta og han drog ikke hjem før 7 i dag tidlig..hihi

Tror nesten vi kan regne oss som et par ja. Muligens
Så, all tvil et borte for min del. Nå blir det bare spennende å se hvordan ting utarter seg i edru tilstand

*happy-happy*

Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 30/07/2006 :  20:54:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Syns ikke du skal ta den løgnen så seriøst, om dere nesten ikke kjenner/kjente hverandre da. Han virker jo som en god gutt, som kanskje ikke har verdens beste selvtillit. Så kanskje han rett og slett var redd for at du skulle miste all interresse hvis han sa han satt hjemme en fredagskveld og så på tv (for eksempel). Litt dumt å lyve om hvor han befinner seg om du kjenner broren hans, men kjærlghet gjør blind, og man tenker ikke alltid over hva man gjør i en slik tilstand:p Det er klart han vil virke interressant overfor deg hvis han har et godt øye til deg, og selv om du mener at han er interressant nok som han er, så er det ikke sikkert det er så lett for han å innse det selv. Du får bare passe på å fortelle ham det, så han ikke tror han behøver å lyve for deg igjen:) Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.39 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.