hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Prison Break
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Prison Break
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Lopke

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  17:49:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ser dere denne serien???

Har nettopp kjøpt hele første sesong part 1 på DVD. Er helt oppslukt!!!!
Noen som vet noe om part 2??

Tror den kommer rundt 21 august 06. Men klarer jo ikke å vente..

og fy fa.. så lekker Sucre og Scofield er.. sikle sikle.. hmm..

Har uansett hele DVD pakka nå. Venter i spenning på part 2.
Sinnsykt bra serie!!!

jossa
» VIP

Skrevet - 25/07/2006 :  18:04:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har sett alle episodene i første "del".. Klarer ikke å leve uten jeg heller er HELT hekta. Gleder meg til neste episodene begynner. Dette er en veldig populær serie,de aller fleste vennene mine ser på den
*Klarernestenikkevente*
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  18:08:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Har ikke hørt om serien en gang jeg, hvordan kanal gikk/går den på?

Hva handler den om og sånn? Typisk drama serie?

Therese
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  18:08:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Tror jeg har sett sesong 1. Hm. Eller? Må skjekkes, får spør min lokale nedlaster (hadde ikke tvnorge eller tv3 i fjor så har sett nedlasta episoder fra USA). Ok, får beskjed om at vi har sett fram til er episode 18 av prison break. Vet ikke hvor langt bak jeg ligger i forhold til TV. Noen som vet.
Gå til toppen av siden

chk

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  18:15:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechk  Svar med kopi av melding
^I USA er de ferdige med s.1 for lengst. I norge også for den saks skyld. Sesong 2 begynner 21.august i USA, og ca. 2 uker senere i Norge!

JEG ELSKER PRISON BREAK!!!!!
Jeg er PB-hekta. Sånn.. at det er vilt. Har sett hele sesong 1 (flere ganger.. x)), ser på noen episoder innimellom fremdeles og har hatt PB-maraton hjemme hos meg med venninner.. Gleder meg utrolig mye til sesong 2 begynner!

Redigert av - chk den 25/07/2006 18:17:05 Gå til toppen av siden

anettex

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  18:23:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fikk sett alle episodene i del en, BORTSETT fra nest siste.
Og selvfølgelig var det da de brøt seg ut...

Men jeg overlevde det og.
Gleder meg til de begynner igjen til høsten!

Anette Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  18:32:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
nesten ikke sett den:( men skal kjøpe den første sesongen nå når det blir litt mer penger;)
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  18:49:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Har ikke hørt om serien en gang jeg, hvordan kanal gikk/går den på?

Hva handler den om og sånn? Typisk drama serie?

Opprinnelig postet av Eikdokka

gikk på tv3

sesong 1 part 1 har 13 avsnitt. tror de har gått på tv3 eller går de kanskje stadig! Jeg hadde hvertfall ikke hatt tålmodigheten til å se dem på tv. Vente en helt uke til neste.. NEI!! Den er så spennende..

Handler om supergeniet ingeniøren Scofield som for øvrig er utrolig lekker.. *helt nydelig*
Broren hans er blitt "set-up" for et mord han ikke har begått og sitter nå på dødsgangen.
Scofield begår et ran for å komme i fengsel med broren med den ideen å redde han ut før han blir grillet. (scofield er en sånn ofre livet for andre type)
Han har tatovert hele fengselet på kroppen og har derfor et kart over gangene. Tzatoveringene hans er veldig spesielle og en del av hele planen..

Inne i fengselet møter vi de mest ekle innsatte som finnes. Sykinger i alle varianter. Og Betjentene er ikke bedre. Utenfor fengselet prøver exen til broren og hans sønn, som for øvrig blir jaktet av secret service, å få sannheten frem om at Burrows er uskyldig dømt. Men de blir hele tiden forsøkt myrdet..

Scofield og "vennene" hans som ikke egentlig er venner, men de trenger hverandre til forskjellige ting.. har jobbet med en plan å komme ut av fengselet og bringe med den dødsdømte broren (Burrows) men hele tiden skjer det ting i fengselet som gjør planen vanskelig.

Fengselslegen som selvfølgelig er en kvinne og datter av guvernøren. Hun er hemmelig forelsket i Scofield (ikke så rart) og er meget betatt av hans sinnsyke intelligens og mysikk.

Samtidig kjøres det valg i USA og selvfølgelig er både secret service, Burrows, flere fanger og familie, mafia og div mennesker innblandet i en pengegreie som gjør at hele historien har en mening.

Ja den er virkelig god.. Er helt hekta!!!!!
Slett ikke noe lignende jeg har sett før. Helt genialt gjennomført.

Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  18:53:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Du har virkelig peiling du Lopke

Lopke

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  18:57:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
er som sakt "litt" hekta... det falt nesten en tåre da DVD var slutt...
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  19:14:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Dakar! Da vet vi alle sammen hva Lopke ønsker seg som førjulspresang

Tonje_

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  19:25:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Hehe, ja..
Har sett det noen ganger, kjeeeempespennende.. Men vi har ikke TV3.. Gosh..

Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  19:30:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Takk for litt info Lopke

Kanskje noe jeg kan vurdere å se på.

Therese
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  19:41:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Har ikke sett en eneste en episode
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  19:59:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
sesong 1 part 1 har 13 avsnitt. tror de har gått på tv3 eller går de kanskje stadig! Jeg hadde hvertfall ikke hatt tålmodigheten til å se dem på tv. Vente en helt uke til neste.. NEI!! Den er så spennende..

Ok, så på tv er de fram til episode 13? Jeg har kommet lenger enn første delen, men ikke helt ferdig med sesong 1. Så hvis jeg kommer til en plass med tv3 neste år kan jeg jo begynne å følge med på tven, helt lovlig og greier!

Men lopke, hvorfor ikke bare laste ned hvis du gleder deg sånn?

Gå til toppen av siden

Isabel och Perla

» VIP

Skrevet - 25/07/2006 :  21:46:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Av en eller annen grunn, kunne jeg ikke fordra Prison Break ;o Begynte å se på det, noen av de første episodene, menne ikke helt for meg 8-)
Isabel og Perla for alltid <3 Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.