hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Annet forum?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Annet forum?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

crusabell

» VIP

Skrevet - 25/07/2006 :  20:04:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
synes så mange er frekke på hest.no at jeg har helt sluttet å se innom der. å skrive noe har jeg aldrig tort,redd for å bli bitt av tunga nesten.
hestemarked er eneste forumet jeg er på:) synes det er så koselig stemning her inne
Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  21:14:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Holder meg til MIX jeg=)

Hva mer kunne jeg ønske meg=)

Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 25/07/2006 :  21:29:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Stort sett Mix jeg også gitt.

Og så har jeg vel en profil på Buke også.. Synes barokkforumet der er mest givende jeg da..

Og så har jeg lest litt på Trollspeilet, men ikke deltatt så mye.

Ole Johansens sider har jeg også lest litt på.

Og hest.no da, men den kan jo ikke mååååååle seg med HM og mix, da...

Og så hender det jeg er innom et forum for trafikklærere, men det blir vel noe litt annet...?
Gå til toppen av siden

Rebekka

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  22:08:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRebekka  Svar med kopi av melding
Jeg er her og på www.hestegal.no/forum :)
www.hestegal.no/forum <--- Flott forum. Gå til toppen av siden

lovise_felex

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  02:29:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelovise_felex  Send %s1% en ICQ meldinglovise_felex  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselovise_felex  Svar med kopi av melding
eg sitte på hestemarked forume å et forum som ein venn av meg har starter , der det er masse kjente folk :P de e alti koseligt ! hehe
<3 Vetle Felex <3 min lille klomp =D Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  05:38:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Kun HM/MIX på meg Snart hest.no også, tenker jeg... Men vil ikke bruke mer tid pc enn jeg allerede gjør (ikke at det er så ekstremt mye altså, hehe), så det holder med et/to forum for meg;)
R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

Sassy69

» VIP

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  09:46:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSassy69  Svar med kopi av melding

Av hesteforum:
-MIX`en
-Equs-forumet
-Ellen ofstad`s forum

Andre:
-Babyverden.com sitt forum

~Finn årsaken, Da har du løsningen~ Gå til toppen av siden

Hanne_N

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  10:39:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
For det meste MIX. Snuser litt innom Hest.no også, men det er ikke mye, lite som skjer der og synes formuet her er mye bedre.
Mvh Hanne. Gå til toppen av siden

Hanne_N

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  10:39:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
For det meste MIX. Snuser litt innom Hest.no også, men det er ikke mye, lite som skjer der og synes formuet her er mye bedre.
Mvh Hanne. Gå til toppen av siden

**sofie**

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  00:19:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
er inne på en annen hesteside med forum på:P En dansk en faktisk:P http://heste.dyregalleri.dk
de som sier lykke ikke kan kjøpes, et ikke hva det vil si å eie en hest=)

www.sofieoglasso.piczo.com
Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  01:57:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Ja den der der, syns jeg var extrem kul! Tittet innom den tidligere men gikk ikke ann å reg.

Skal dog prøve igjen nå, gitt

Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  03:12:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
SOFIE:

Har du fått aktiveringskoden? Klarer ikke å reg. meg via å sende sms mld. Har det noe med at det er i DK? Men det er jo andre norske der også, men klarer vertfall ikke å sende mld til det nr ..

Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

**sofie**

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  15:02:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
SOFIE:

Har du fått aktiveringskoden? Klarer ikke å reg. meg via å sende sms mld. Har det noe med at det er i DK? Men det er jo andre norske der også, men klarer vertfall ikke å sende mld til det nr ..

Opprinnelig postet av Don-Pedro

tror det har noe med at det er danmark ja.. jeg blei med der før det var sånn du måtte ha kode å sånn. Men kan prøve å finne ut om det er noen som vet hvordan man klarer å få det til her i norge:P Vet ikke om du har prøvd, men husk å sette koden til danmark forann nr da

de som sier lykke ikke kan kjøpes, et ikke hva det vil si å eie en hest=)

www.sofieoglasso.piczo.com
Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  15:37:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
0045 forann. Skal prøve jeg og!
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  15:38:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Jeg holder til på MIX så klart, men også www.gaiaforum.com og www.paranormal.no Sider for de som er intressert i det paranormale :-) Utrolig spennende! Men nå for tiden bare leser jeg der, diskuterer ikke mye.
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.