hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Frisco
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Frisco
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Lisa&wissy

» VIP

Norway
Innlegg: 178

Skrevet - 25/07/2006 :  14:44:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLisa&wissy  Send %s1% en ICQ meldingLisa&wissy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisa&wissy  Svar med kopi av melding
Heija!

det er jeg som hadde Frisco på for før han døde har du noen bilder av ham du kan sende?Hilsen Lisa:)

Min hest e BEST<3

missy_

» VIP

Norway
Innlegg: 866

Skrevet - 25/07/2006 :  23:13:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Hesten min heter Frisco,men er slettes ikke død;p
Gå til toppen av siden

Lisa&wissy

» VIP

Norway
Innlegg: 178

Skrevet - 26/07/2006 :  18:59:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLisa&wissy  Send %s1% en ICQ meldingLisa&wissy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisa&wissy  Svar med kopi av melding
Ok kan dun beskrive vordan den ser ut til å være va rase å va farge?
Min hest e BEST<3 Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway
Innlegg: 1035

Skrevet - 26/07/2006 :  19:00:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Jeg vet om en hest som het det. Kaldblods, stod i Bergen.
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Lisa&wissy

» VIP

Norway
Innlegg: 178

Skrevet - 26/07/2006 :  19:35:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLisa&wissy  Send %s1% en ICQ meldingLisa&wissy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisa&wissy  Svar med kopi av melding
Men jeg leter etter en Dartmoor Ponni som Heter Frisco;)så håper noen har noe der ute om ham:D Gå til toppen av siden

Lene23

» VIP

Norway
Innlegg: 376

Skrevet - 26/07/2006 :  19:43:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLene23  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLene23  Svar med kopi av melding
Hadde en hest tidligere den het Pirat Frisco... varmblods traver.. flott hest, men aner ikke hvor den er nå... sukk
Lene

www.stall-hestevold.dk
Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway
Innlegg: 866

Skrevet - 26/07/2006 :  23:02:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Min Frisco er en varmblodstraver og heter frisco scot. Så det er ikke han du leter etter! Men håper du finner noen med bilder til deg=)
Gå til toppen av siden

Lene23

» VIP

Norway
Innlegg: 376

Skrevet - 27/07/2006 :  05:18:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLene23  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLene23  Svar med kopi av melding
missy--------> hesten din er skremmende lik den Pirat Frisco jeg hadde før.. men det er fryktelig lenge siden jeg hadde han så klarer ikke huske klart akkurat hvordan han så ut... Skal finne bilde av han og sammenligne han med din Frisco...

Lene

www.stall-hestevold.dk
Gå til toppen av siden

Lisa&wissy

» VIP

Norway
Innlegg: 178

Skrevet - 28/07/2006 :  01:04:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLisa&wissy  Send %s1% en ICQ meldingLisa&wissy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisa&wissy  Svar med kopi av melding
Tusen Takk håper du finner 1 Bilde av den Dartmoor Ponnien. Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway
Innlegg: 866

Skrevet - 29/07/2006 :  01:22:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
missy--------> hesten din er skremmende lik den Pirat Frisco jeg hadde før.. men det er fryktelig lenge siden jeg hadde han så klarer ikke huske klart akkurat hvordan han så ut... Skal finne bilde av han og sammenligne han med din Frisco...


Opprinnelig postet av Lene23



Ja, det må du gjøre=)

Gå til toppen av siden

belinda1982

» VIP

Innlegg: 212

Skrevet - 29/07/2006 :  16:01:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidebelinda1982  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressebelinda1982  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Heija!

det er jeg som hadde Frisco på for før han døde har du noen bilder av ham du kan sende?Hilsen Lisa:)

Opprinnelig postet av Lisa&wissy

Jeg har lett etter dartmoorponnien Frisco i et tidligere inlegg..
Bilder mottas med STOOR takk.

http://www.belinda1982.piczo.com Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.