hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Emir Radchan
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Emir Radchan
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

armunpi

» VIP

Skrevet - 24/07/2006 :  17:57:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg leiter litt etter info og bilder av familien til Emir, han er en fullblods araber på 2 år. Faren heter Ayatollah Madjar og moren heter Radcha sabrina.. Hvis du veit noe om familien hans hadde jeg blitt kjempe takknemlig hvis du tok kontakt:)

armunpi

» VIP

Skrevet - 26/07/2006 :  01:33:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
ingen :| ? Gå til toppen av siden

VerIng

Skrevet - 26/07/2006 :  21:39:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Madyar sto i Trondheim tidligere, og var eid av Renate Pedersen. Jeg har hørt at hun ikke har han lengre, men er ikke sikker. Han var/er en veldig snill og veloppdragen hingst som ble brukt til westernridning når jeg hadde hest på samme stall. Han var veldig allsidig og kunne bli brukt til det meste, han var også innkjørt. Ganske liten, mørkebrun med bliss og noen hvite ben tror jeg han hadde. 2 premiert.
Du kan jo søke på Renate Pedersen i Trondheim, mulig hun bor her ennå.
Gå til toppen av siden

Musken

» VIP

Skrevet - 26/07/2006 :  23:31:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMusken  Svar med kopi av melding
Hei!
Jer brukte å ri Madzjar mye da Renathe Pedersen eide han. Helt utrolig hingst! Kjempe rolig og nydelig hingst. En hingst du kunne stole 100 prosent på, bare du ble kjent med han. Han sto en stund i samme luftegård som welsh ponni valakken min, og de gikk kjempegodt sammen. Selv om det sto en annen hingst i luftegården ved siden av. Har din hingst arvet samme lynnet er du kjempe heldig. Tror han ble solgt til Sverige og står på løsdrift sammen med en flokk hopper. Er ikke helt sikker, men kan sjekke opp med Renathe.

Ayatollah Madzjar i 1998 (tror jeg).

(Bare send meg en mail hvis du er interressert i å vite mer om han.)

http://www.freewebs.com/morgan_kane/ Gå til toppen av siden

armunpi

» VIP

Skrevet - 27/07/2006 :  15:42:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
tusen takk for hjelpa dere dere:) Gå til toppen av siden

VerIng

Skrevet - 27/07/2006 :  17:56:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sånn var det man skrev navnet hans ja:). Blandet navnene Madzjar og Nadyar som er en helt annen hest. Madzjar sto også sammen ute med vallaken min når han sto på Vaadan, og det gikk fint det- bortsett fra at hesten min til slutt ble lei av å bli bedekt;).
Hadde bilder av han, men de har jeg desverre nettopp kastet pga gamle fuktskader:(. Ikke så smart å glemme en stor eske med bilder ute i regn..
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.61 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.