hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Sola Derby
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Konkurranseridning/stevner
 Sola Derby
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 04/08/2006 :  20:51:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Hadde det på NM i fjord. Da Sara Grindheim ble kastet ned i vanngraven var ridebuksa helt blå xP Jaja. Starter heldigvis bare 80 på søndagen. Har prøvd og hoppe over grønn pressening. Hun springer bare rett over den :S Har aldri prøvd blå.
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 05/08/2006 :  00:51:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Kjempekjekt hvis du tar bilder av mix-folka, roxy_gulle=)
Gruer meg til vanngrava, hvis den kommer, aldri hoppt ordentlig vanngrav, bare blå presenning (som gikk supert for så vidt;). Men Cheri starta 1 m der i fjor og ble ikke elm. så hun har vel vært over vanngraven, hehe:) I fjor var vanngraven det siste hinder, i klassen jeg så (1 eller 1,10), så man får i det minste ridd nesten hele banen før man evnt. blir elm.:p
Jaja, får se hvordan det går og hva klasser det blir. Skal på treningsstevne i overmorgen til 110, så det blir jo en grei oppkjøring=) Får sjekke litt hvordan kontrollen ligger ann;), hehe...

Ang. det om beleggene faller av i vann: Tror ikke det er veeeldig vanlig, jeg har i alle fall galoppert i div. sjøer og vann med belegg på alle 4 og de har aldri falt av! Men for sikkerhets skyld bør en vel teipe dem fast med sølvteip;)
Og hvis en ikke vil ha ridejakken (ull) skitten og våt av saltvann, så var det mange i fjor som red uten;) bare et tips, hehe!
Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 05/08/2006 :  08:54:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Ja, tar på slølvteip. Vil helst ikke måtte være igjen til hele stevne er ferdi og dykke etter belegg Har forresten hoppa vanngrav en gang. Men den var ganske liten. Hvis noen har sett den ene på Soma så er det den jeg hopte. Det gikk greit
<3Roxanne<3
Gå til toppen av siden

MonCherie

Skrevet - 05/08/2006 :  17:40:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
I dag var det en ridehesten fotograf som ringte mamma og sa han skulle komme og ta bilder :D Vet ikke om han skal lage noe oppslag om stevnet, eller bare skal ta bilder av alle og legge ut på nettsiden. Så kult da =]
Typisk at jeg ikke får startet da ;P hehe.

- Kathrine & ECL-Ranissimo<3 Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 05/08/2006 :  20:42:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Wow!!! Så kult. Håper han tar bilde av meg;) De tar jo bare såååå fine bilder!! DU får si til moren din at hun skal ringe tilbake og si at han skal ta masse bilder av meg;)
<3Roxanne<3
Gå til toppen av siden

MonCherie

Skrevet - 06/08/2006 :  17:13:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Haha ^ :P

Optigbørs Suzett

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  01:50:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ja, tar på slølvteip. Vil helst ikke måtte være igjen til hele stevne er ferdi og dykke etter belegg Har forresten hoppa vanngrav en gang. Men den var ganske liten. Hvis noen har sett den ene på Soma så er det den jeg hopte. Det gikk greit

Opprinnelig postet av Roxy_Gulle

Da tar jeg også sølvteip! Må huske å huske det:p Det er sånt som jeg glemmer! Den vanngraven på soma er den eneste vanngraven jeg også har hoppet! Men tror nok hesten har hoppet vanngrav! Jeg skal ri 1 m og 1.10 begge dagene, så da er vel vanngraven med.

Mvh Sofie

-en virkelig god trener lytter når hesten hvisker, og hvisker selv tilbake-
Gå til toppen av siden

Optigbørs Suzett

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  16:21:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg kan ikke være med likevel. :( :(

Hun halter litt på venstre bakfot. Vi oppdaget det på tirsdag, så på onsdag gikk hun bare i skrittemaskinen og jeg leide henne en tur. I dag longerte jeg henne for å se, og hun haltet bittelitt, trør ikke like mye under seg med den venstre. Ikke mye halting, vises nesten ikke, men uansett. Da hun hadde travet seg varm noen runder, så hun fin ut. Men jeg skal bare skritte henne over helgen og se hvordan hun er på mandag, vil ikke gjøre noe verre! Tror kanskje hun har blitt sparket når hun har stått ute, så håper det går over av seg selv, men hvis hun halter på mandag kontakter vi veterinæren.

Kommer kanskje og ser på på søndag, så kan jeg ta bilder:) Men får se hvordan været er, ikke så kjekt hvis det pøsregner..

Mvh Sofie

Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  16:38:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Det er meldt sol iallefall. Begge dagene Men dumt hesten var halt God bedring da!
<3Roxanne<3
Gå til toppen av siden

Optigbørs Suzett

» VIP

Norway

Skrevet - 13/08/2006 :  16:43:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fortell? :p Hvordan gikk det? Var ikke ute og så på nemlig
Mvh Sofie

Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 13/08/2006 :  18:04:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Jeg vannt i allefall 80 i dag Fikk aldri se ferdig 1m. Fikk ikke se Svalgård-Cheri (Var inne og spiste). Skal legge inn bilder snart!
<3Roxanne<3
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 13/08/2006 :  19:07:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Gikk bra med meg i alle fall
Red bare 80 og 1 i går, gikk feilfri på begge...
Skulle egentlig ri 110 i tillegg til 1m i dag, men ble frarådet av flere at det ble for mye med to derbyklasser:( Så derfor tok jeg bare 1m i dag. Var feilfri, over fullt av skumle/rare hindere uten å nøle, helt til det siste hinderet (som var etter "sjøgaloppen"), nemlig vanngraven. Skikkelig kjipt å stoppe oss ut på siste hinder, når vi hadde ridd resten av di 17 hinderne feilfritt, men men... Er glad for at resten av banen gikk feilfritt i alle fall, Cheri gikk kjempebra hele helgen=) Endelig har ting løsnet for oss;) Så da bærer det på Landsstevne på Rogaland i 110 om 2 uker;)

Gralla med 1 plassen i 80, Roxy. Så ikke når du red, varmet opp da, men hørte jo speakeren og sånn;) Men så deg ri i går da, så kjempebra ut!

Noen som kjøpte bilder foressten? Var så lang kø at jeg gav opp... Vet noen om de blir lagt ut på nett, eller at det er andre muligheter for å kjøpe dem?

Har bilder jeg og, mamma tok noen + kathrine (MonCheri) tok noen flotte i går=) Legger de ut senere *gidder ikke akkuratt nå:p*
Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 13/08/2006 :  21:46:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Kan hende jeg så deg da. Så ganske mange som stoppet på vanngraven. Så deg i 80 i går Kjøpte 3 bilder. Var jo ikke akkurat billig da. 500kr!! Men mamma og pappa syntes jeg fortjente det siden jeg vannt Nyyydelige bilder. Pappa skal scanne de inn på jobben i morgen. Red ganske mye bedre i går enn jeg gjorde i dag. Var litt roligere i går og sånnt. Ble veeeeldig mye bomming i dag! Men over kom vi uansett Tror hun som kom på 2. ble litt sur. Her kommer vi med en liten billig 2er, med billig utstyr, billig henger og billig bil og tar seieren. Jeg var jo happy til tusen Måtte jo til og med bort til hestepasseren min og spørre om jeg vannt. Var jo i sjokk! Første stevnet jeg har vunnet. Første D-stevne jeg har fått plassering i
<3Roxanne<3
Gå til toppen av siden

MonCherie

Skrevet - 13/08/2006 :  22:10:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dere var flinke, begge to! Og gratulerer med 1. plass sabrina!
Begge red knallfine runder =] bare synd med vanngraven, cheri.. Slikt er bare typisk :[

Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.16 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.