hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Sola Derby
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Konkurranseridning/stevner
 Sola Derby
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 30/07/2006 :  19:56:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Hvem er det som er moren din? Sitter hun i sekreteriatet? Er nesten alltid jeg som går dit
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

MonCherie

Skrevet - 30/07/2006 :  23:09:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hvem er det som er moren din? Sitter hun i sekreteriatet? Er nesten alltid jeg som går dit

Opprinnelig postet av Roxy_Gulle

Hehe, hmm.. x) vanskelig å beskrive en person.. Hun heter Eileen.. Mørkt, kort hår, og snakker egentlig engelsk. Ble du noe klokere?

- Kathrine & ECL-Ranissimo<3 Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 31/07/2006 :  08:43:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Jepp! Det var hun som satt der sist gang jeg meldte meg på stevne vel. Da navnet til Roxanne var stavet feil xP Det skjer ofte det. Hun heter jo egentlig Croniarth Roxanne, men mange mener visst hun heter Croniart, Roxane, Corniarth, Roxann osv Jaja;) Så sliter de med og utale navnet også. Så det er ofte de ikke sier det eller så sier de bare Roxanne. Hehe;) Et navn alle legger merke til;)
<3Roxanne<3
Gå til toppen av siden

AnnaogTommy

» VIP

Norway

Skrevet - 31/07/2006 :  10:38:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnnaogTommy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnnaogTommy  Svar med kopi av melding
Skal vel kanskje ri MBen på lørdagen. Men liker det egentlig ikke noe serlig pga bunnen. Sorry alle Sola folk, men sånn er det. Tommy ble halt forrige derby (red bare lørdagen da og) og stod drit lenge så. Ellers skal jeg ri Nm lag der så han får hoppet nok på den;p Dere får nesten bare håpe på ny bunn nå som Horze har kjøpt hele greia. Er foresten ikke lett å være fornøyd når vi har så god bane som Sandnes har;) *Skryteskryte*
Men ellers er Sola Derby et kjempe fint stevne og dere er flinke til å arrangere. Får håpe det blir fint vær, spesielt på søndagen da. Lykke til alle som skal ri:)
Klem fra Anna

Oi foresten, det der hest og rytter greiene ja:
Anna Kverneland Simensen heter jeg og hesten heter Misty Way.

Team Sandnes, jepp. Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 31/07/2006 :  12:48:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Den banen på SJR er jo bare best da! Sånn bane vil jeg også ha. Syns ikke banen på Sola er så ille heller. Har ridd der ganske mange ganger nå og Roxanne har ingen problemer med beina.
<3Roxanne<3

Redigert av - SuperSabrina den 31/07/2006 12:49:47 Gå til toppen av siden

AnnaogTommy

» VIP

Norway

Skrevet - 31/07/2006 :  23:43:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnnaogTommy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnnaogTommy  Svar med kopi av melding
Oppvarmingsbanen deres er grei, men den andre er jo skeiv:P Men går jo fint da selvfølgelig. Hallene deres er verre, men vår er jo og drit. Skal bytte i høst da:)
Team Sandnes, jepp. Gå til toppen av siden

MonCherie

Skrevet - 01/08/2006 :  01:08:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe, ja spesielt den gamle hallen er steinhard.. Den er også kjempegammel, så med for mye regn kan det danne seg pytter etter hull i taket. :P Og den nye var helt grei før de begynte med vannings anlegg i taket.. OK, vanning skal være bra for sanden, men den var jo klissvåt kjempelenge :S..
Det med at utebanen er skeiv, og at det er vann rett i banekanten, er noe av det som gjør at den blir regnet for å ha høy vanskelighetsgrad. Men det blir en del av treningen vår da, å øve på å hoppe i bakker =). (Men så er det jo egentlig bare den ene kortsiden som skrået litt nedøver, resten er flatt. :P
Men, jeg liker også godt å starte på sandnes, pga. underlaget =].
Vet ikke hva som kommer til å skje nå som Horze skal overta, jeg. Men nye bunner har de lovet :D

- Kathrine & ECL-Ranissimo<3
Redigert av - MonCherie den 01/08/2006 01:11:38 Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  01:36:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Liker kjempegodt å starte på Sola jeg Syns banen er grei den, har aldri hatt problemer med underlaget:p Får det bedre til på Sola enn på SJR (ute at det trenger å ha noe med underlaget å gjøre altså:p)
Er ikke akkuratt bortskjemt med supre bunner heller, hehe, ikke noe super-bane der jeg står. Har vært borti mye verre bunner enn på Sola, den er gulljev i forhold til mange småplasser med så tung bunn at hesten knapt greie hoppe x)
Den på Rog. i det nye huset hvor jeg trente før var super da! Veldig OT da men men.. hehe... SJR sin er også bra, for all del!

Meldte meg på derbyen i dag jeg (rakk det akkuratt før 12 om kvelden, før fristen gikk ut:p)... Tar bare småklasser, 80 og 1 på lørdag og 80 eller 1 på søndag (vil ut i vannet så tenker å ta 80 for å ikke risikere å bli elm. eller noe før vi får galoppert i vannet, hehe). Men hvis det ikke blir vann-greiene tar jeg 1 og 110!
Tviler på det går bra da, har ikke hatt ordentlig sprangtrening på lenge og vi er egentlig ikke i stevneform for tiden, jaja... Må jo komme igang igjen! Jobber med å sette Cheri litt på plass etter en periode der hun har fått gjort som hun vil og derfor ikke er fullt så lydig lengre ( dumme meg skjemmer bort hesten), så er spent på hvordan det går;)
Å, herregud så mye jeg har skrevet, hehe...
Gå til toppen av siden

MonCherie

Skrevet - 01/08/2006 :  20:29:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe, ok. Lykke til da =) Jeg skal ikke starte noe, tok ham først inn fra beite i dag. Gud, så herlig! :D Har ikke oppdaget hvor mye jeg egentlig har savnet hamfør i dag!<3 :D

MonCherie

Skrevet - 02/08/2006 :  17:45:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei igjen! Kommer med en liten gladnyhet =] I stallen i dag var det hengt opp en lapp "Alle som skal ut i sjøen og ri på egenhånd, husk å lukke grinda etter dere pga. de løse hestene." (det går et par løse hester der ute på den andre siden og beiter)
Så det blir sansynligvis sjø. =]

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  21:04:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Svalgård-Cheri: Ser ut som om vi starter samme klasser:P Jeg som hadde tenkt til og ta bilde av alle mix-folka som var der. Jaja;) Da må du nesten starte 1m på Søndag sånn at jeg får tatt bilde.
Får vi forresten prøve oss på sjøen på Lørdagen? Har hørt rykter om det:P

<3Roxanne<3
Gå til toppen av siden

Optigbørs Suzett

» VIP

Norway

Skrevet - 03/08/2006 :  00:33:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
tror vi får prøve oss uti på lørdagen ja. Faller beleggene av i sjøen???
Mvh Sofie

-en virkelig god trener lytter når hesten hvisker, og hvisker selv tilbake-
Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 03/08/2006 :  08:55:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Jepp:P Veldig irriterende og måtte hoppa av:P Men det var jo noen som sa i tidligere inlegg at vi skal ha sølvteip rundt;)
<3Roxanne<3
Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 04/08/2006 :  09:06:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Forresten så jeg noen bilder fra 2004. Er det vanngrav med i 80 og 1m? Og hvis det er hvordan rir man mot en vanngrav? Må man ikke ri ganske fort mot de?
<3Roxanne<3
Gå til toppen av siden

MonCherie

Skrevet - 04/08/2006 :  11:25:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg tror vanngraven kommer med i 1m og oppover på søndagen, i fjor gjorde den iallefall det. Ja, eller ikke fort, men pass på å ha en lang, god flyt i galoppen din. Har bare hoppt vanngrav et par ganger da, på treninger. :P Så jeg har ikke så mye erfaringer med det, da..

De snakket om å ta maling i vannet eller noe, for vanngraven har mista all fargen sin. Men det blir litt dumt hvis hesten treffer vannet da.. Hehe. Jaja, vet ikke jeg.

Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.