hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Stall leie..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 I stallen
 Stall leie..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

ChapmanLane

» VIP

Skrevet - 14/10/2006 :  12:51:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideChapmanLane  Svar med kopi av melding
er det noen som har hesten oppstallet på kongsgården i Oslo? Det er en utrolig fin stall :D Men den er veldig dyr har jeg hørt.. Lurte bare :P

Her betaler folk ca 1000-2000. Da er beite, inn/utslipp Høy, Ridebane, sagflis og ganske stor boks inkludert. Man betaler litt ekstra så får man fôr med =)

R.I.P Perle Turi :'( Gå til toppen av siden

Frida&Victory

» VIP

Skrevet - 22/03/2008 :  13:25:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Stallen min koster det 4400kr i maaneden, ink. for, foring, mokking, flis, alt stell av hest men de fleste gjor det selv. (alt dette er gjordt av saakalte "syces", som gjor alt man trenger, hvis onskelig da selfolgelig).

Fasiliteter: (kopierte fra hjemmeside)
-100 stables
-between 20-30 school horses including ponies
-3 large riding arenas (2 av dem er SVAERE)
-2 lunge arenas (rundpaddock)
-trail rides at heath track, jungle and sand ring
-10 grass paddocks
-Club house including bar and lounge, food & liquor, catering and other amenities.
-Men’s and Women’s locker rooms

-15 vaskespilt
-1 utstyrs rom for privat hester & 1 utstyrsrom for skolehester
-2 for rom
-Skap for privat ryttere
-Store bokser med vifter

Man maa ogsaa betale en innmeldings avgift paa $9,440 som tilsvarer 3,7760 Norske kroner, men det kan bli solgt naar du slutter.

Miljoet er vell ikke det beste ettersom det er ganske snobbete, og en del "cliques".

Er det verdt det syns dere?

Stallen ordner ogsaa med vetrinaer, hovslager, vaksiner osv, og har ofte Clinics med gode trenere, horsemanship trenere etc. De har ogsaa gode "vanlige" trenere, som har tidligere vunnet Grand Prix etc.
Gå til toppen av siden

meg_selv2
» VIP

Skrevet - 26/03/2008 :  19:14:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg betaller 5800 i måneden, og her vfarierer det ettersom hvilken stall hesten står i og hva den spiser. Vi har ridehus, utebane, greie turmuligheter, ok paddocker, supert for og flotte bokser. Er nok litt dyrt, men.. det er jo verdt det;) Største grunnen til at vi står der er nok treningsmulighetene, da jeg er utrolig fornøyd med treneren min som kommer noen ganger i uken, selvom han er veldig opptatt ellers;) Gå til toppen av siden

meg_selv2
» VIP

Skrevet - 26/03/2008 :  19:14:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg betaller 5800 i måneden, og her varierer det ettersom hvilken stall hesten står i og hva den spiser. Vi har ridehus, utebane, greie turmuligheter, ok paddocker, supert for og flotte bokser. Er nok litt dyrt, men.. det er jo verdt det;) Største grunnen til at vi står der er nok treningsmulighetene, da jeg er utrolig fornøyd med treneren min som kommer noen ganger i uken, selvom han er veldig opptatt ellers;) Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.