hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Stall leie..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 I stallen
 Stall leie..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Hanniball

Norway

Skrevet - 24/07/2006 :  21:42:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
Ok...Jeg har en stall,som vi leier ut bokser i.Nå er det blitt stor uenighet mellom eier og oppstalør hva den riktige prisen er,i forhold til hva som er med.Så jeg vil gjerne sette opp en liste på hva som er med i stall leien,og se hva dere ville tenkt som en normal stall leie til denne stallen,uten at jeg sier hva stall leien egentlig er...

I stall leien inngår:
*Flis
*Morgenforing(til en viss grad lunsj foring i uke dager)
*utslipp i ukedager
*Forholdsvis store padocker(Vesentlig større enn på de fleste ridesenter)
*Bokser på 4*4m
*Vaskespilt
*Utstyrs rom/varmerom

Vi har flotte tur terreng.Det er rolige og fine omgivelser og ridesenter med mulighet til å leie ridehus/ridebane(500 kr månden for henne det er snakk om som er oppstalør) Og til vanelig mulighet på undervisning(pga. eier bytte litt kluss i denne tiden)
Deelen er den da,at vi skal gjøre halvparten av arbeidet utenom det jeg nevner hver.Altså Ta inn hester og fore kvelden+annenhver helg med alt(unntagen foring for oppstalør)
Og selv må du passe på at hesten din har vann ute i padock.Ellers skal du se etter om det trengs å sope for rom,rake på utsiden osv. Men område er ikke større enn at rakingen tar max 10 min.
Også møkke sin padock ved behov.

Så hva ville dere satt som en stall leie her?Jeg skal komme med stall leien senere,men vil først høre deres forslag...

Edit: Man kan kjøpe høy her for 2 kr/kg ink. moms...Stallen ligger på Østlandet..

www.svenvonhannawald.piczo.com
www.linnta.piczo.com

Redigert av - Hanniball den 24/07/2006 21:47:01

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 24/07/2006 :  21:57:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
De plassene her omkring med samme tilbud uteom flis ligger på rundt 1100kr. Så med flis ville jeg tippa 1300kr? Men det spørs også på hvor i landet det er.
Gå til toppen av siden

Hanniball

Norway

Skrevet - 24/07/2006 :  22:29:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
Som sagt...Østlandet...I vestfold faktisk=)
www.linnta.piczo.com
Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  14:19:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Ville ha tippa maks 1500 kroner..
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Musical Missile

Skrevet - 25/07/2006 :  14:27:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg hadde tippa 2000-2200 for alt dette. Fôr må man kjøpe selv eller? Da er jo ikke det noe urimelig pris synes jeg.... Der jeg har hesten min nå betaler jeg 6000 kr..... Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  14:36:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
HÆ?? Betaler du 6000,-kr i mnd????
Hva får du for det da.... Nå ble jeg sjokkert! Det må da være med ABSOLUTT ALLT!?

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Rebekka

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  14:40:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRebekka  Svar med kopi av melding
Jeg ville sagt ca. 1800-2000. Stallen din ligger jo i Vestfold og her er det ofte litt dyrere enn resten av landet. Jeg har betalt 3700 her jeg står og da er det 500 i ridehusleie og opptil 1500 i for. Men vi er vel billigste stallen med ridehus og nå er det enda billigere her.
www.hestegal.no/forum <--- Flott forum. Gå til toppen av siden

monaco_image
» VIP

Skrevet - 25/07/2006 :  15:19:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er jo ganske bra, store bokser, flotte turmuligheter, store paddocker, rolig(viktig!:)), nær ridehall... 1800-2400?

Hvis du har med fôr syns jeg godt du kan legge til 1000 kr ca..
Gå til toppen av siden

j.i.m

» VIP

Skrevet - 25/07/2006 :  17:28:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg ville også tippet maks 1500 kr. Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 26/07/2006 :  00:16:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Max 1500,- sier jeg også. Vi betaler 1000,- for boks + fasiliteter (inkludert ridehall og utevolte) men da kommer spon og mat i tillegg. Så jeg har 2500,- i fast månedsutgift.
Gå til toppen av siden

Hanniball

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  16:57:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
Stall leien er 1100,- + høy.
Er jo ganske mange forskjellige meninger om det..Men jeg synes vel egentlig det er forholdsvis lavt.Hvertfall når man ser hvor lite hu andre gjør forhold til hva hun egentlig SKULLE gjort...

www.linnta.piczo.com
Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  17:08:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
1500 synes jeg du burde tatt, men du kunne nok tatt mer også. Men det blir veldig dyrt å kjøpe fòr utenom.
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  17:26:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Jeg synes 1100 for den stallplassen var en innmari grei pris..! Gå til toppen av siden

monaco_image
» VIP

Skrevet - 28/07/2006 :  17:53:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Syns ikke hu(oppstalløren) bør klage hvertfall... =) Gå til toppen av siden

Rebekka

» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  20:34:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRebekka  Svar med kopi av melding
1100 for det er jo absolutt ikke ille da!
www.hestegal.no/forum <--- Flott forum. Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 29/07/2006 :  10:53:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
1100 var akkurat passe det syns jeg :)

Vi tar 1000 kr, og har igrunnen akkurat det samme inkl i leien, men stallen her ligger jo mer "landlig" til.

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.56 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.