hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Pris på halvfôrsavtaler
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest på for
 Pris på halvfôrsavtaler
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Torpedo

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  22:54:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Jeg hadde ikke hatt noe problemer med å betale deg den prisen, men jeg har av erfaring sett at det er skjelden folk er villig til å betale mer enn 100 kr pr dag. De fleste vil ha det gratis. Men det finnes alltid de litt eldre som er villig til å betale noen kroner mer for å dyrke interessen sin:-)
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  11:50:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Tror ikke jeg helt forsto spørsmålet ditt? Regner med at skoleårene er på PHS, slik som den vanlige politiutdanningen, hvis det var det du tenkte pp?

Opprinnelig postet av IbrahimK

Det du viser til er en mastergrad, for å kunne søke mastergrad må du ha fullført en relevant bachelorgrad, dvs. 3 år med skole. Man må søke mastergraden separat, etter endt bachelor, så sant det ikke er et profesjonsstudium, hvilket dette ikke er.

For å få master i politivitenskap, må du enten ha gått politihøyskolen, ha embedtseksamen i jus (det tror jeg er et fullendt jusstudie) eller en annen (relevant) bachelorgrad fra universitet eller høyskole.

Etter endt bachelorgrad må du deretter arbeide i tre år, -før- du kan søke på, og krysse fingrene for, at du kommer inn på denne mastergraden.

Så spørsmålet mitt var.. Hva skal du gå før du kan begynne å tenke på mastergraden? Har du søkt politihyskolen, jus eller noe annet? :-)
Gå til toppen av siden

Kristine-Ibrahim

» VIP

Skrevet - 27/07/2006 :  15:00:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg skrev vel ganske tydelig at jeg skulle gå politiskolen gjorde jeg ikke? ;-) Har jo forsatt igjen et år på vidergående jeg da, allmenn påbygg. Deretter skal jeg mest sannsynlig ha et friår siden jeg må være 20 år for å søke på PHS. Deretter vil jeg søke på politihøgskolen ;) Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  17:13:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Ser ikke at du har skrevet det noe sted jeg, IbrahimK? Hadde du skrevet det hadde jeg ei heller spurt. Derimot sier du at du "regner med at" det foregår på PHS, hvorav "det" er noe diffust for meg?

Men nå har du svart på spørsmålet, du vil altså ta PHS for deretter å arbeide minst tre år og så søke mastergraden :-)
Gå til toppen av siden

Kristine-Ibrahim

» VIP

Skrevet - 27/07/2006 :  22:34:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå er jeg med jeg og! Jeg mente jeg hadde skrevet hvilken vei jeg ville gå, men jeg så nå at jeg bare hadde skrevet hvilke veier som er mulig. ;-) Og ja, jeg regner med at mastergrad utdanningen foregår på Politihøgskolen :)

Og jepp, planen er PHS i tre år, for deretter tre år i praksis. Videre derifra er ihvertfall ønsket mitt å søke videre på mastergrad :)
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  00:23:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Hmm... det er vel ikke "bare bare" å komme inn på politihøgskolen. En kamerat av meg har søkt hver eneste vår i fem år, men aldri kommet inn. Han har scoret mer enn bestått på de fysiske testene (er idrettsgutt ;)), men har ikke gått gjennom på intervjuene.

Ikke for å være negativ eller noe, men det er ikke bare en vanlig søknad som på mange andre studier...men det vet du vel sikkert fra før :)

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Spendas

» VIP

Skrevet - 28/07/2006 :  04:52:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Synes også det hørtes ut som en bra pris, spesielt siden forrytteren vil få ri for instruksjon, evt. starte osv.

Drep ikke fluen på din venns panne med øks.... Gå til toppen av siden

Kristine-Ibrahim

» VIP

Skrevet - 28/07/2006 :  14:42:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hmm... det er vel ikke "bare bare" å komme inn på politihøgskolen. En kamerat av meg har søkt hver eneste vår i fem år, men aldri kommet inn. Han har scoret mer enn bestått på de fysiske testene (er idrettsgutt ;)), men har ikke gått gjennom på intervjuene.

Ikke for å være negativ eller noe, men det er ikke bare en vanlig søknad som på mange andre studier...men det vet du vel sikkert fra før :)

Opprinnelig postet av Anette&Ali&Aurello

Er klar over at det ikke er bare bare å komme inn på politihøgskolen, men jeg kan jo nesten ikke tenke slik heller. Jeg er nødt til å gjøre det beste jeg kan og gi alt. Kommer jeg ikke inn, så kommer jeg ikke inn - enkelt og greit.
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 03/08/2006 :  08:52:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Jeg har forrytter på den ene ponnien min og forrytter betaler 500kr mnd og hun har hesten 6 dager i uka. Ene av de dagene har ponnien fri så da bare møkker forrytter og steller.

Boksleien er på 425kr per mnd, også kommer jo for, smed og veterinær i tillegg. Bør jeg ta mer?

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 03/08/2006 :  23:15:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Synes dette høres ut som en bra avtale, jeg! Selv om prisen var høy sammenlignet med enkelte andre avtaler, får fôrrytter bruke en utrolig flott hest(har jeg ihvertfall inntrykk av?), og som du sier selv, de får muligheten til å utvikle seg ved å delta på treninger, starte stevner og lignende.

Jeg ville i hvertfall satt denne prisen som et utgangspunkt, evt. regulere den etter antall interesserte.
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.