hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Tømmekjøringsgjord fra Høøks
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Tømmekjøringsgjord fra Høøks
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Mari^_^

Norway

Skrevet - 24/07/2006 :  16:52:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Synes at denne ser veldig kjekk ut.

Beskrivelse:

<klippet fra hooks.no>

Av lær med mange gode innspenningsmuligheter. Feste til ryggstykke/halerem. Justerbar på begge sider. Kan justeres til både ponni og X-full. Leveres med bukgjord i størrelse full.

Noen som har erfaringer med denne? Bra/dårlig?

Er den regulerbar til aboslutt alle hester med den gjorden som følger med tror dere, eller må man kjøpe gjord i str. cob f.eks. for at den skal passe en cob?

www.hestene.no

NinjaChristin

United Kingdom

Skrevet - 24/07/2006 :  17:26:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideNinjaChristin  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNinjaChristin  Svar med kopi av melding
Har tenkt på noe sånt selv jeg.. Følger inspenningstøylene med, eller er de utenom?
http://www.geocities.com/copernica_c
http://www.geocities.com/gatodelaninja
Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 24/07/2006 :  17:43:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Christin: Tror nok ikke innspenningen følger med, men jeg har et par som stort sett bare henger og slenger ;)
Ellers så synes jeg gjorten er helt grei, gjør jobben sin den.. Har ikke lik selv, men endel på stallen som har, så har lånt noen ganger.. Står at den kan justeres til alle str, så da går jeg utfra at det er onesize på den, passet hvertfall til min lille hest ;)

We`re just out of controll Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 24/07/2006 :  17:55:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Nei, innspenningstøylene er ikke med.

Så den gjorden som følger med passer alle altså? Også en liten pånnis? Jeg kan jo egentlig bare ringe Høøks isteden for å spørre dere, men er liksom like enkelt å spørre her :)

Tror nok jeg må løpe & kjøpe gitt!

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 24/07/2006 :  18:07:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Jeg har den i stoff og neopren, og er veldig fornøyd med den. Brukt den en del!
*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 24/07/2006 :  18:15:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kjekt å høre Roxira! Blir nok denne på meg ja.. Må bare få lønninga først.

Tonje_

Norway

Skrevet - 24/07/2006 :  18:44:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Har også hørt mye posetivt om denne her, vurderer og kjøpe den jeg også..
Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 24/07/2006 :  21:57:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Jeg har også slik i neopren, kjempefornøyd

Therese
Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 24/07/2006 :  22:45:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Joda, man kan kjøpe et startsett til longering fra Hooks!

-Longeringsgjord
-longeringsline
-kapsun
-innspeningstøyler i strikk

men dette er den den gjorden av neopren. Har selv denne å syns den er super, og god og myk!

Den andre som er avbildet her er da av lær.

Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 24/07/2006 :  23:37:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Søsteren min har den, har knabbet den noen ganger, og syns den er veldig god...Men nå har jeg kjøpt meg egen; til bare 165 kroner fra Børjes Tingsryd. Litt enklere modell da, men til mitt bruker den helt grei.. Gå til toppen av siden

NinjaChristin

United Kingdom

Skrevet - 24/07/2006 :  23:51:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideNinjaChristin  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNinjaChristin  Svar med kopi av melding
Picazzo: Er det inspenningstøyler du har ekstra..? Kanskje låne/kjøpe igjen disse etthvert da, om de likevel ikke passer eller brukes
http://www.geocities.com/copernica_c
http://www.geocities.com/gatodelaninja
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  10:48:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg skal ikke bruke den til longering i første omgang, bare tilvenning av sele og tømmekjøring.

Frøydis

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  11:13:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har denne tømmekjøringsgjorden. Er fin å longere i og tømmekjøre med. Den er veldig stor da, så hvis du har liten hest burde du skaffe deg en kortere gjord i tillegg. Passet så vidt til min forrrige varmblods på ca. 160. Ellers er jeg veldig fornøyd. Kvaliteten er ikke superduper, men til vanlig bruk for folk med en - to hester er den helt grei. Jeg har kjøpt halerem i tillegg så den kke skal bli dratt frem når jeg bruker innspenningstøyler under longering. Gå til toppen av siden

Ina&Uraya

» VIP

Skrevet - 27/07/2006 :  19:03:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vennina mi har en slik gjord i lær (som avbildet) som skal selges. Den framstår som ny, og er kjempelekker

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  19:19:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg har denne tømmekjøringsgjorden. Er fin å longere i og tømmekjøre med. Den er veldig stor da, så hvis du har liten hest burde du skaffe deg en kortere gjord i tillegg. Passet så vidt til min forrrige varmblods på ca. 160. Ellers er jeg veldig fornøyd. Kvaliteten er ikke superduper, men til vanlig bruk for folk med en - to hester er den helt grei. Jeg har kjøpt halerem i tillegg så den kke skal bli dratt frem når jeg bruker innspenningstøyler under longering.

Opprinnelig postet av Frøydis

Så man kan kjøpe en annen gjord man kan bruke isteden for den i full som er med? Hesten jeg skal bruke den til blir jo rundt 140-145 som voksen så.. Kommer nok til å kjøpe den.

Eikdokka

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  19:57:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Er vel bare å kjøpe vanlig dressur gjord?
Therese
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.