hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - switch
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 switch
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

badminton
» VIP

Skrevet - 23/07/2006 :  14:02:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
noem som har noen erfraringer med switch fluemiddel??
Le godt så lenge du lever, for du lever godt så lenge du ler...

Karoline og Funa

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  14:20:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKaroline og Funa  Svar med kopi av melding
Bruker det på hesten min som har eksem, syns det fungerer ganske bra:) Gå til toppen av siden

badminton
» VIP

Skrevet - 23/07/2006 :  14:47:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
hvet du hvor man får tak i det?? pris???
Le godt så lenge du lever, for du lever godt så lenge du ler... Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  16:01:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Snakk med vetrinæren din, h*n kan skrive resept.
Therese
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  16:14:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Jeg har brukt switch i mange år, godt fornøyd, får på resept, ganske dyrt, tror jeg betalte rundt 500kr.
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  16:16:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Jeg bruker også switch på mine hester om sommeren, selv om de ikke har eksem. Jeg kjøpte det i Sverige, kosta rundt 400 kr. Vet ikke om det stemmer, men har hørt noe om at du må få resept av dyrlege i Norge...?

Switch er vel egentlig ikke mot fluer...men mot flått og andre blodsugerdyr.

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

hestefreek

» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  16:35:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehestefreek  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressehestefreek  Svar med kopi av melding
Resept i Norge og 500 kr ca
Reseptfritt i Sverige og 345 kr ca

Switch fungerer supert på min hest!
Han pleier å få fullt av stikk på halsen, men etter jeg har tatt på det så komme det ingen fler.
Han blir heller ikke like plaget av fluer

Ikke forvent at ting detter ned i fanget ditt. Hvis du jobber for det vil du bli overrasket over hvilke muligheter du får! Gå til toppen av siden

Hirsaluohkka

» VIP

Skrevet - 23/07/2006 :  18:01:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHirsaluohkka  Svar med kopi av melding
Hos oss er Switch bortkastede penger... Vi bor i et myggholl de luxe, så Switchen hjalp vel i 3 dager (slik at man merket at det var mindre mygg på hestene, men det var jo enda mygg på de).
Ellen Gå til toppen av siden

Opal

» VIP

Skrevet - 23/07/2006 :  19:24:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Synes Switch hjelper godt mot flått. Har ikke funnet en enste en på pånni etter at hun ble behandlet med switch. Bitefluer og sverme-i-veien-og-irritere-men-ikke-bite-fluer kan jeg ikke si at jeg har registrert noe mindre av desverre.... Gå til toppen av siden

AnnetteHansen

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  22:00:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Den har hjulpet helt fint for mine damer.
Jeg smører litt under kjaken og på juret, da virker det som om de får være helt i fred for fluer og annet som plager.
Gå til toppen av siden

Pony Power-P

Skrevet - 24/07/2006 :  14:53:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tror kanskje de har Switch på Skoies i Norge... Syns jeg kanskje har sett det der til rundt 400 kr eller noe... Gå til toppen av siden

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  12:56:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Switch funker kjempebra på min islandshest som har sommereksem.Men jeg bruker ganske masse av det for at det skal virke til det fulle..og det er jo dyrt.MEN absolutt verdt pengene!
Vindur4-ever
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  13:11:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Fant Switch i katalogen til Börjes, men om det selges via resept i Norge, sender de kanskje ikke Switch til Nogre heller? Noen som vet? Jeg vil tro de ikke gjør, men det står liksom heller ikke spesifisert..
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  14:00:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Bak i katalogen har de ramset opp ting de ikke sender til Norge, Switch står ikke på denne lista.

Så kanskje?

Therese
Gå til toppen av siden

-Korak-

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  14:10:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Eikdokka: Switch Pour On står bak i katalogen....Altså de sender ikke det til Norge ;)
True friends always stay friends, Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 28/07/2006 :  18:19:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Hørte om en i dag, som har brukt dette midlet på hesten sin. Etter å ha hatt det på (dagen i forveien eller noe) hadde han vært ute og kjørt (travhest). Hesten var blitt varm og svett etc,og børstet etter treinga.

Dagen etter hadde han lagt merke til at hestens pels så så "bulkete" ut der sela brukte ligge, og angret seg litt, siden det så ut som om han hadde stelt hesten dårlig kvelden i forveien. Han tok opp en børste for å stelle hesten og så,-LØSNET hele huden under der sela var! Stoort åpent, verkende sår! Det var visst ikke spesielt vondt for hesten, men dog!

Tenkte bare nevne det, just in case.. Har aldri brukt noe liknende selv, og vet egentlig ikke noe om det, men er dette slikt som kan skje, bør jo folk vite om det... huff..
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.