hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Nicaragua
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Nicaragua
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

hard_legend

» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  13:41:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehard_legend  Svar med kopi av melding
alle som lurer på Nicaragua og som sier at vipen min er falsk kan jo ta en titt innom vipen min nå.. eller også spørre litt siden dere lurer;)

en islandshest er en islandshest, en araber er en araber.
sånn er det bare!

en ku er ikke noen hest!!
sånn er det bare

Lopke

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  13:49:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kanskje litt mer overbevist nå..
men en liten ting.. Du skrev at du har hesten på for.. Eier:meg? Det blir vel ikke helt riktig da.

Uansett, hiv inn flere bilder fra nicaragua, veldig spennende. Hvorfor endte du opp der egentlig? Familie? er du halv søramerikansk?

Salen på det siste bildet så veldig stor ut. Er den en Nnicaraguansk sal?

snakker du spansk/portugisisk?
Gå til toppen av siden

hard_legend

» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  14:02:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehard_legend  Svar med kopi av melding
hehe nei har ingen for hest nå lenger der var for 5 måneder siden... salen på det siste er nicaraguansk og det er 2 år siden og du ser at Pedro hadde fjording man der men i 2006 ha rhan lang man..

nei jeg helt norsk og jeg endte opp der sien vi reiesr mye rundt der nede. mexico, belize, costa rica, osv og tante hadde hus der nede så vi har kjøpt en tomt på 72 mål som hesta går og beietr på og når jeg er ferdig med vetrinær utdannelsen så skal vi bygge ranch der og redde dyr:D hehe klem

en islandshest er en islandshest, en araber er en araber.
sånn er det bare!

sånn er det bare
Gå til toppen av siden

hard_legend

» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  14:27:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehard_legend  Svar med kopi av melding
har lakt ut flere bilder nå
sånn er det bare
Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  15:20:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Pedro'en din også, var kjempe flott
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

hard_legend

» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  15:36:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehard_legend  Svar med kopi av melding
tusne takk!! din også;) go pedrosene hhihi
sånn er det bare
Gå til toppen av siden

hard_legend

» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  18:58:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehard_legend  Svar med kopi av melding
hvis alle lurer og sier at jeg har en falsk vip så hvorfor ikke skrive noe her er så lei av at folk prater dritt bare fordi de ikke tror meg
sånn er det bare
Gå til toppen av siden

tebj0

Skrevet - 23/07/2006 :  21:38:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvem er det som sier at vipen din er falsk da? Gå til toppen av siden

hard_legend

» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  21:44:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehard_legend  Svar med kopi av melding
gå inn på i stallen forum og så på STALLMILJØ
sånn er det bare
Gå til toppen av siden

hard_legend

» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  23:12:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehard_legend  Svar med kopi av melding
hehe mente egentlig a jeg kunne vise hvordan sal og sånt er i nica og så kunne dere vise hvor dere har reist og vise der sånn at vi alle kunne vite hvordan sal og sånt er i verden jeg lurer på om noen har vert i hellas?? hvordn er det der?? med sal og sånt??
sånn er det bare
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  23:16:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Der jeg var i Hellas, utenfor Athen, red de med vanlige saler og hodelag.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

hard_legend

» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  23:19:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehard_legend  Svar med kopi av melding
ok:) har noen vert noen andre steder??
sånn er det bare
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 24/07/2006 :  01:07:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Har også vært i Hellas og sett mye forskjellig. De rike rir engelsk, mens de fattige ofte rir uten sal, med noe som ser ut som salunderlaget de bruker i western og har sett noen med saler som likner de på bildene til hard legende.
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Stall-Vinga

» VIP

Skrevet - 24/07/2006 :  06:38:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Var også nettopp i Hellas (en øy som heter Sakynthos), der red vi tur i vanlige saler på engelsk vis. Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 24/07/2006 :  10:49:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Var også nettopp i Hellas (en øy som heter Sakynthos), der red vi tur i vanlige saler på engelsk vis.

Opprinnelig postet av Stall-Vinga

Hey!! Var der for to år siden , og red også på tur oppe på et "fjell" der. Var på Tsilivi! Hvor var du?? Vi red med vanlig engelsk utstyr hvertfall...

Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 24/07/2006 :  10:50:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Hellas er nå en goood stubb fra Nicaragua da :-P Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.