hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - anbefalte ridebukser??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 anbefalte ridebukser??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

hard_legend

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  23:19:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehard_legend  Svar med kopi av melding
det er vel mange som lurer på hva slaks ridebukse som burde kjøpes... og det er jo gasnke dyrt med noen også så kasnje noen kunne anbefalt en ridebukse og pris og hvor man for kjøpt den?? jeg anbefaler back2back ridebuksene billig mellom 300-570 ca..

en islandshest er en islandshest, en araber er en araber.
sånn er det bare!

en ku er ikke noen hest!!
sånn er det bare

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  23:49:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Pikeur Mondega, dyr, men en av de beste buksene jeg har hatt.. Koster vel 1580 kr, men er verdt det i mine øyne hvertfall!! Fåes vel kjøpt i de fleste hestebutikker som fører Pikeur vil jeg tro..
We`re just out of controll Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  23:56:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Eurostar Sarah, de beste buksene jeg har, har både en svart og en hvit. De koster rundt 1200 kr tror jeg.
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  00:06:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Domino Helskodd fra Börjes Tingsryd!

Betalte 289,- for min med helskinn, har brukt den i over et år, skinnet blir ikke nuppete etter vask, den har OK passform, og er knall å ri med
Løp og kjøp!
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  16:15:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Euro Star (har mange typer); ingen over, ingen ved siden
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Hanniball

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  17:42:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
Pikeur!Pikeur buksene er fantastisk gode!!
www.svenvonhannawald.piczo.com
www.linnta.piczo.com
Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  20:07:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Elsker Pikeur! Har ei svart helskinnsbukse som jeg kjøpte brukt her på hestemarked, etter det har jeg brukt den i 2,5 år og den er SUPERGOD!
Ellers er jeg så spent for jeg har bestilt ei Sonnenreiter fra Skoies på tilbud til 800! kr. Har ei Sonnenreiter fra før, ei artig stripete med helskinn, liker den også veldig godt.
Buksene fra Hooks er for korte i beina til meg og jeg får nesten ikke til å bøye føttene i dem, litt merkelig fassong? Enten på buksa eller meg (-;

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

linndi&ida

» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  22:10:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelinndi&ida  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselinndi&ida  Svar med kopi av melding
harneshaug: er nok buksa!!

Synes back2back buksene er ganske gode, har 2 stk. en sort og en hvit, med kneskinn... Har ikke hatt de så lenge, men er de beste buksene jeg har hatt til nå!

ang. pikeur: hvilken modell synes dere er best? Dere som har ulike modeller...
Gå til toppen av siden

Liv-KleppanBest

» VIP

Skrevet - 23/07/2006 :  22:17:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
min back2back helskinnsridebukse revna totalt på kneet etter et halvt år. jeg hadde nok forventet litt bedre kvalitet. kanskje jeg var uheldig..

nå har jeg kjøpt en rutete bukse fra skoies. den er helt grei. betalte vel rundt 600 for den.
Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 23/07/2006 :  22:49:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Kjøpte ei rutete bukse på høøks her om dagen. Den var ikke med helskinn, altså perfekt for oss som IKKE liker å sitte for klistret i salen.
Den kostet om lag 400 kr, og er myk og god. Og slettes ikke kort i beina.
Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  23:01:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ok, den jeg prøvde var en Close Contact? men måtte bare returnere den.. men jeg er 176cm da og kort overkropp hi hi....

linndi&ida

» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  23:15:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelinndi&ida  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselinndi&ida  Svar med kopi av melding
jaa, har nemlig en hööks-bukse som er passelig i bena, og jeg er ca 158 cm..... Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  23:18:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
hi hi hi (-: Ja men det er bra det finnes noe for alle! Jeg må alltid kjøpe "long" i Sonnenreiter eller andre merker hvor man kan velge lengde... Jeg og Ragnhild (-:

-Korak-

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  23:44:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Domino Helskinnsbukse fra Børjes Tingsryd anbefales på det sterkeste ! :D
True friends always stay friends, Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 23/07/2006 :  23:47:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ehh - ANER ikke hvilket merke min ridebukse er - men den er grå og med helskinn - kjøpt på Gjøvik i 1987 (gikk da kurs på Starum). Den har holdt noe helt fenomenalt - er god som ny.

Husker at den var forholdsvis dyr (den gang), men det viser bare at kvalitet lønner seg.

Gå til toppen av siden

Anita&Svarten

» VIP

Skrevet - 23/07/2006 :  23:53:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sonnereiter er absolutt å anbefale!! har to stk men begge er så klart for store, og har ikke råd til å investere i nye enda

Har ei gammel georg schumaker(stavet riktig?) bukse med helskinn i ekte skinn.. den er og en av de beste. og de gamle horka med ekte skinn..
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.93 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.