hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bjerkemôt.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Islandshest/gangartsridning
 Bjerkemôt.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

cecilie_stormur

Skrevet - 23/07/2006 :  01:26:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Først av alt: Grunnen til at jeg sitter her er at jeg netopp kom hjem fra jobb. Og hadde jeg ikke vært der hadde jeg vært på Seigmen konsert på Slottsfjellet. Altså...

Det andre: .....er at når det gjelder fra bilde til virkelighet vil jeg anta at profilbildet mitt er noe misvisende. Kremt....Hjemmesida mi er mer realistisk

Fryktelig lyst til å starte Bjerkemot. Blir vel som Senior, på tide å venne seg til det nå... Kanskje jeg tar med meg Brimir. Dukker nok opp med en rød og en brun ponni. Har en kjedelig flokk jeg.

I morgen tidlig åker vi til Danmark. Er jo Nordisk til uka.

Ajø ajø
Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  01:33:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Isismixtreff hadde vært artig!
Kanskje jeg må ordne overnatting så jeg kan dra på rytterfest??
Skjønt det hadde vært enda koseligere om vi kunne truffets...truffest..truff...æh,sammafaen....utenom den festen,så vi får med de som bare er innom og er tilskuere også!

SÅnn....vi treffes på tribunene/ved stallene/på kafeen/utenfor boksen til Kurr (så slipper Nina å lete...) klokken sånn og slik den og den dagen...

Eller vi går alle med oransje flosshatter.
Er det godkjent å starte med??

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  02:51:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Skjønt det hadde vært enda koseligere om vi kunne truffets...truffest..truff...æh,sammafaen....utenom den festen,så vi får med de som bare er innom og er tilskuere også!
Opprinnelig postet av Kurre

Treftes eller truffes. Evt. bare møtes

Skulle gjerne kommet jeg og gitt, sånn for å se på. Dessverre befeinner nok jeg meg et stykke fra Bjerke på den tiden gitt. Og forsåvidt størsteparten av tiden de neste tre åra også..
Gå til toppen av siden

Sambalabamba

» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  04:13:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSambalabamba  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSambalabamba  Svar med kopi av melding
Jeg kommer hvertfall å ser på.
Har fortsatt et håp om at det funker å være gjerriknagg frem til da, så jeg får tatt med ponnin også. Det hadde vært kjempe gøy med tanke på hvordan hu går nå om dagen! =D

Uansett får dere alle ha kjempe lykke til!
Spesielt Jorid & Dimma som så fint skal representere Stensrud's nest mest kjente gangart: rulletøltegrisetrav ;) (som kommer rett etter grisepass, av "yndlingsgangartene" blant hestene)

Ikke umulig at jeg dukker opp med kamera for å ta bilder av fine ponnier, og oransje flosshatter ;) Sjeldent syn :P

Samba fra Bråta <3

-Det er aldri så dumt at det ikke er godt for noe
Gå til toppen av siden

ulldotten

» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  19:35:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
skal bare være tilskuer gitt.. kjipt!
Men skal da også passe litt på "kompisenene" min som skal ri!

Bjerke er alltid koz

www.ylli.piczo.com |
ulle kan tulle :P
Gå til toppen av siden

Birgitte&Kongen

» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  20:13:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBirgitte&Kongen  Svar med kopi av melding
Skal nå ri både B-flokk og Tølt på Knurven min (første gang på 3 år jeg skal ri min egen pånni på Bjerke :D Meg og disse lånepånnine mine..), får nå se ossen det går, igomed at han hentes fra 6 ukers beite fire dager før stevnet hehe.
Også skal jeg prøve å få vært litt fotograf/tilskuer oppi alt stevneleder-stresset som garantert melder seg lenge før stevnestart :-P

Ask me no questions and I will tell you no lies

KONGEN AV LIAN <3
Gå til toppen av siden

Inemor

» VIP

Norway

Skrevet - 24/07/2006 :  23:31:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideInemor  Svar med kopi av melding
Jeg dukker opp!

Skal dømme tølt senior fredag :)
Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 24/07/2006 :  23:58:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Du skal skal du??? Fremdeles like umulig å bestikke? Jeg kan bake kake??

maane

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  01:31:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå fant jeg ikke akkurat en oransje en, men hva med denne? Hadde gjort seg!

Redigert av - maane den 25/07/2006 01:31:38 Gå til toppen av siden

Ellbell

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  18:44:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideEllbell  Svar med kopi av melding
Veldig, veldig bra!

I like hat! (ordspill ordspill!)
Så, da prøver man altså å samle sammen alle med orange hatter. Flott!
Så syns jeg vi kan brodere på nicket vårt med store bokstaver =)

Dritbra - og til alle som ikke klarer å oppdrive en oransje flosshatt (det må muligens kunne gis dispensasjon til andre type hatter ...?) må bare finne et menneske med en oransje hatt! Eller skal vi bare møtes et sted? Lørdag klokken... (de som er så heldig å ha ordentlige pelsdotter å ri fremfor apostlenes gangere må gi oss et passende tidspunkt...vi vil jo se!)

Gi meg en vrengt polvott - any day! Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  19:13:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tidspunkt komme når tidsplan for helgen foreligger??
Prøve å finne en tid da det ikke er noen klasser,evt ingen rir...

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  20:26:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Jeg dukker også opp(i oransje flosshatt selvsagt)og muligens pånni som skal starte med forrytteren.Gleder meg til å se på alle!:D

Masse lykketil til de som skal starte!

Vindur4-ever
Gå til toppen av siden

*sofie&lavageitene

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  01:01:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*sofie&lavageitene  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*sofie&lavageitene  Svar med kopi av melding
Jeg skal starte ungdomsflokk og tølt T.5 ungdom! Deilig og fortsatt være 'liten' siden det ikke er sportsklasser:D Blir veldig gøy å treffe alle! Og Ellbell, blir gøy å treffe deg igjen, så kan vi snakke litt triks og sånn Rosita og Kurre, vi har jo snakket litt så vidt vi også:) Gæðingakeppni er jo super gøy Mjøsmót gikk jo over all forventning, så håper vi klarer å matche det, da hesten har forbedret seg betraktlig Jeg stemmer for hatten altså! Eller hva med refleksvest?? Sofie
P.S! BIRGITTE! Er litt skuffet altså, har enda ikke fått besøk på jobben, men så du vet det, jobber hver dag i 2 uker nå *HINT, HINT*

Redigert av - *sofie&lavageitene den 26/07/2006 15:21:12 Gå til toppen av siden

Sambalabamba

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  11:45:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSambalabamba  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSambalabamba  Svar med kopi av melding
Da er påmelding sendt, så bare det ikke er fullt allerede blir vi også med! Ungrytterflokk og Tølt T3 ungrytter.
Samba er ganske fin om dagen, så håper vi ikke blir for nervøse begge to.
Har aldri starta gædingakeppni før så har noen spørsmål :)
Hva skal man vise i ungrytterflokk?
Og i tølten?
Kan man ri med pisk i ungrytterflokk og tølt ungrytter?
På forhond takk for svar :)

Samba fra Bråta <3

-Det er aldri så dumt at det ikke er godt for noe
Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 04/08/2006 :  23:19:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Om det kommer noe deltagerliste på hvem som skal være med før stevnet begynner eller?
Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.