hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bjerkemôt.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Islandshest/gangartsridning
 Bjerkemôt.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Kurre

Norway

Skrevet - 20/07/2006 :  21:06:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jepp,det nærmer seg da så smått...
Skal du? Som rytter? (Hvilke klasser?) Som tilskuer?

Jeg skal (selvfølgelig...) som rytter,skal ri a-flokk.B-flokk og 2 * tølt.
Og vi gleder oss allerede!! Fram og tilbake er gøy!

www.forum-hest.moo.no

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 20/07/2006 :  22:06:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Tenkte meg bortover der ja,hvis jeg får med meg noen;)
Men det blir bare som tilskuer.
Hadde vært gøy å startet men syns det blir litt langt å reise med en hest som kun går grisepass for tia...
Og i tilegg er hun syk nå med noe man ikke helt finner ut av:( Lite kjekt...

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 20/07/2006 :  23:27:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Skal som tilskuer ;-D Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 20/07/2006 :  23:42:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Næmmen Rosita!!??? Lille vakre damen syk?
Hvordan? Vart lenge? Utsikt til bedring? Huff...det var ikke godt å høre.
Sånn ellers,om du kommer håper jeg du prikker meg på skulderen og sier hei.Hadde vært hyggelig.

Silje,vet du kommer bortom,så deg trenger man ikke mase på.Vi kan ha...Tindratreff...

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 21/07/2006 :  00:30:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Jepp,hun er syk...trodde først det bare var en begynnende lungebettendelse,men hun er ikke blitt så mye bedre etter å ha fått 2 pencelinkurer nå.
Er visst kanskje fare for at det kan være allergi av noe slag,nei får jo bare håpe det ikke er noe slikt...Dette har vart en god stund nå,skikkelig stygg hoste.
Snakka med en hesteklinikk å de anbefalte jo å komme å ta...ja noe som jeg ikke husker navnet på,men sånn slange med kamera ned i magen + blodprøve...
Så om hun ikke blir bedre nå skal vi inn med henne i neste uke for å få sjekket det opp...

Skal prøve å få sagt hei jeg om jeg skulle komme;)

Gå til toppen av siden

maane

Norway

Skrevet - 21/07/2006 :  00:39:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Joda. Iiiik!

Skal delta i B-flokk. Noe mer orker nok ikke ponnien. Føler meg veeldig lite klar. Jeg har ikke startet stevne siden Mjøsmot 2001, og ponnien har aldri startet noe før. Den har jo heller ikke tølta mer enn ca 5 måneder, og er gaanske ustabil foreløpig. Tempo er det heller ikke noe særlig av i tølten, men det får vel bli rask rulletøltegrisetrav eller noe.

Men vi tar det som trening. Om jeg får riktig gangart på riktig sted skal jeg være så fornøyd, så.

Og Bjerkemót er jo et hyggelig stevne, med hyggelige mennesker. :)
Gå til toppen av siden

gydjatroll

Skrevet - 21/07/2006 :  18:28:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jaaa jeg skal også ri Bjerke, selv om ponni har ferie nå

Jeg skal ri A-flokk, tølt og speedpass Gleder meg
Gå til toppen av siden

Liselotte

» VIP

Norway

Skrevet - 21/07/2006 :  20:20:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiselotte  Svar med kopi av melding
Skal nok dit som tilskuer =)
Haoli <3 Gå til toppen av siden

cecilie_stormur

Skrevet - 21/07/2006 :  21:01:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har utrolig lyst, men ser ann økonomien.... Blir enten A-flokk, A-flokk x 2 eller A-flokk og B-flokk. Og så tølt ved siden av. Vet ikke heeelt hvilke hester jeg eventuelt tar med meg.... Vil ha større henger! Og mere penger! Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 21/07/2006 :  21:37:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Blir folksomt detta ! Bra det,kanskje man kan få hilst på noen av dem man bare kjenner som et nick også da...
Cecilie vet man jo hvem er da....men du har værsågod å komme allikevel! Du får nok bare stramme inn beltet og dra på stevne istedetfor å spise ,mor!!

Rulletøltegrisetrav høres ut som en gangart som er sterkt undervurdert.Vi gleder oss til å se.(Og til å møte Maane som jeg jo nesten synes at jeg kjenner...nesten...)

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Elisabeth E

Skrevet - 21/07/2006 :  21:56:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Som Cecilie må jeg se ann lommeboka litt...
Ponnis har hatt helt totalt menneskefri siden pinse også, og får ikke sko før rundt 20 august, så vi får se hvordan formen er da.

Mest sannsynlig starter vi isåfall ungrytterflokk og tølt, om ikke ponnisen har funnet passen i løpet av ferien. *I wish...*
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 21/07/2006 :  23:50:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Når og hvor er det dette er da? Sånn for oss som ikke helt har fått med oss det? Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  00:00:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Bjerke Travbane 26-27aug.
Gå til toppen av siden

maane

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  21:05:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Rulletøltegrisetrav høres ut som en gangart som er sterkt undervurdert.Vi gleder oss til å se.(Og til å møte Maane som jeg jo nesten synes at jeg kjenner...nesten...)

Opprinnelig postet av Kurre

Jepp, det blir nok et syn! Om ikke annet, så skal hun hvertfall være blank og fin, så ingen kan si at hun ikke er pen. Det skal ingen ta fra oss.

Og det blir hyggelig å hilse på Nina og gå fra kjenner nesten til kjenner litt!
Gå til toppen av siden

Ellbell

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  23:24:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideEllbell  Svar med kopi av melding
Dukker nok opp som tilskuer jeg også=) Har jo ingen hest å ri...Noen som har noe vidunderkur til baby Flipi sånn at han blir 5 år og ferdig trent på et par dager?

Har forøvrig aldri vært på ordentlig Isis stevne før...Gleder meg!
Gleder meg forøvrig også til å se alle dere som skal starte! Skal skrive ned nick og kjennetegn på hestene deres sånn at jeg virkelig får det med meg!

Vi burde alle gå med et slags kjennetegn syns jeg! Folk er jo så utrolig forskjellige fra bilder til virkeligheten. Hva knæsjoransje flosshatter? Hatte tatt seg ut oppå ridehjelmen i finalene hva?

Edit: og vi fra ammetåkegjengen burde i hvertfall ha noe som utmerker oss=)

Gi meg en vrengt polvott - any day!
Redigert av - Ellbell den 22/07/2006 23:25:24 Gå til toppen av siden

maane

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  23:52:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Har forøvrig aldri vært på ordentlig Isis stevne før...Gleder meg!
Gleder meg forøvrig også til å se alle dere som skal starte! Skal skrive ned nick og kjennetegn på hestene deres sånn at jeg virkelig får det med meg!

Vi burde alle gå med et slags kjennetegn syns jeg! Folk er jo så utrolig forskjellige fra bilder til virkeligheten. Hva knæsjoransje flosshatter? Hatte tatt seg ut oppå ridehjelmen i finalene hva?

Edit: og vi fra ammetåkegjengen burde i hvertfall ha noe som utmerker oss=)

Opprinnelig postet av Ellbell

Min ponni er svart med stjerne og en pitteliten snipp på nesa. Og selvfølgelig den vakreste hoppa i hele Bjerke bydel den helga. Likte forsåvidt den flosshattideen, rent bortsett fra at jeg ikke kommer til å ri i noen finale ...

Hva med et lite "islandsmix-treff"? Nå har vi jo rytterfesten, men. Blir hyggelig å se litt nye fjes!
Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.16 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.