hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - God jentene :D *oppdatert*
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 God jentene :D *oppdatert*
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Bustetrollet

Skrevet - 19/07/2006 :  23:44:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå kommer det en mega unyttig tråd her!

Men jeg er bare nødt!

Var å red hestene på ridesenteret i dag.
Først litt trav på travbanen. Vilja gikk kjempegodt! Og flere som så på mente hun gikk bedre enn sist!

Og jeg har fått blo på tann! SPRANG Starta med et lite hinder for Vilja var litt skeptisk til hinderet. Så jeg løp forran så hun fikk testa det ut.
Det gikk bra, og heisa det opp til 80cm! Uten problemer!

Rosita gikk også fint dressur idag! Hadde litt problemer med galoppen. Men det kunne da fikses!

Og fikk jeg filmet sprangen. Skrytefilm
http://media.putfile.com/Sprang

Jeg hadde ikke forventet at en halvgal kaldblods på 5 år skulle gå så bra!

Ikke lenge til vi flyger over metern!

Travhest sa du?

Er såå glad

Redigert av - Bustetrollet den 08/08/2006 23:35:32

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 20/07/2006 :  00:06:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Så bra Så veldig bra ut det der! Dere er fliiink
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 20/07/2006 :  00:08:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Dere er kjempeflinke:) Fortsett sånn:D
Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 20/07/2006 :  00:14:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så bra! Kip on tha godd wørk

Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 20/07/2006 :  00:20:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fin teknikk på hesten selv om tempoet var litt stort av og til. Blir nok kjempebra når hun klarer å bære seg bedre og går litt roligere! Lykke til med en liten stjerne =)

Men *host host* jeg skrøt jo av det hjemmelagede hinderet ditt som hadde grunnbom (altså du bommer på hinderet slik at hesten kan bedre bedømme høyden) men hvor var den blitt av nå??? Jeg såg den låg ved siden av gjerdet....

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 20/07/2006 :  01:24:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, du sier noe der Torhild.. Hinderest ble bare satt kjappt sammen. Og det var så tungvindt å kaste disse bommene over gjerdet. men skal huske det til nesten gang

Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 20/07/2006 :  05:32:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Tenkte også på den grunnbommen da jeg så videoen, myyye lettere med det, i alle fall hvis høyden skal økes
Kjempefin film, var jammen meg sprett i den hesten gitt! Så megagøy ut, *jeg og vil* Lykke til videre med sprangen, skjønner godt du har fått blo på tann. Ingenting er kjekkere enn sprang Det så ut som om hesten også likte det;)

R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 20/07/2006 :  10:09:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Så flott! *thumbs up*
www.hestene.no Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 20/07/2006 :  12:19:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Så flinke dere er!
Det var god fart på henne da, hehe. Så ikke ut som hun tok sats nesten. Hun bare letta, og fløy over hinderet jo!!

Gleder meg til Stjerna er klar for litt hopping (må bare finne knappen som får henne til å ha lyst til å i det hele tatt trave med rytter)

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 20/07/2006 :  12:26:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
bra tempo ja.. dere blir nok uslåelige med tiden.. he he..
mvh Mia..... Gå til toppen av siden

Liselotte

» VIP

Norway

Skrevet - 20/07/2006 :  13:29:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiselotte  Svar med kopi av melding
Det så gøy ut Skulle ønske vi hadde muligheter for å trene litt sprang, men her finnes det ingen bommer, hinderstøtter ol.
Haoli <3 Gå til toppen av siden

Linda-hestegal91

Norway

Skrevet - 20/07/2006 :  17:24:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLinda-hestegal91  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLinda-hestegal91  Svar med kopi av melding
Hei. Så flinke dere var :) Gikk kanskje litt fort men:P slik var travern min når jeg skulle hoppe med ho også heeh
mine hjemmesider:
http://yrvinter.piczo.com
http://augnelill.piczo.com
http://o-h-k.tripod.com
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 21/07/2006 :  00:07:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jaa, tempoet er for høyt! Hun er rask, og vi galopperer veldig lite, så jeg lot henne velge tempo selv, så håper jeg hun valgte det tempoet for henne som var greiest.
Pluss at hun liker veldig godt å hoppe! Blir litt ivrig av det også. Får henne nesten ikke hjem når vi hopper hjemme. Så jeg må sette henne i fart for å få henne bortover mot gården.

Håper hun begynner å bære seg bedre etterhvert! Husk, det er første gang hun hopper på ordntlig bane, første gang hun galopperer på bane og fattet både høyre og venstre uten problemer!

Ellers må dere ikke se så mye på ryttern Amatøør.

Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 21/07/2006 :  00:21:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
tjohoo, artig;) Går da helt fint å hoppe fra fullt trav! :D Hehe.. Ser ut som både du og hesten koser dere
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

MagicHoneyEye

» VIP

Skrevet - 23/07/2006 :  17:17:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så fin film, syns dere var flinke!:D
Syns det er bra at du lar henne bestemme tempoet selv. Da kommer hun til å roe seg etterhvert, uten at du "henger" i henne =)
Tenkte også på det med grunnbom, bruk det nesten gang, så blir det lettere ;)

Edit; for å si at travet hennes var dritkult..Så ut som en liten traverponnis

camilla & Honey <3
vip.hestemarked.no/vip.asp?id=53

Redigert av - MagicHoneyEye den 23/07/2006 17:18:01 Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 23/07/2006 :  23:07:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sikkert ikke lenge til vi skal på ridesenteret igejn. Da blir det heelt sikkert mer film!

Og da skal grunnbommen ligge der også!

Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.