hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - "trafikkfarlig" hund
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 "trafikkfarlig" hund
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  17:43:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Jeg kjører til jobb hver dag, og da må jeg passere en gård borti her.
Kjører alltid forsvarlig og er veldig oppmerksom på ting rundt meg.

Men 2 dager denne uken har jeg vært millimeter på å kjøre ned ei bikkje på den gården. Uten at jeg har merket det har hunden ligget klar i det høye gresset langs veien, og når jeg kommer kjørende flyr hunden uti veien og skal "ta" bilen! Jeg har måttet bråbremse og halveis kjøre uti grøfta for å ikke kjøre den ned.
Tenkte jeg skulle ringe eierene om at de får ta hunden i bånd/gjerdet sitt nå, ellers risikerer jeg å kjøre den ned neste gang.. Ikke så lett å se en liten hund når den plutselig flyr ut i veien idet jeg passerer..

hvorfor gjør hunder slik egentlig?

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina

TORHILD

» VIP

Skrevet - 10/08/2006 :  17:48:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Uten å rakke ned på andre hunderaser, så må jeg spørre; var det Border Collie??? Det er iallefall gjeterhunder som pleier å finne på slikt. De er født til å gjete, og når de får for lite oppgaver, kan de finne andre ting å gjete, som biler, syklister osv. Folk burde være flinkere til å tenke over hvor mye mosjon/oppgaver de har tid til å gi en hund, og hvor mye den eller den raser krever, før de skaffer seg en. Fryktelig irriterende for oss bilister, for vi skvetter jo himmelhøyt når de kommer rasende!

ps. du har fått en mld av meg i gjesteboken din...

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  17:55:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Nei, det er en skikkelig bakgårdsblanding; men ja; det er litt bordercollie i den, faren er bordercollie og moren er blanding av mye mye rart!

p.s, det skal jeg sjekke ut ;)

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.