hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - bilde av din største opplevelse med deg å hesten=)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 bilde av din største opplevelse med deg å hesten=)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 11/08/2006 :  22:24:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
Har ikke no bildet, men har to fine opplevelser med Mewton (en hest jeg hadde på rideleiren). Jeg pleide å nuss han på mulen og på slutten av uke kunne han gi sånn nuss av seg selv. Tok leppa opp på en måte, ja, veldig flink til å forklare :P

Også når han stod på beitet siste dagen på rideleir så ropte jeg på han, så kom han tuslende bort til meg og følgte etter meg når jeg skulle ta bilder. Å GUD, som jeg savner den hesten der <3

Sometimes I just wanna hide cause it's you I miss </3
Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 12/08/2006 :  02:28:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Min desidert største opplevelse:

Mi kjære Løkki fødte meg eit aldeles herlig hoppeføll. Skaars Benita født 30. april 2006.

ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita

Redigert av - Løkki den 12/08/2006 02:31:02 Gå til toppen av siden

Julie_Satelitt

Skrevet - 13/08/2006 :  12:13:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så nydelig fjordingsføll Løkki!=D Tihi..

Bilde av meg siste gang jeg rei Jenny før hu blei sendt avgårde, da var hu så flink! Dette var en superstressa hest til tider, som ALDRI stod stille når du skulle gå på hu,hu pleide å vandre rundt eller gå avgårde, måtte alltid noen til å holde hu osv, og tok alltid lang tid å komme på.. men denne gangen var vi supertålmodige og jobba masse på bakken først, og da jeg tilslutt skulle gå på hu stod hu bom stille:) uten noen som holdt henne! Blei veldig glad, og synes vi fikk en fin avslutning på arbeidet vårt sammen :) Gode jenta mi<3

Redigert av - Julie_Satelitt den 13/08/2006 12:15:58 Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  13:04:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jeg er ikke sikkert på om dette er min helt størtse opplevelse med hest, men hvertfall en fin tillitserklæring..

For noen få dager siden da jeg og min datter holdt på og stelle hestene etter en tur stod araberen min i krysstauet i stallganegen, men vi stod rett utenfor og badet ponnis. Dette er jo noe de er vandt til,og araberen min pleier alltid stå helt stille da (han så oss alle sammen hele tiden).
Rett før jeg skulle inn til ham fikk han panikk... Steilte og kastet på seg noe helt vanvittig..

Jeg greide komme meg inn stalldøren bak ham og prøvde åpne opp grimen hans, men no chance.. Enda ett utfall fra ham, nå greide han ikke puste lenger pga grimen lå og presset over nesen hans..
Jeg gjorde enda et forsøk, og nå både kjente jeg inni meg og så i øynene hans at han stolte på meg og greide roe seg slik at han kunne tenke litt.
Men etter ei stund (kjentes slik ut.. men var nok bare sekunder) kom panikken hans tilbake, tipper det var pga han ikke fikk puste..

Jg måtte bare kaste meg unna for ikke få en panikkslagen hest på meg, heldigvis røk både veggfestet og grimespennen til slutt!!
Han falt og knuste døren inn til fòrrommet og den lille biten som er vegg mellom stalldør og fòrrom ble trøkket inn..
(Men såklart gjorde ikke det noenting, bare hesten var i orden!!)

Da han endelig kom seg på bena igjen føk han innover i stallen, jeg ventet at jeg nå skulle få ham på meg/over meg, men der stoppet han.. Like ved siden av meg, anpusten og livredd...
Jeg kunne bare rygge ham to steg, så fulgte han etter meg inn i den nærmeste boksen.
Lurer på hvem som var MEST skjelven av oss to??
Like etter la jeg på ham en ny grime og kunne leie ham ut for og sjekke at alt var ok med ham, noe det utroligt nok var
Fant bare to små sår bak på det ene benet og litt oppskrapt mule.

Skam for en flaks og for en hest, jeg er stolt av ham jeg
Men har erfart nå at i vår stall skal vi ha panikkroker i krysstauene... Og billige grimer av dårlig kvlitet bør kjøpes inn til bruk i stallgangen o.l.

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." -
Redigert av - Bente_og_Etanec den 15/08/2006 13:05:23 Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.77 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.