hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - bilde av din største opplevelse med deg å hesten=)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 bilde av din største opplevelse med deg å hesten=)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  22:16:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Ble rørt jeg og når jeg så bildene dine Michella! Kelly har hvertfall tillit til deg

Ble så rørt en dag, hvor jeg hadde blitt ganske sur på Evita, for hun ville ikke hjem fra tur, og hun hadde bitt meg en gang(som ikke er så uvanelig..). Jeg skulle ta bilder i paddocken, og så gikk jeg rundt, for å ta bilde fra en annen vinkel, så følgte hun etter meg. Jeg noen runder i paddocken, og hun fulgte etter meg. Innimellom stoppet hun, og så på meg, så tok hun meg igjen og følgte etter meg igjen. Hun har aldri vist så mye tillit til meg, og jeg trodde hun ikke likte meg så veldig mye... Derfor ble jeg så rørt at jeg holdt på å gråte. Men når jeg stoppa steila hun ved siden av meg... Men jeg tror ble skremt av noe, siden hun begynte å rulle med øynene, stresse og hoppa forskrekket på meg...

Aner ikke hvordan man redigerer, men de som veit det kan godt legge meg til msn eller noe sånt andrea_ringdal@hotmail.com
[URL=http://s10.photobucket.com/albums/a115/gnyr2/?action=view€t=Diversebilder288.flv][/URL] Vet ikke om den vises, men her er URL'en: http://s10.photobucket.com/albums/a115/gnyr2/?action=view¤t=Diversebilder288.flv&refPage=&imgAnch=imgAnch1

Iiiihaa!
Redigert av - Gnyr2 den 22/07/2006 22:41:21 Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  22:43:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Uff da... Mye rot..! Orker ikke logge på nå, og redigere, så bare sender nytt innlegg jeg..
Iiiihaa! Gå til toppen av siden

€michella€

» VIP

Skrevet - 08/08/2006 :  14:08:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
takk for alt den fine tilbake medingen.
jeg vill heler vær hatet for noe jeg er, en å være elsket for noe jeg ikke er! Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 08/08/2006 :  17:23:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Gnyr2: Så utrolig skjønt! Vet hvor mye det betyr, sånn gjør Jivi noen ganger og=)
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

MonCherie

Skrevet - 08/08/2006 :  19:27:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kjempesøt film, Gnyr! =] er så søtt når hestene bare dilter etter ^^,
Og forresten kjempekoselige bilder, michella!

- Kathrine & ECL-Ranissimo<3 Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  22:17:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
I dag klarte jeg faktisk å ha med meg kameraet for å ta bilder på beite. Å frisco la seg ned sammen med meg. Slike ting sjer aldri når jeg har med kameraet, bare når det ikke er med:p

Litt dårlig kvalitet.

Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  22:19:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kjempekoslig bilde men hvordan fik du tatt det?,

Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  22:51:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kjempekoslig bilde men hvordan fik du tatt det?,

Opprinnelig postet av MajaPeWs

Typen Snedig å ha en fotograf med!

Gå til toppen av siden

Wiindy

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  12:27:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWiindy  Svar med kopi av melding
Kanskje ikke min største opplevelse med hest men... Det var litt søtt<3 Har ikke så mye bilde men...
Veslefrikk, som jeg hadde ridd i to år, en kjempeSTA, sterk gammel nordlandshest.
Jeg sluttet med han i mai, også kom jeg tilbake rei han en gang i juli! Når jeg gikk bort til beitet, så kom han mot meg med en gang!
Han pleier ikke gjøre det, men han har gjort det noen ganger før da.
Og etter turen, så stod han med annsiktet sitt inni hendene min, og stod helt stille inntil meg <3 Han pleier IKKE være kosete! Og han bare stod der mens jeg koste med han<3 Søting!<3

Han stod liksom litt sånn med neseryggen inn mot meg lenge da, men hadde bare det bilde der xD<3

Også ponnien jeg rei på ridetimer før, Puff!
Etter ridetimen, og han skulle gå på en annen ridetime, så stod jeg liksom litt sånn ved siden av/foran han,
også fikk jeg et skikkelig nuss på kinnet<3 Strakte seg fram og sleiket meg på kinnet<3 Skjønne Skjønne ponnis<3 Savner deg<3 ='(

Aww... Nå sitter jeg her å griner<|3 Savner deg så ufattelig mye Puffen min<3 ='(<|3

Edit for bilder;)

Savner deg Windy<'3<33
Redigert av - Wiindy den 15/08/2006 12:20:11 Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  13:06:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Ååå så herligt da, Wiindy... Tydeligt at han har savnet deg
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 11/08/2006 :  14:19:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
Jupp, kjempe fint bildet Bess (Wiindy) (:

Sometimes I just wanna hide cause it's you I miss </3
Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  14:52:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Yeey! Endelig klarte jeg å lage en liten film... http://s10.photobucket.com/albums/a115/gnyr2/Evita/?action=view¤t=FilmmedbilderavEvita.flv&refPage=&imgAnch=imgAnch1
Iiiihaa! Gå til toppen av siden

ann-elen

» VIP

Skrevet - 11/08/2006 :  18:13:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har ikke bilde av min opplevelse da, men jeg kan fortelle:P hehe
her en dag når jeg var ferdig og ri tok jeg av hesten min alt utstyret og tok på grime for å leie han rundt i ridehuset. jeg begynte å gå å da fulgte han etter, da jeg så det begynte jeg å gå i ring og rundt om kring og han fulgte etter uansett!=D han stoppet når jeg stoppet og begynte å gå når jeg sa at han kunne kommer=) på slutten stoppet jeg han og så tok jeg opp den ene foten min og satt den ett skritt bakover, og så så jeg på han ben. da flyttet han på samme ben som meg bakover!! så nå kan jeg bare stoppe og rygge selv så gjør han akkurat det samme!! søtingen!!=)
Gå til toppen av siden

**sofie**

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  21:58:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
har mange fine opplevelser med ponnisen

dette var veldig koslig. Hadde vært på ridetur, å satt meg ned for å slappe av litt. Å han ville ha oppmerksomhet, så han sto å klødde meg, snuste i hodet mitt, smådytta på meg å slikt:) var så kosligt

Å dette også rørte meg litt. Dette er ei eselhoppe som ei på stallen kjøpte i vinter. Hn var aldri håndtert av mennesker og veldig sky(er litt sky fortsatt). Å jeg har holdt på en del med henne å prøvd å få henne til å stole på folk. følte hun begynte å stole litt på meg før dette bildet. så så jeg at hun lå(ikke sånn flatt) så jeg lista meg bort å klappa henne litt. etterhvert så satt jeg meg ned ved siden av henne å fortsatte å klø henne. så bare la hun seg sånn helt ned snakk om tillit Blei eldig rørt da ja

de som sier lykke ikke kan kjøpes, et ikke hva det vil si å eie en hest=)

www.sofieoglasso.piczo.com
Gå til toppen av siden

Wiindy

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  21:59:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWiindy  Svar med kopi av melding
Hesten din ligner sykt på Unabella, en hest jeg hadde på for før:O Syns jeg hvertfall xD
Savner deg Windy<'3<33 Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.