hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - bilde av din største opplevelse med deg å hesten=)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 bilde av din største opplevelse med deg å hesten=)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

¤michella¤

» VIP

Skrevet - 19/07/2006 :  13:02:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei alle sammen
har så lyst å lage en side der dere å jeg kan legge ut bilde av største opplevelse av deg å hesten å fine bilder av deg å hesten
så kan vi si hva vi mener om bildene å vi kan dele store opplevelser med hverandre høres ikke det gøy ut??

jeg tenkte jeg skulle begyne med å legge ud bilde av min største opplevelse med hesten min, kelly

det er at han la seg ned å la hode sitt i fanget mitt =) det var en utroli opplevelse

her er bilde av det:

va ikke de søtt ?? =)

fra.michelle

jeg vill heler vær hatet for noe jeg er, en å være elsket for noe jeg ikke er!

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 19/07/2006 :  13:14:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå ble jeg skikkelig rørt jeg
"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 19/07/2006 :  13:16:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
Så fine bilder=) He he,kjempe søtt!
Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

¤michella¤

» VIP

Skrevet - 19/07/2006 :  13:18:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg begynte å grine for jeg ble så glad =) hehe.
takk for at du syns det var fine bilder =)

jeg vill heler vær hatet for noe jeg er, en å være elsket for noe jeg ikke er! Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 19/07/2006 :  14:27:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Den aller største opplevelsen har jeg ikke bilde av.
Jeg og ei venninne var ute å red, da vi bestemte oss for å hoppe over en tømmerstokk. Venninnen hadde hoppet den mange ganger, Mens jeg hadde feiget ut før. Venninnen red først, hoppet tømmerstokken og galopperte videre. Vi kom etter og hoppet fint over stokken. Og så kom det ene som gjør meg varm å tenke på: Lolita vil gjerne gjøre sitt beste hele tiden, og hadde sett ei tynn grein som hang ca en meter over bakken. Hesten til venninnen min hadde bare løpt rett igjennom den, men den flinke hesten min ville vise hvor flink hun er og hoppet over greina. Jeg trynte selvsagt rett av, hadde jo ikke forberedt meg på et så stort sprang! Forbered meg på å gå helt opp til veien hvor jeg så for meg venninnen sto å ventet på meg da Lita kom alene. Men, Lolita stanset med en gang hun merket jeg var på vei av, og sto pal hele tiden til jeg fikk reist meg og tatt tak i tøylene. Og jeg lå ei stund før jeg fikk reist meg, fordi jeg ikke helt skjønte hva som hadde skjedd. Hun sto helt stille for å ikke tråkke på meg (Jeg lå foran henne), og bare så etter venninnen min og hesten hennes som hadde forsvunnet bak en sving for lenge siden.
Det er første gang jeg har opplevd at en hest har stanset når jeg har falt av uten at jeg har holdt fast i tøylene. Godpia mi.

Min andre store opplevelse:

Første gangen hun lot meg komme helt inntil henne uten å legge på ørene og hvine.

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 19/07/2006 :  14:40:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Så fine bilder=) Har ikke bilder jeg,men syns det er utrolig godt å ligge sammen med hestene mine på beite, begge to er utrolig trygg på meg, så det er aldri noe problem. Bruker å legge meg oppå frigge å stryke henne, sånn sovner hun:p Hun er så rolig og snill att. Ellers så har jeg hatt mange andre speiselle opplevelser med de to.. Frisco var jo tidligere misshandlet og framgangen med han generelt er unik, det at han lar meg ligge sammen med han på bite eller i boks, er speiselt for meg, siden han la på ørene bare noen nermet seg han før.

Ellers har jeg opplevd at frigge har beskyttet meg på en måte.. Xn min tok hardt tak i meg og kjeftet på meg på beite, han fikk seg et realt bitt i baken, et lite pent blikk og ører lagt flatt bakover.. Den episoden rørte meg til tårer. Frigge er utrolig spesiell, og vi har klart og bygge opp et unikt forhold, der tilliten er stor:)

Gå til toppen av siden

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 19/07/2006 :  16:36:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Kjempefine bilder!:D
Vindur4-ever
Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 19/07/2006 :  17:53:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Ellers har jeg opplevd at frigge har beskyttet meg på en måte.. Xn min tok hardt tak i meg og kjeftet på meg på beite, han fikk seg et realt bitt i baken, et lite pent blikk og ører lagt flatt bakover.. Den episoden rørte meg til tårer. Frigge er utrolig spesiell, og vi har klart og bygge opp et unikt forhold, der tilliten er stor:)

Opprinnelig postet av missy_

det er hesten sin det

www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 19/07/2006 :  19:59:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

det er hesten sin det

Opprinnelig postet av susanne

ja, hun overrasket meg der. Hun har lagt på ørene til han siden den gangen, å han er den eneste hun legg på øra til å, for hun er så posetiv en dame:p Må si jeg ble imponert av henne da ja.. Men kos det var det.. Tøffe dama mi<3 Men skjønner godt at hun bet, for større tosk må du lete lenge etter:p

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 19/07/2006 :  20:13:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Så nydlige bilder, Michelle!
www.hestene.no Gå til toppen av siden

-Azze-

Norway

Skrevet - 19/07/2006 :  20:50:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Azze-  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

det er hesten sin det

Kunne ikke sagt meg mer enig!

Opprinnelig postet av susanne

Du kan finne mange gode venner, men en hest er en venn for livet!

MVH Azze & Ferill
Gå til toppen av siden

¤michella¤

» VIP

Skrevet - 19/07/2006 :  21:39:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
helt eni =) hest er en venn for livet =)

takk mari for komplimanget at du syns bildet mitt var fint =)

jeg vill heler vær hatet for noe jeg er, en å være elsket for noe jeg ikke er! Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 19/07/2006 :  23:07:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Michella, så utrolig fine bilder. Et bilde sier mer enn 1000 ord.... Ble kjemperørt da jeg så de og leste, nesten så jeg griner jeg også. Vet hvor mye slike tillitsærklæringer betyr...
Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Liselotte

» VIP

Norway

Skrevet - 20/07/2006 :  13:52:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiselotte  Svar med kopi av melding
Åh, ble rørt over hva Kelly gjorde med deg Michella <3
Haoli <3 Gå til toppen av siden

crusabell

» VIP

Skrevet - 20/07/2006 :  14:44:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
så utrolig koselige bilder michella. hesten din må være veldig glad i deg når han legger seg ned med hodet i fanget ditt. skikkelig rørende..
det hadde hesten min ALDRI gjort.
Gå til toppen av siden

¤michella¤

» VIP

Skrevet - 22/07/2006 :  21:59:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
eg utroli glad for han viste meg på den måten hvor mye tillit han har til meg det betydde så utroli mye for meg

er utroli glad i han. han har altid vørt min beste venn, å de vil han altid være og =)

takk for alle hygelige svar til nå =) er takknemlig for det =) er det andre som og har opplevd dette med hesten deres?

-michelle-

Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.48 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.