hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Inntak på høgskole/universitet!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Inntak på høgskole/universitet!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 19/07/2006 :  02:44:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Var dere klar over at svaret på søknaden har kommet!? Jeg var sikker på det kom 20., og helt tilfeldig i dag spør en på irc om jeg har fått svaret, fordi han hadde hørt noen andre snakke om det, og sannelig har jeg ikke det!

Jeg kom inn på førstevalget! Veldig rar følelse, da jeg blir å flytte langt bort fra mamma og kjæreste (type Oslo/Tønsberg - Volda), men jeg tror det blir bra allikevel. Blir utrolig spennende.

Synes bare det er skikkelig urettferdig at de ikke har sagt ifra at svaret har kommet! Kunne visst det for tre dager siden jeg!

ToneK

» VIP

Skrevet - 19/07/2006 :  09:27:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jupp, men fikk det kom ikke før igår her hos meg i allefall. Har allerede plass der jeg gikk ifjor, så jeg søkte litt for "morro" bare. Fikk bare ventelisteplass, men nr. 26 i motsettning til 118 på samme studie ifjor ;)

Skjønner ikke heelt den poengberegningen, men stemmer sikkert.. Irriterende, kun ett poeng fra grensen på andrevalget. Menmen, har jo plass, så det er jo ingen krise!

Tone =)
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 19/07/2006 :  11:33:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Gratulerer Ragnhild :-D Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 19/07/2006 :  12:24:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Kom inn på førstevalget jeg, så det blir Lillehammer på meg neste år. Blir spennende, kjenner kun en som skal dit og har aldri vært der før. Har aldri vært noe særlig borti det jeg skal studere (film og fjernsyn) heller, så det blir mye nytt! :)

Nå gjelder det å finne en plass å bo! Er langt nede på venteliste på noen studentboliger, så får se om jeg kommer inn på noen av de nå som inntaket er lagt ut. Ellers må jeg vel tråle intenst rundt på finn og zett :P

Svara ble visst lagt ut på nettet så tidlig som på søndag.. Funky.

Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 19/07/2006 :  21:40:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Spennende Eva! Jeg skal journalistikk jeg, gleder meg! Har også begynt å lete etter bolig, så håper det går i orden så fort som mulig.

Og takk Silje :)
Gå til toppen av siden

crusabell

» VIP

Skrevet - 20/07/2006 :  09:18:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
hvor sjekker man det da? kommer det i posten? lettere nervøs her... Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 20/07/2006 :  11:38:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
pølsa: Det kommer an på hva man har kryssa av for å få. Om du har kryssa av for å få det i posten veit jeg ikke om det ligger ute på nett, men da kommer det nok snart. Ellers kan du logge inn på
www.samordnaopptak.no og muligens sjekke der. Jeg kryssa av kun for svar på nett, så jeg fikk det der. Fikk da også en mail, pluss at om du har kryssa av for å få sms skal du ha fått det med beskjed om at svaret har kommet.
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 20/07/2006 :  12:21:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Jeg fikk sms og brev i posten i går, men svaret lå ute på nett søndag 16. Men jeg fikk ikke epost! *dødlig fornærma* :P
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 20/07/2006 :  13:05:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Venninna mi har sjekka tusen ganger den siste uka, og hu fikk svaret på nett først på tirsdag. Så det er ikke sikkert at dere har kunnet vite det siden søndag uansett...

Har plass jeg :) Begynner på mitt 3. år på Høgskolen i Telemark, studiested Porsgrunn. Så nå er det bare 2 år igjen til jeg blir lærer... digg!!

Må si jeg gleder meg til skolen igjen jeg. Hver eneste sommer synes jeg synd på de som sitter i kassa på Meny hver eneste dag året rundt. For et liv..:s

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 21/07/2006 :  23:26:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg kom inn på førstevalget; byggingeniør på UiS, master i byutvikling og urban design, men planen er i utgangspunktet bare bachelor. Søkte master i tilfelle jeg skulle ombestemme meg etter tre år, og plutselig ikke få plass. I tillegg er jeg sikret plass på studieretningen jeg ønsker, mens de som bare søker bachelor først søker studieretning til jul igjen, og dersom det er rift om plassene proriteres studentene etter prestasjoner så langt i studiet. Kommer til å gå ilag med en gjeng genier; inntakskravet er steget fra rundt 4,3 i fjor til 4,75 i år...
[/quote]
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 21/07/2006 :  23:54:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Gratulerer til alle som har fått studieplass :-)
Og lykke til til alle som står på venteliste og håper på plass :-)

Guro
-som hååååper hun bare har igjen et år på skolebenken nå....
Gå til toppen av siden

xxxoooxxx

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  14:54:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressexxxoooxxx  Svar med kopi av melding
Jeg fikk plass i dag. Søkte restetorget og kom inn på høgskolen i Vestfold. Det ligger på Eik, rett utenfor Tønsberg. Kom inn på det jeg ville, allmennlærer, og jeg skal gå der sammen med en jeg har blitt kjent med på et annet hesteforum faktisk. Artig! Noen herfra som studerer/skal studere i vestfold? Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  16:21:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Nææh.. Du kommer hit du jo.. Jeg flytter fra Eik jeg..!

Har bare masse positivt å si om Eik og Tønsberg! Bare å spørre om du lurer på noe :)
Gå til toppen av siden

Ildfuglen

» VIP

Skrevet - 01/08/2006 :  16:44:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Gratulerer så masse! :-)

Skriver under det Ragnhild E sier om Eik,det er et veldig flott sted, ja. Gode ridemuligheter også, dersom det skulle friste..

(Og jeg bor under 50 meter fra lærerhøgskolen på Eik, dersom noen skulle hatt lyst på et lite forumtreff en gang.. Hadde vært veldig koselig med et Vestfold/Oslo/Østlandstreff f.eks på et spisested i byen eller noe slikt... )

Renate
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  16:58:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Æsj,æsj,æsj.. Planlegger dere sånne tøffe ting nå som jeg flytter.. *hrmf* Gå til toppen av siden

Ildfuglen

» VIP

Skrevet - 01/08/2006 :  17:13:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
:O

NEIIII!!!!! Ikke flytt fra oss!
Når flytter du da?

Renate

Redigert av - Ildfuglen den 01/08/2006 17:14:46 Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.