hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Fobier
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Fobier
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 14/07/2006 :  18:33:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Hvilke fobier kjenner dere til? som i slangefobi, klaustrofobi osv..
http://www.home.no/krailien

Sassy69

» VIP

Norway

Skrevet - 14/07/2006 :  19:00:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSassy69  Svar med kopi av melding

Alt mulig vell?

Brannfobi
telefonfobi
pcfobi
paddefobi
folkefobi
sokkefobi
senefobi
fotfobi
blablabla

Gå til toppen av siden

Kristine og Sabina

» VIP

Skrevet - 14/07/2006 :  19:01:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine og Sabina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine og Sabina  Svar med kopi av melding
Hesteforbi haha
Sabina 4-ever In My Heart<33 Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 14/07/2006 :  19:04:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
http://mix.hestemarked.no/topic.asp?TOPIC_ID=9106&SearchTerms=fobier

Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 14/07/2006 :  19:06:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
krypdyrfobi, klaustrofobi, hetrofobi,......
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 14/07/2006 :  19:14:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
http://mix.hestemarked.no/topic.asp?TOPIC_ID=9106&SearchTerms=fobier

Opprinnelig postet av Bustetrollet

Åååå... Takk Her er søkefunksjonen LITT ute av drift...

http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 14/07/2006 :  19:58:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Lossifobi.... Jeg er livredd lossier, ble vettskremt som liten og syntes enda de er fæææle
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

**sofie**

» VIP

Norway

Skrevet - 14/07/2006 :  21:40:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
araknofobi er det vel noe som heter? er for edderkopper eller noe sånn det tror jeg:P
de som sier lykke ikke kan kjøpes, et ikke hva det vil si å eie en hest=)

www.sofieoglasso.piczo.com
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 14/07/2006 :  21:59:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg hadde telefonfobi når jeg var liten, begynte å gråte hver gang telefonen ringte.. Er ikke sånn nå da, heldigvis.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 14/07/2006 :  22:19:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Lossifobi.... Jeg er livredd lossier, ble vettskremt som liten og syntes enda de er fæææle

Opprinnelig postet av Bente_og_Etanec

Hva er en lossi?

carambee

Skrevet - 14/07/2006 :  23:33:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Ja, hva i all verden er en Lossi??
hørtes skummel ut ja

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 15/07/2006 :  01:02:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
He he, lossi er altså slike utkledde fæle tobente som beveger seg ut natt til den 13.desember (eller om kvelden som regel) og spør etter godterier/julegodt
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 15/07/2006 :  01:29:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Åååå.. hehe.. Ja de kan være litt skumle de!

Løkki

Norway

Skrevet - 15/07/2006 :  02:01:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Har skikkelig fobi mot sanne "hoppeframogskremmestakkarslillemeg" linkar som folk legg ut her på MIX! Og så får eg frysningar av å ta på våte bomullsklede, og ikkje minst tanken på å BITE på dei! *grøsssss*
ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 15/07/2006 :  02:53:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Hehe, morsomme fobier!
Jeg har hørt om en som har fobi mot å bruke mini-bank-kortet, og gikk derfor langt for å ta ut penger, slik at hun kunne betale kontant i butikken...
Selv har jeg kanskje fobi mot å bli skitten på hendene. I løpet av tiden jeg er i stallen vasker jeg hendene minst 10 ganger Ikke sånn helt fanatisk altså, men kunne aldri vært en hel dag i stallen uten å vaske hendene.... Men om det kan kalles fobi er en annen sak... Handler vel mer om det å unngå ting du syns er ubehagelig:s

Ellers finns det vel fobier mot det meste kan jeg tenke meg Men kan ikke forstå de som har fobi mot hester da...

R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

min_nordlandshest_lucas

» VIP

Skrevet - 15/07/2006 :  17:42:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
nei.. men jeg skjønner de som er redde for hester. <<store,sterke farlige dyr som biter i den enne ennen, og sparker i den andre. og visst du er så dom å setter deg på risikerer du å bli kastet av, og i verste fall skade deg stygt>> stakkars de som har en slik oppfattning av disse nydelige dyrene, men jeg skjønner visst de er redde...

vet ikke om d er en fobi, men jeg tørr ikke ha bena eller armene utfor senga etter at jeg har lagt meg. d er vel bare at jeg er redd for at d er noe der (barnslig). men jeg har alltid syntes d er skummelt.
også tørr jeg ikke gå inn i fjell huler (e.l.). redd for at d skal rase eller noe sånt, d er vel ikke fobi d heller.
også har jeg "motsatt høydeskrekk" d er vel egentli ingen ting som heter d, men jeg er nesten ikke redd for å være høyt oppe å se ned, men visst jeg står på bakken å kikker opp på en høy bygning eller et høyt tre blir jeg helt svimmel. (men d går greit visst jeg ser på fugler eller skyer)
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.