hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Annonsere på hestemarked
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Kjøp og salg
 Dine erfaringer!
 Annonsere på hestemarked
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Løkki

Norway

Skrevet - 14/07/2006 :  15:37:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
No annonserte eg 3 års hoppa på hestemarked for ei stund sida, har ikkje fått nokon henvendelsar. Sjøl om det er både bilde og film i annonsen. Så annonserte eg ho på finn.no, og under et døgn etter har eg fått 3 mailar og 3 telefonar.. Er det berre brukarane her som les annonsene? La inn på dyrenett.no også, da fekk eg ein mail. Merkelige greier..
ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 14/07/2006 :  16:08:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Det var sånn då eg selgde Heidi også. Eg annonserte på hestemarked, fekk to telefonar, men ingen ringde opp att etter første praten. Det gjekk to veker, og eg la inn annonse på hest.no og dyrenett.no. Same kvelden fekk eg 3 e-mailar pluss ein sms/telefon. Sistnevnte var då ho som fekk kjøpe Heidi

Men det er ikkje prisen då? Har høyrt litt komentarar på at prisen er litt høg, men..

Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Redigert av - Ann_Lajla den 14/07/2006 16:09:28 Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 14/07/2006 :  17:13:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Selv synes jeg hestemarked sine annonser er uoversiktelige og ehm.. kjedelige.
Har gått lei av å titte på de. Så nå går jeg på dyrenett eller finn.no nr jeg kikker på hester til salgs

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 14/07/2006 :  18:31:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg kjøpte min hest her på Hestemarked. Ellers har jeg også lagt inn annonser for 12 hester tror jeg (hjelpt andre med mindre dataferdigheter) her på Hestemarked, 5 av de ble solgt rimelig kjapt. De andre fikk også masse svar, men har endt opp med å selge hestene i nærmiljøet.

Så jeg liker godt Hestemarked sine annonse-sider (eneste jeg kunne tenkt meg at de delte varmblods ridehester fra travere....)

Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 14/07/2006 :  19:16:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Ja nei det er litt rart, har ikkje fått eit einaste svar på HM-annonsa, sjølv om den har vore ute lengst. Så det viser seg at det lønner seg å betale litt for annonsene ja;) Etter eg annonserte på finn.no er det jo mange som vil kome å sjå på ho.. Men kom også til å tenke på at det er jo midt i fellesferien da, folk har vel anna å gjere enn å sitte å sjå på annonser:)

Ann Lajla; Prisen er ikkje høg, den ligg på vanlig "takst" på innkjørt/premiert fjordhest. Dette er jo ei ung hoppe med svært godt eksteriør og høg avls- og bruksverdi. Dessutan står det ikkje pris i annonsa heller da....

ForumHest

Gå til toppen av siden

Wulfi

Norway

Skrevet - 14/07/2006 :  19:41:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Hvis det ikke står pris i annonnsa, så kan det godt være at folk hopper over den. (I allefall så gjør jeg det. gidder aldri ringe på det, hvis folk ikke har gitt en prisantydning.)
Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 14/07/2006 :  20:10:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Prisen står i denne annonsa, og jeg synes det er rart at så få viser sin interesse. Mange sier at prisen er høy, men her er det snakk om pris & kvalitet, helt klart.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 14/07/2006 :  22:09:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Gunvor: Ja, men dei som leitar etter hest, det er unge jenter, og ikkje alle foreldre vil betale 35 000,- for "berre" ein fjordhest. Dei som er villige til å betale meir, har som regel rikeleg med hestar, og held på med oppdrett..
Eg berre sa det, sidan eg veit om fleire som har vist litt interesse, men når dei fekk vite prisen, ikkje hadde råd lengre.

Og ja, prisen har blitt vist i annonsa, her på Hestemarked.

Ann Lajla

Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 14/07/2006 :  22:15:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Nei at folk ikkje har råd og at prisen ikkje er rett er jo to forskjellige ting, da får folk kjøpe seg ein billigare hest da. Som sagt er det no mange interesserte, som faktisk har råd. Og det var ikkje prisen på hesten eg ville diskutere i dette emnet.
ForumHest

Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 14/07/2006 :  22:27:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sikker på at annonsen har vært aktiv da? Har hatt en annonse her på Hestemarked som alltid slår seg av. Har aktivert den utallige ganger, men neste gang jeg kommer så er den 'ikke aktiv' igjen.

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 14/07/2006 :  22:27:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Ehh, unnskuld at eg sa meininga mi. Tenkte berre eg skulle seie kva andre kommenterte. Kvirfor skrive her, om du veit du får selgt ho?
Ann Lajla

Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 14/07/2006 :  22:28:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Jeg syns hestemarked.no's annonsemarked er rotete og kjedelig (enig med Carambee). Det er et eneste stort vissvass av fjortisannonører og netthester, i tillegg ligger det gjerne 4-5 identiske annonser etter hverandre.

Jeg syns heller ikke at dyrenett.no's annonsemarked er så mye å skryte av. Hest.no's er ok, men der er det få annonser siden det koster litt å annonsere der. Dessuten er det drepen å bla der, da siden ikke viser hvilke annonser du har vært innpå eller hvor langt du var kommet på "listen".

Finn.no er det beste og mest seriøse norske nettannonsemarkedet i mine øyne - Oversiktig og spennende. Det ultimate annonsemarkedet er dog heste-nettet.dk; luksus for dem som er vant med norske forhold!

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 14/07/2006 :  23:08:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Men på finn.no kan du ikke sortere etter raser igjen, og må kanskje ble gjennom 10-12 sider for å finne 2-3 hester som kan være aktuelle....

Men må jo innrømme at jeg er inne der også å kikker av og til, selv om jeg ikke er på hestejakt lenger =)

Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 15/07/2006 :  01:08:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ehh, unnskuld at eg sa meininga mi. Tenkte berre eg skulle seie kva andre kommenterte. Kvirfor skrive her, om du veit du får selgt ho?

Opprinnelig postet av Oxhovds Victoria

Klart du får seie meininga di Om du les det øverste innlegget ein gong til ser du at grunnen til at eg skreiv her var for å høyre om fleire hadde opplevd at folk ikkje les annonsene på HM, for på finn.no fekk eg mange svar med ein gong.

kristy; Den har vore aktiv ja, sjekka den kvar dag. Hadde også ei annonse ein gong som dreiv og slo seg av..

ForumHest

Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 15/07/2006 :  12:46:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Men på finn.no kan du ikke sortere etter raser igjen, og må kanskje ble gjennom 10-12 sider for å finne 2-3 hester som kan være aktuelle....

Men må jo innrømme at jeg er inne der også å kikker av og til, selv om jeg ikke er på hestejakt lenger =)

Opprinnelig postet av TORHILD

Du kan søke på finn.no jo.

Raving madness suits me fine

Redigert av - Ullsokken den 15/07/2006 12:51:05 Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 15/07/2006 :  19:25:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Uuupppsss Har ikke lagt merke til det jeg, men jeg såg det nå
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.