hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Billig syntetsal fra Hööks!?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Billig syntetsal fra Hööks!?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

belinda1982

» VIP

Skrevet - 12/07/2006 :  14:27:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidebelinda1982  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressebelinda1982  Svar med kopi av melding
Hva tror dere om den rimelige syntetsalen fra Hööks?
Har ikke flust med gryn,så må kjøpe en rimelig sal til nordlandshesten min..

(kan dessverre ikke legge ut link til bildet,da det ikke er kommet på Hööks nettside enda)

http://www.belinda1982.piczo.com

Liv-KleppanBest

» VIP

Skrevet - 12/07/2006 :  17:22:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har ikke sett bilde av den, så jeg kan vel ikke uttale meg så mye om akkurat den salen.

men husk bare at du får det du betaler for. du kan nok helt sikkert få en grei brukt kvalitets sal til rundt 4-5000 kr. salen er noe av det viktigste av utstyret vi kjøper til hestene våre, og da er det jo viktig at den ligger bra og er helt iorden! en billig sal er ofte skeiv i både bommen og stoppen, og blir fort slitt og ødelagt. så egentlig lønner deg seg nok, i lengden, å spare opp til en skikkelig sal med en gang..
Gå til toppen av siden

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 12/07/2006 :  19:17:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
Såg den salen, var fin utsenet, men kan jo være at den har en dårlig passform. Ville helst hatt dressur salen ettersom jeg har ctd st martin allround sal til gampen.
Garsy du er verdens beste! Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 12/07/2006 :  19:31:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Jeg funderte å kjøpe den dressursalen til Welsh Moutain ponnien min.

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

PonniTeam

Skrevet - 13/07/2006 :  15:42:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePonniTeam  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

(kan dessverre ikke legge ut link til bildet,da det ikke er kommet på Hööks nettside enda)

Opprinnelig postet av belinda1982

Er det den syntetsalen du mener? Den sigma allround?
Jeg har en sånn som jeg nå skal selge, og den fungerer kjempe fint!..
Men den passet ikke til min hest da som nå bruker str vid og den er i str normalbom 17".. Koster 1500 kr hos meg, brukt ca 5 ganger ingen skader. *Hint Hint*
Gå til toppen av siden

crusabell

» VIP

Skrevet - 13/07/2006 :  17:08:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
eneste jeg merket meg var at allroundmodellen lignet mer på en sprangsal.. Gå til toppen av siden

belinda1982

» VIP

Skrevet - 14/07/2006 :  00:09:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidebelinda1982  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressebelinda1982  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Men den passet ikke til min hest da som nå bruker str vid og den er i str normalbom 17".. Koster 1500 kr hos meg, brukt ca 5 ganger ingen skader. *Hint Hint*

Opprinnelig postet av Shannia

Hmmm.kunne den passet nordlandshesten min tro?

Men den har jo nettopp kommet på markedet..eller..

Men nå åpner Hööks snart her..30 min hjemmefra..Sikkert bedre å se salen før jeg kjøper den

http://www.belinda1982.piczo.com Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 15/07/2006 :  11:45:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Jeg har tenkt meg på Høøks i dag for å titte, så da kan jeg gi rapport! ;)

Har bare travere å ri på for tida, men egentlig er savnet etter dressursal ekstra stort da, siden amnge av dem er så ubalanserte og jeg må jobbe skikkelig for å greie å stay put i riktig posisjon når jeg skal bøye og tøye på dem... Hadde vært greit m en slik rimelig sak da, så får jeg heller investere i en mer skikkelig en når jeg får igjen "god-hesten" min en gang i tida...
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 15/07/2006 :  12:51:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Den Sigma salen er ikke den samme som de på baksiden av katalogen. Sigma er en annen syntet billig sal.

Jeg ringte og hørte med Høøks så jeg ikke kjørte bomtur og de syntes salene på baksiden av katalogen fra Cladridge House kommer ikke på lager i Sverige før den 25. august.
Så det blir ikke noen dressursal på ponnisen min med det første, han får holde ut med allround salen sin litt til.

*~Susanne~*

Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 16/07/2006 :  14:22:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Haha Roxira- bomtur, der sa du det!

Fikk ikke sett noen sal nei, men fikk jo handlet litt fordi... ;)
Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 23/07/2006 :  22:54:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
drar opp denne igjen jeg..

Noen som har bestilt, og fått denne salen?

Er litt spent på om noen kan forklare litt om hvordan den er! Er spesielt interessert i dressursalen, syntes den så ut som om den var god å sitte i på bildet, nemlig!

Gå til toppen av siden

PonniTeam

Skrevet - 24/07/2006 :  11:09:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePonniTeam  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Shannia

Hmmm.kunne den passet nordlandshesten min tro?

Men den har jo nettopp kommet på markedet..eller..

Men nå åpner Hööks snart her..30 min hjemmefra..Sikkert bedre å se salen før jeg kjøper den

Det vil jeg tro Spørs hvilken str han bruker i sal da?
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 24/07/2006 :  15:36:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Jeg ville kjøpt en brukt kvalitetssal istedet for en ny billigsal, man kan få merker som Kieffer, Stubben, og Windsor (hvis man er heldig) o.l helt ned til 3-4000kr, i god stand.
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  12:12:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
drar opp denne igjen jeg..

Noen som har bestilt, og fått denne salen?

Er litt spent på om noen kan forklare litt om hvordan den er! Er spesielt interessert i dressursalen, syntes den så ut som om den var god å sitte i på bildet, nemlig!

Opprinnelig postet av LisaFi

Tviler på det siden den ikke kommer på lager i Sverige før den 25. august.

*~Susanne~*

Gå til toppen av siden

monaco_image
» VIP

Skrevet - 25/07/2006 :  23:55:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
På Hööks får du hvertfall ikke noe mer enn det du betaler for. (Hvis du pestiller på postordre er du heldig om du får noe i det hele tatt i nærmeste framtid...).
Gjør som alle andre her sier, kjøp en brukt kvalitetsal! :o)
Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 26/07/2006 :  00:11:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg går også og drømmer om den dressursalen, fin pris som passer min lommebok om dagen. Har man ikke 4-5000,- til en brukt kvalitetssal så har man ikke... Enkelt og greit. Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.47 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.