hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Billig syntetsal fra Hööks!?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Billig syntetsal fra Hööks!?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Flokus

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  01:39:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er det de Sigma eller Maxam sine? Har ridd i begge, syns at de er veldig gode, selv om du blir ganske sammenklemt i Maxam-salen. Sigma dressur er ekstremt behagelig, støtter godt på baken. Kan egentlig anbefale Sigma, selv om de er ganske så like, men jeg føler Sigma har tenkt litt mer på rytterens komfort enn Maxam, selv om sprangsalen til Maxam er ganske myk å sitte i =)
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  01:52:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei det er ingen av de.
Jeg kunne også tenkt meg å prøve den dressursalen.. Birgitte; du skal se de har den på KANONTILBUD under OHS så kan vi bruke pengene vi sparte på lekre shabrcker eller øl?

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 26/07/2006 :  10:06:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Ha ha,Roxira.. Utålmodig jeg,serru! Sende ut katalog med varer man ikke HAR, hva er DET for noe, da egentlig!? =) Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 26/07/2006 :  12:07:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Salen ligger på nettsidene til Hööks, bare å gå inn og titte der, men det er akkurat den samme salen som det er bilde av i denne tråden.

Og Harneshaug, har de denne på OHS så klinker jeg til! Hvis jeg klarer å vente så lenge da... Jeg VIL ha en dressursal NÅ!!!

HC, er det Hööks sitt eget merke?

Redigert av - nn den 26/07/2006 12:08:25 Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  13:20:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Claridge House? Nei, det er ikke Hööks sitt.. HH er Hööks sitt, de selger saler og hodelag også..
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 26/07/2006 :  13:29:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
OK, da ble jeg klokere i dag også Men denne salen er nå av merke HC i alle fall, er det et bra merke? Jeg har stigbøyleremmer i HC, synes ikke de er så veldig flotte for å være helt ærlig... Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  13:35:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Hooks selger en veldig billig og bra dressur sal; Sigma dressur. Jeg liker den salen, det plasserer deg veldig lett riktig i salen og gir deg en god og behaglig sits for både hest og rytter, i hvert fall etter mine erfaringer.

Grei sal for dem som ikke har så mye penger, eller bare vil ha en reserve sal.

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  13:37:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Viss jeg ikke tar feil, så hadde den gamle gamle fôrhesten min CH sal. Hun hadde en sprangsal av den typen, ganske behagelig, god støtte, men om du skal sitte nede i den salen, kan du bli litt.. Uhm.. Støl.

Edit for å si at hun hadde en slik sal =)

Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Redigert av - Flokus den 26/07/2006 13:38:30 Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  13:37:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bare for å GNI det inn kom jeg altså over en komplett! Kieffer Master dressursal her på HM til 3100,- Med remmer, stigbøyler i messing, dressurgjort i lær, org. saltrekk og hele pakken!!! Moooaaahhh....
Kjempeflott sal, sitter som støpt og er en drøm å ri i (for meg i alle fall)
MEN har jo 4 hester og denne var til Ulskaug da (-;

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 26/07/2006 :  13:46:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg fikk et lite rusk på øyet når jeg leste innlegget ditt Harneshaug, så jeg fikk ikke helt med meg alt...

Men tilbake til saken: Man kan nok anbefale saler man selv er fornøyd med, men at det er veldig individuellt hva som er godt å sitte i, det kan vel ikke diskuteres... For at det er mange forskjellige damestumper i alle mulige størrelser, fasonger og varianter gjør at det som er godt for en ikke nødvendigvis er like godt for en annen.

Det aller viktigste er også at salen passer hesten...
Gå til toppen av siden

ClaireMichelle

Sweden

Skrevet - 26/07/2006 :  14:02:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Når man snakker om dressursaler må jeg bare få komme med at Wintec`s Isabell Werth dressursal er HERLIG å ri i om man vil ha en litt billigere dressursal i syntet! :) Den er ikke av den billigste typen, men av god kvalitet og heelt utrolig behagelig å ri i. Har også en Windsor Elite dressursal i lær da, litt dyrere prisklasse.. men man finner disse brukt og i fin stand helt ned til 3000 kr. :-) Måtte bare nevne det, da jeg har forelsket meg i disse to salene. Hehe.
Æ e flytta til Sverige Gå til toppen av siden

ChristineOgOrion
» VIP

Skrevet - 26/07/2006 :  18:54:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!
Jeg har den maxam syntetsalen fra hööks til varmblodsen min. Jeg synes personlig at salen er veldig god, grei og sitte i, og veldig lett. Tilpasses hesten lett. Men jeg foretrekker lærsaler, og nå som jeg skal ha ny hest vurderer jeg og legge liiitt mere penger i det, og kjøpe en lærsal. Finnes mye brae saler der ute for ikke alt for mye. Du kan jo også kjøpe en brukt?
- Christine -
Gå til toppen av siden

Katascha

» VIP

Skrevet - 21/08/2006 :  23:08:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har Maxam-salen nå, og den er rett og slett grusom!
Uff, gnagsår i rattata om eg rir lenger enn 500 m.
Prøver å få tak på brukt sal.
Noen som vet om en Eldorado-sal forresten?
Gå til toppen av siden

Stjerneskudd.

» VIP

Norway

Skrevet - 22/08/2006 :  08:26:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStjerneskudd.  Svar med kopi av melding
Jeg har billig syntetsal fra hooks, og digger den!
Richard Davison dressur. Kostet ca 4500 tror jeg.

Salen passer til hester med bred rygg. Du får automatisk veldig pen sists i den

Stina og Skuddis Gå til toppen av siden

belinda1982

» VIP

Skrevet - 22/08/2006 :  12:30:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidebelinda1982  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressebelinda1982  Svar med kopi av melding
Takker for alle svar.
Får se hva jeg kjøper.Er litt knapt med cash for tida.Så det er mulig jeg kjøper en rimelig reservesal..Og en dyrere etterhvert..Har forresten ikke peil på størrelse hesten min bruker i sal....

http://www.belinda1982.piczo.com Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.