hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - div ting fra borjes..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 div ting fra borjes..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

susanne

Norway
Innlegg: 642

Skrevet - 11/07/2006 :  22:27:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
lurer på å bestille et par ting fra børjes, men så er jeg ikke sikker på kvalitet og om de sender disse tingene til norge.

jeg tenkte på møkkagreipet med metallskaft, blir dette sendt til norge og hvordan er kvaliteten?

har noen erfaringer med dekkenene derfra? hvem som helst av dem..

bøtter, blir disse sendt til norge?

www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=)

Eikdokka

Norway
Innlegg: 1925

Skrevet - 11/07/2006 :  23:07:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Jeg har fått salbukk tilsendt.. Tviler litt på at ei greip blir sendt, med mindre den er sammenslåbar :)

Har mange dekken derfra, veldig fornøyd med alle! Det billige regndekkenet er kanon hittil.

Therese
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Innlegg: 1752

Skrevet - 12/07/2006 :  12:20:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Hva er adressen dit da?
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

stall grønli

Innlegg: 156

Skrevet - 12/07/2006 :  12:43:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er det Børjes Tingsryd du mener?
I såfall har vennina mi bestilt noen greier derfra, og er veldig fornøyd.
I katalogen står det at de sender det meste, untatt vogner, noen av linnimentene, gjerdestolper og broderinger på klær/ utstyr.
Frakten er på 119 kr. Jeg skal sende en bestilling snart, der er utrolig mye billigere å handle der enn hos mange andre leverandører.
Gå til toppen av siden

stall grønli

Innlegg: 156

Skrevet - 12/07/2006 :  12:46:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Åy, jeg glemte adressen:)
Den er www.borjes-tingsryd.se
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway
Innlegg: 1925

Skrevet - 12/07/2006 :  12:59:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Hvordan linimenter er det de ikke sender da?
Jeg har kjøpt kjølegelè og masse annet som ikke selges i Norge. Hvorfor sender de ikke brodert utstyr da? Vogner vet jeg man kan kjøpe hvis man ordner frakt selv

Leveringstiden er helt fantastisk, kortere enn de fleste norske butikker!

Therese
Gå til toppen av siden

Løkki

Norway
Innlegg: 616

Skrevet - 12/07/2006 :  13:09:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Har kjøpt ein del der ifrå, mellom anna 3 dekken, som hadde vore supre om dei ikkje hadde vore så himla små i str Neste gong bestiller eg ein str større. Men fornøgd med kvalitet, fargar osv. Og så er det jo så billig!
ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway
Innlegg: 1925

Skrevet - 12/07/2006 :  13:16:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Dekken til fjording da eller?
Jeg synes nesten de var litt stor i str. jeg. Eikdokka er veldig bred i bringen og må bruke dekken i 155-165, men børjes sitt passer hun i 145.

Therese
Gå til toppen av siden

**sofie**

» VIP

Norway
Innlegg: 337

Skrevet - 12/07/2006 :  13:33:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
synes også noen størreslser er litt småe. har ikke kjøpt dekken, men kjøpte noen senebeskyttere til frembeina derfra i størrelse full, å de passa ikke på kaldblodstraveren min:S men bakbeins beskytterene køpte jeg i cob, å de passa men er forsnød med kvaliteten på tinga derifra:) ingenting ødelagt foreløbig:)
de som sier lykke ikke kan kjøpes, et ikke hva det vil si å eie en hest=)

www.sofieoglasso.piczo.com
Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway
Innlegg: 1245

Skrevet - 12/07/2006 :  15:05:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Og klærne derimot er ganske store i størrelsene, hvertfall "overdeler" (gensere ol.). Bruker selv M/L, og vest i str M var altfor stor. Ridebukser derimot passer godt.
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Amor_Faks

» VIP

Norway
Innlegg: 176

Skrevet - 12/07/2006 :  15:44:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAmor_Faks  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAmor_Faks  Svar med kopi av melding
Børjes sender greip til norge ja. Disse er sammenleggbare. Har kjøpt sånn selv å etter ett års bruk så er d fortsatt like helt. Har å bestilt salbukk derfra så de sender store ting:)
Helene og gullan

Det går fort å miste noe kjært, selv om det du har kjært er det du passer best på....


Gå til toppen av siden

crusabell

» VIP

Innlegg: 483

Skrevet - 12/07/2006 :  17:12:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
har kjøpt mye derfra. billige hodelag=dårlig kvalitet. pusset bort fargen tvert. fornøyd med regndekkenet jeg har kjøpt da. himalaya regn. synes ikke de var stor i str.. Gå til toppen av siden

Løkki

Norway
Innlegg: 616

Skrevet - 12/07/2006 :  17:14:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Kjøpte samme str som alle dei andre dekkena mine, men dei var veldig knappe i str, særlig framme. Kjøpte det Sunny sommardekkenet, og der måtte eg stille kryssgjordene heilt ut for å få det på..og hesten var ikkje ein gong feit..hehe
ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway
Innlegg: 1200

Skrevet - 12/07/2006 :  21:03:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Utelukkende gode erfaringer med Börjes Gå til toppen av siden

Løkki

Norway
Innlegg: 616

Skrevet - 12/07/2006 :  23:53:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Nokon som har bestilt derifrå i det siste? Lurer på å bestille litt, men forrige gong tok det ca ein mnd. Bestiller de gjennom Ekeberg Hesteutstyr, eller direkte fra Sverige?
ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway
Innlegg: 2272

Skrevet - 12/07/2006 :  23:58:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Jeg synes dekkene på børjes er store i str... Iallefall det til ponnier, det mini dekkenet, shettisen vår ser ut som han har på seg kåpe.

Vet de ikke sender alle linimenter, pga de inneholder ting som ikke er lov i norge.

Gjerdepinner sender de ikke.

Ridebuksene synes jeg er små i str så jeg bestiller alltid en str større en jeg bruker det samme gjør ei venninne.

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2024 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.