hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Strø i boksene
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 I stallen
 Strø i boksene
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Magette

Norway

Skrevet - 09/01/2003 :  21:11:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMagette  Svar med kopi av melding
Hva slags strø bruker dere i boksene? Hvorfor bruker dere det, eller hvorfor bruker dere det ikke?

Tussilago

» VIP

Norway

Skrevet - 09/01/2003 :  21:20:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei..

Jeg bruker sagflis...
Gå til toppen av siden

Magette

Norway

Skrevet - 09/01/2003 :  21:25:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMagette  Svar med kopi av melding
Jeg har "kumatte" i midten av boksen og oppå det har jeg mye halm. Litt spon oppå halmen også, slik at det våte trekker inn i sponen. Hestene stortrivest og høvene like så..
Billigere er det også med halm.
Gå til toppen av siden

tabrathe

Norway

Skrevet - 09/01/2003 :  22:31:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har tregulv og det passer ikke så bra sammen med brodder, derfor har jeg gummimatter. Også kjøper jeg sagflis på et sted de lager rammer og vinduer. Den er veldig tørr og fin, ikke så tørr at den støver, men den fryser ikke. Gå til toppen av siden

kerry

» VIP

Norway

Skrevet - 09/01/2003 :  23:54:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidekerry  Svar med kopi av melding
Bruker flis vi.. Men noen av flis typene syns jeg støver endel.
Ellers syntes jeg det er mye lettere å møkke når hesten står på flis enn halm!

Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 10/01/2003 :  22:45:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg bruker sagflis i boksen. Har vurdert å hå gummimatte under, men har droppet det da hesten har brodder og det tåler ikke de mattene jeg hadde tenkt å kjøpe. Bruker sagflis fordi det trekker fort til seg... Gå til toppen av siden

Anette

Norway

Skrevet - 10/01/2003 :  23:00:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette  Svar med kopi av melding
Her på stallen bruker vi sagflis. Veldig enkelt og greit å måke i. I boksen min er det også gummimatter under, fordi hesten min ligger mye.

Gå til toppen av siden

meg

Skrevet - 10/01/2003 :  23:53:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vi bruker møle... Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 11/01/2003 :  14:39:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
bruker flis jeg også til hestene.. synest det er best, og lettest å holde det rent med :)Flis typen jeg bruker er ikke støvete i det hele tatt :) Den er midt i mellom, så den er utrolig bra!

Gå til toppen av siden

Mix2

Skrevet - 12/01/2003 :  14:13:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei alle sammen!
Underlaget er jo viktig da hesten gjerne står et par timer inne i løpet av døgnet. I stallen min har vi flis rett fra sagbruket som støver forferdelig, men når vi vanner underlaget og blander det inn blir det kjempebra. Jeg lurer litt på om noen har prøvd andre typer flis enn ren sagflis???? det finnes jo biostrø, aukalyptus strø pg sånn som de har på spektrum som ikke støver.(husker ikke helt hva den heter da:)

Mitt andre spørsmål er: Har mange staller begrensninger på hvor mye flis man får ta?? Jeg har hest i lommedalen og på stallen vår er det ubegrenset med flis, men ser andre staller hvor de kun får 2 sekker i md. Hva synes du om dette??

Det var alt for denne gang:)
Kos fra meg
Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 12/01/2003 :  23:59:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
2 sekker i måneden???????
:eek
Gå til toppen av siden

Milla

Norway

Skrevet - 21/01/2003 :  14:37:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMilla  Svar med kopi av melding
Enig med kerry, mye lettere å møkke når det er flis en halm! ;)
Bruker flis vi, bare synd den støver så mye. Noen ganger har vi måtte vanne flisa fordi den støva så mye.. :/

-Milla
Gå til toppen av siden

*NiNa*
» VIP

Norway

Skrevet - 21/01/2003 :  21:26:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*NiNa*  Svar med kopi av melding
Hei:@) jeg bruker spon (store sagflisflak) og det blander jeg ofte med sagflis (mindre)... Det funker veldig bra for meg.. Bruker dessuten gummimatter som er kjempebra! Nina Gå til toppen av siden

Wulfi

Norway

Skrevet - 23/01/2003 :  11:31:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Jeg bruker for det mest Moelven trespon. Hvis jeg ikke har råd til den , så henter jeg på en trevare i nærheten.

Kunne aldri hatt hest på en stall der jeg fikk to sekker i mnd ! Her holder en stor sponballe i ca en uke.

Jo bedre jeg lærer mennesket å kjenne , desto mer foretrekker jeg hester....
Gå til toppen av siden

spider

» VIP

Skrevet - 11/02/2003 :  10:38:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
på stallen der jeg er bruker vi sag flis.... den er veldig bra og støver fabelaktig lite. vi har også ubegrenset med flis å alle hestene står på et tykt lag med flis! vi er veldig nøye på at det skal være pent å rent i boksen å med sagflis ser det veldig pent ut!!!

dette var alt jeg ville si!!
Gå til toppen av siden

Trine+Fabella

» VIP

Norway

Skrevet - 28/02/2003 :  12:01:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vi bruker sag-flis (spøna) i vår stall.. Har alltid brukt d.
Har "sement gulv",og alle boksene har 1-2 gummimatter...
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.