hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Karakterpoeng
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Karakterpoeng
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 09/07/2006 :  02:59:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Hvordan regnes poengene ut da?
-Marte Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 09/07/2006 :  08:08:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Lurer jeg også på Marte.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 09/07/2006 :  10:02:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Line Kristine: Korleis har du greidd å søke på SÅ mange skular??

Eg hadde 52,75 poeng, hehe Hadde eg berre vist "vitsen" med dei. Vil berre leggje til at snittet mit er 4.8, så korleis dei har fått 52,75 har ikkje eg peiling på..

Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 09/07/2006 :  10:49:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Line Kristine: Korleis har du greidd å søke på SÅ mange skular??

Opprinnelig postet av Oxhovds Victoria

Hun hadde bare tre linjer, og det ble vel anbefalt å velge så mange skoler som mulig på hver linje for å få større mulighet tilå komme inn.

Vi får ikke svar på søknaden før 12. juli vi

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 10/07/2006 :  02:40:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
snittet mitt ble 4.66..Hmm..:S
-Marte Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 10/07/2006 :  09:33:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Snittet mitt ble 5,4 = 60,00 poeng. Hm. Aner ikke hvordan de har rgenet ut dette jeg.

Olin&Bella

» VIP

Skrevet - 10/07/2006 :  12:07:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
har hørt at hver karakter gir så-og-så mange poeng (men veit ikke hvor mange eller om dette er riktig)

jeg fikk snitt på 4,9 og 49,28 poeng...
Gå til toppen av siden

Milda+Tilla

Norway

Skrevet - 11/07/2006 :  09:17:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMilda+Tilla  Svar med kopi av melding
Jeg kom inn på den skolen jeg ville! Fikk 5, 0 i snitt= 57, 25 poeng
MVH Milda Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 11/07/2006 :  12:11:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Du regner ut karaktersnittet, og ganger med 10. Så legger du til eventuelle tilleggspoeng for realfag, storkurs osv.

Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 11/07/2006 :  13:04:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Men på ungdomsskulen får du jo ikkje sånne poeng. Det har ikkje noko med valfaga da? F.eks. Tysk..
Ann Lajla

Gå til toppen av siden

Linda B.

Norway

Skrevet - 11/07/2006 :  14:11:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLinda B.  Svar med kopi av melding
Har hørt at du kan få ekstrapoeng ut ifra hvor du bor i forhold til skolen. Aner ikke om det stemmer, men det kan jo hende. Rart at vi ikke er blitt mer informert om dette :/

Få vite i morgen om jeg har fått plass eller ikke på skolen jeg har søkt på! Gleder meg :D

Linda www.pygmeen.moo.no Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 11/07/2006 :  14:37:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Har det noko å seie då?

Ann Lajla

Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 11/07/2006 :  16:00:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Når får man vite om man kommer inn på skole da?

Therese
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 11/07/2006 :  16:01:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Du regner ut karaktersnittet, og ganger med 10. Så legger du til eventuelle tilleggspoeng for realfag, storkurs osv.

Opprinnelig postet av Marte&Don:)

Det stemmer ikke for meg. Har 5,4 i snitt x 10 = 54 p.og jeg fikk 60..

.Anne-Lise.

Norway

Skrevet - 11/07/2006 :  16:15:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside.Anne-Lise.  Svar med kopi av melding
Whii! Jeg kom inn på Skjetlein (Naturbruk, hest)
Men hvor står poengsummen?

Mvh. Anne-Lise
Redigert av - .Anne-Lise. den 11/07/2006 16:16:39 Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.48 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.