hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - menneskeguttenavn....(puh)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 menneskeguttenavn....(puh)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 06/07/2006 :  22:24:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
*dumme,dumme søkefunksjon har svikta meg igjen*+maria kjede seg:))
altså fine guttenavn til menneske??
*skal bli tante for fjerde gang,ja*

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*

susanne

Norway

Skrevet - 06/07/2006 :  22:31:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
Elias synes jeg er et fint navn=)
www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 06/07/2006 :  22:34:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg syns Joakim er et fint guttenavn.
Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 06/07/2006 :  22:34:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Jørun(d?)! Synes det er dødspent jeg :)
-Marte Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 06/07/2006 :  22:44:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Marius er bare søtt da....
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 06/07/2006 :  22:52:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Synes Mathias, Alexander, Nicolay, Jonas, Christian og Trygve er fine navn jeg da. Sikkert flere navn også, men disse jeg kom på i farta.
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 06/07/2006 :  23:04:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Om jeg noen gang får barn selv, er Elias et navn jeg bare forguder :)
Ellers er det mange navn som er fine: Tobias, Peder, Mathias (hete lillebror:) ), Nicklas, Isak, Sverre

Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 06/07/2006 :  23:11:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Marius er bare søtt da....

Opprinnelig postet av Rosita!

hvis jeg hadde vært gutt hadde jeg het marius

www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 06/07/2006 :  23:41:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jeg syntes Sebastian er så pent jeg Hadde planlagt at om jeg fikk en sønn skulle den hete Johan Sebastian, Johan etter svigers. Men tipper han hadde fått høre det på skolen da, hehe, oppkaldt etter Bach???

Ellers så syntes jeg Jonas er pent guttenavn.

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 06/07/2006 :  23:43:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Mathias er pent ja
-Marte Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 06/07/2006 :  23:46:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
mathias og tobias,digger sånne navn:)peder synes jeg også er dødsfint,men de to jeg kjenner som heter det er bare helt duste da:/
Gå til toppen av siden

Amor_Faks

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  00:03:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAmor_Faks  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAmor_Faks  Svar med kopi av melding
Visst jeg får gutt en gang så skal han hete Nathaniel eller Tristan. Synes dette er de peneste guttenavnene.
Helene og gullan

Det går fort å miste noe kjært, selv om det du har kjært er det du passer best på....

Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 07/07/2006 :  00:39:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Har Helene lest Sagaen om Isfolket tro?
Enig med deg da.. Men Tristan høres ut som en som ender opp med å være nettop: trist.

Er dårlig på guttenavn. Syne Andrè er fint (min brors navn). Og Robin (sånn som vi sier det nordpå, med trykk på o'en. Rooobin,ikke Råbbin
Men siden jeg ønsker meg jente om jeg nå må få unge i fremtida, har jeg bare tenkt ut hennes navn

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Kine og Tassen

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  00:51:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Haakon liker jeg godt. Dessverre er det uaktuelt å bruke her i huset, samboeren vil ikke ha unge som heter det samme som gamlekjæresten min.

Gå til toppen av siden

Norm Rigel

» VIP

Skrevet - 07/07/2006 :  00:54:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Christian Alexander heter sønnen min:) Det synes jeg er flott.
Ingen ting er ikke så galt at det ikke er godt for noe:)

Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  01:11:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
ah,ene tantungen heter nathaniel:)så kaller den andre tantungen hans for bare natta,hehe
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.