hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - menneskeguttenavn....(puh)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 menneskeguttenavn....(puh)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

** Marthemoor **

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  01:13:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside** Marthemoor **  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse** Marthemoor **  Svar med kopi av melding
krister er et fint navn
~*MaRtHe*~ Gå til toppen av siden

Amor_Faks

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  01:16:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAmor_Faks  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAmor_Faks  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Har Helene lest Sagaen om Isfolket tro?
Opprinnelig postet av carambee

Jepp leste sagaen om isfolket for 3 gang her i høst Kanskje litt på virket. Om jeg får en jente så ska hun hete Isabell etter yndlingspånnisen min. hihi..

Helene og gullan

Det går fort å miste noe kjært, selv om det du har kjært er det du passer best på....

Gå til toppen av siden

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  10:42:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
Ruben, tov, aslak, min sønn heter tarjai, torjus litt sånne lokale.. alle her heter olav forøvrig.. gjerne i sammen setning... knut olav, arne olav, bjørn olav osv osv...
mvh Mia..... Gå til toppen av siden

jameho

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  11:46:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Andre, Chris, Chrisander, Christoffer, Daniel, Dennis, Emil, Mathias, Mats, Nathaniel (jupp, er også preget av Isfolket ;) ), Niklas, Nicholai, Patrick, Robert, Robin, Sander, Simen, Vetle.

Sønnen min heter forøvring Robert Daniel, så klart de står på favorittlisten. ;)

Hjemmeside: http://www.freewebs.com/kajaroma/
http:/www.freewebs.com/lardalhesteforening/
Gå til toppen av siden

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  13:36:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Oliver,Elias,Robin,Storm,Emil,Casper og Luka syns jeg er fine navn...sikkert mange fler også men kom ikke på i farta.
Vindur4-ever
Gå til toppen av siden

amadeus+

» VIP

Skrevet - 07/07/2006 :  15:09:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Liker Brage godt jeg
(Tidligere Line Kristine) Gå til toppen av siden

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  15:32:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Ja,Brage er fint:)

Jeg har en kompis som heter det...han bråker alltid mest på fest og passer kjempefint til navnet sitt:P

Syns ofte folk passe til det de heter...blir snålt når man kommer over mennesker som heter noe helt annet enn man forventer,hehe.

Vindur4-ever
Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  18:23:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
jess,stemmer det med at man bør få navn som passer til en selv.derfor jeg har så skjeldent navn,fordi jeg er så skjelden og spesiell:P thihi
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 11/07/2006 :  21:36:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
ANDREAS! zacharias, sebastian, alexsander, christian, christoffer, david, daniel, oliver, frederich, robin, conrad... Gå til toppen av siden

EvaV

Skrevet - 12/07/2006 :  13:27:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nathaniel, Mathias, Jacob, Jonathan, Markus, Lukas, Johannes, Simen, bare bibleske navn, og jeg som ikke er kristen engang. :D

Hm, ellers syntes jeg også Sebastian, Liam, Oliver (men det heter katten vår.. :P), Marius er fine og Vetle er dødssjønt, men funker kanskje ikke like bra når gutten er blitt stor :P

Eller forstår jeg ikke hva som går av folk som kaller ungene sine Kai-Ronny og sånt..
Gå til toppen av siden

min_nordlandshest_lucas

» VIP

Skrevet - 16/07/2006 :  20:53:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
syns jonas,cristian,erik,kristoffer,aleksander og matias er fine navn.
(Norm Rigel, begge de navnene er fine!:D)

hehe... når jeg ser etter så har idol-deltakere hatt alle de navnene utenom kristoffer og matias... haha...

og foressten MarteogDon: min bror heter andreas... og min fetter heter david, og ikke nok med d. han jeg var fadderbarn på barneskolen het daniel... hehe

Redigert av - min_nordlandshest_lucas den 16/07/2006 21:00:53 Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 17/07/2006 :  00:06:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
åååh:) Masse fine guttenavn!
-Marius
-Michael
-Christian
-Kenneth
-Andreas
-Sindre
-Magnus
-Lars
+++

Elsker guttenavn

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 17/07/2006 :  00:49:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Jeg syns Jaran er ett fint navn. og Martin
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 17/07/2006 :  01:11:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
Christoffer
Jonas
Martin
Alexander
Marius
Gard
Kent

er noen av navnene eg liker godt=)

Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 17/07/2006 :  02:09:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Mine favoritter:

Joakim eller Joachim
Christer
Nickolai
Daniel
Tore
Vegar
Sebastian
Aleksander

Typen min heter Daniel

Therese
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.