hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Black out?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Black out?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

**sofie**

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  20:19:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen som har opplevd det samme som meg?
Var helt i form i dag, og var på butikken for å kjøpe meg noe mat. plutselig så ble jeg noe så sinnsykt tørst, og bare ca 30 sekunder etterpå svartna det for meg. jeg så ingenting, mista helt balansen, og husker bare små glimt. varte vel i ca 5 minutter. venninnene mine fortalte at jeg hadde sjangla meg gjennom butikken og at de måtte hjelpe meg ut for at jeg ikke skulle kræsje i hyllene. når jeg kom ut fikk jeg satt meg ned og fikk tilbake synet. men da ble jeg noe så inni granskauen kvalm og jeg hørte bare sånn lydene som at jeg hadde en glassbolle rundt hodet. Var helt kritthvit i annsiktet. har aldri opplevd noe slikt før, og det skremte meg virkelig. nå noen timer etter er jeg helt fin igjen...Ikke søvnmangel og det var ikke lenge siden jeg hadde spist. tror kansje det kan ha vært forårsaket av stress... noen som har opplevd noe slikt?

de som sier lykke ikke kan kjøpes, et ikke hva det vil si å eie en hest=)

www.sofieoglasso.piczo.com

Mari^_^

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  20:21:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg opplevde dette for noen dager siden. Var på jobb. Snakket med en tysker, huske rikke om hva, da knærne mine plutselig sviktet. Jeg kjente ingenting før dette, var helt normal, men etterpå hadde jeg dundrende hodepine. Legen sa at dette skjedde p.g.a. varmen...
www.hestene.no Gå til toppen av siden

**sofie**

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  20:27:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
uff .. ekkelt da....men det har liksom ikke vært spesielt varmt her i dag. regna og vært overskya...
de som sier lykke ikke kan kjøpes, et ikke hva det vil si å eie en hest=)

www.sofieoglasso.piczo.com
Gå til toppen av siden

Angela_Dunjar

» VIP

Skrevet - 07/07/2006 :  20:47:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
hmmm... sjekka blodsukkeret ditt??
ellers er det ikke unormalt å reagere slik selv om det ikke er altfor varmt. I blant kobler hodet ut i forhold til kroppen og black outen kommer...
jeg hender har slike dersom jeg kommer rett ut av dusjen og stresser for å komme tidsnok til ett el anna..da kjenner jeg tørsten og jeg blir tung i hode, nakke og ekstremt kvalm..spesielt dersom jeg ikke hadde spist frokost... dette gikk over etter jeg fikk sjekka blodsukker og blodtrykk slik at det omsider viste seg at jeg hadde jern mangel i kroppen....

om det gjentar seg så gå til lege..en gang for mye er bedre enn en gang for lite....

Man skal ikke tro man er noe, man skal vite ;p Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  20:52:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg var hos legen å sjekket blodsukker osv., meg var det ingenting galt med..
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 07/07/2006 :  20:53:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sånn opplever jeg det nesten hver dag(tok i litt der kanskje). Blir helt varm, så begynner jeg å svette, føler at jeg må sette meg ned. Gjør jeg ikke det, faller jeg rett i bakken. Etter en sånn opplevelse blir det bare "hææ?".

Sist gang det var såå ille, var vel på vgs. åpen dag. Var på et varmt rom. Sa til lærern at jeg måtte sette meg ned. Stod der bare å stødde meg på kanten av et bord.
Satte meg ned. Blekka ut. Vokna igjen på gulvet. Der folk står som en ring rundt meg å ser ned på meg. Mens jeg "er der i live" flytter de meg bort på en stol. Der ble blekker jeg ut igjen, faller av stolen og blir liggende på gulvet. Vokner igjen med med at jeg dunker hodet i gulvet.
Etterpå blir jeg dratt med med ut på gangen å lagt i en sofa.
Etter denne seansen går det ryker rundt hele kommunen at jeg har spiseforstyrelser. YEAH.

Men som regel når jeg reiser meg, så svarter det for i øynene, så jeg er nødt til å stø meg på noe i noen sekunder.

Gå til toppen av siden

Ida&Fjellvåk

» VIP

Skrevet - 07/07/2006 :  21:19:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!
Har opplevt noe sånnt et par ganger eg også, eller, reiser meg, og må sette meg i gjen, for eg blir svimmel og føler eg kommer til å besvime
Var hos legen å målte blodtrykket, men ingenting galt der. Så eg krekner med at eg*kremt* spiser litt lite til tider *kremt*

Tillit og respekt er ikke det samme:) Gå til toppen av siden

*june*

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  21:26:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skjedde med meg for ca et år siden. Husker at jeg sto i kasse, ble sinnsykt svimmel, og våkna 10 meter bortafor ca to minutter etterpå. Husker også at jeg tok tak i en handlevogn, hang meg over den, og kjørte rett i ei hylle.. Kutta meg så opp på kneet, og krøp opp på den første stolen jeg så, og tenkte at jeg skulle sove, for jeg var så trøtt. Hadde ingen anelse om at jeg var i butikken. Takk og lov, så sto venninna mi bak meg, og hun betalte for meg, vekket meg, ringte etter ei annen, og fulgte meg ut. Ble mye bedre av frisk luft. Jeg har slitt veldig med besviming og oppkast, men ble mye bedre etter at jeg begynnte på p-piller. Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  21:45:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Det er ikke heteslag da? Sånn selvom det ikke er alt for varmt.. Hadde fem stykker som hadde det da jeg var på orkestertur i Kina, de beskreiv det som at alt bare blei svart (veldig gøy når du sitter og spiller konsert og notene bare "wehey, vi danser en liten polka her vi, driter i om det er vals du spiller asså!"). Viktig å drikke masse vann i denne varmen! Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  22:13:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
huff så ekkelt Kristine!Kjedelig at alle tror du har spiseforstyrrelser da Du som spiser så mye fordi du er sulten hele tiden ;)

I varmen er det viktig å drikke MYE! selv når du ikke tørst.

Får selv blackout hvis jeg reier meg for fort....

Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  23:56:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Fikk blackout da jeg syklet til stallen (2mil i stekende varme, med dårlig kondis og en litt for rask bror i teten). Hadde ikke kommet halveis en gang før alt ble svart, og jeg gikk på tryne i grøfta
Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-

Redigert av - VictoriaTh den 07/07/2006 23:57:28 Gå til toppen av siden

crusabell

» VIP

Skrevet - 08/07/2006 :  00:10:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
kan ikke slikt skje pga jernmangel? Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 08/07/2006 :  21:44:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jo, også hvis man har dårlig blodsukker.

Gå til toppen av siden

Kristine og Sabina

» VIP

Skrevet - 08/07/2006 :  22:23:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine og Sabina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine og Sabina  Svar med kopi av melding
Hmm..har ikke opplevd akurat det der. Men noe annet jeg "plutselig får" er: Det er akkurat somm verden bare går rundt meg..at jeg ikke klarer å følge med..Hvorfor er jeg her a? Hva skal jeg gjøre a? Vanskelig å forklare men merkelig:S
Sabina 4-ever In My Heart<33 Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 08/07/2006 :  22:40:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Jeg fikk en gang blackout, men det var av sinne..Det siste jeg husker er at pappa tok meg i morgen for å holde meg hjem, så våkna jeg bare neste morgen.. Sykt. Pappa viste meg 3 solide blåmerker på armen som jeg tydeligvis hadde lagt, han sa jeg hadde smelt til han 4 ganger HARDT med knyttneven.. LITT dårlig samvittighet for det jah, men jeg kunne jo ikke styre det..Heldigvis aldri skjedd igjen, selv om jeg kan ha ett voldsmt temperament.
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 09/07/2006 :  00:05:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
det har jeg også gjort, besvimte jeg og ble borte i noen minutter...ekle greier! får det ganske ofte egentlig, men hvis jeg setter meg ned går det vanligvis over..
www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.